Gå til innhold

Nysgjerrig på Luftforsvarets Flygeskole?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korleis var dei på fysiske prøver? Var det veldig strenge ang teknikk (at arma skal vare heilt strake osv).

Er det btw lov å ha "knekk" i knær og holde bein i kryss når ein tar pull-ups?

 

Lov å ha knekk i knær og krysse bein om jeg husker riktig.

Hvor strenge de var varierte litt, om det var idrettsoffiser eller assistent som overvåkte, og hvilke assistenter.

Ikke sats på at du får en som ikke er streng.

Lenke til kommentar

Korleis var dei på fysiske prøver? Var det veldig strenge ang teknikk (at arma skal vare heilt strake osv).

Er det btw lov å ha "knekk" i knær og holde bein i kryss når ein tar pull-ups?

Lurer på akkurat det samme!

Any1?

 

Edit: aner ikke hvorfor denne ble posta så sent... Overse den =]

Endret av Mann190
Lenke til kommentar

Btw, tips til de som skal på opptak i juni: ta med deg pc eller finn ut hvor velferden ligger. Det stod i brevet at opptaket er veldig intensivt og at det ikke blir tid til annet. Vel, vi hadde fri i hælja, mye fri mellom mange av testene og fri på kveldene. Og lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Btw, tips til de som skal på opptak i juni: ta med deg pc eller finn ut hvor velferden ligger. Det stod i brevet at opptaket er veldig intensivt og at det ikke blir tid til annet. Vel, vi hadde fri i hælja, mye fri mellom mange av testene og fri på kveldene. Og lykke til :)

 

Og sånn videre på denne: Velferden er ikke den beste, virket rimelig forlatt men det er wifi der. Det er det ikke på rommene og jeg fikk kun Edge dekning på mobilnettet.

Lenke til kommentar

Tror det var rundt 60 som møtte opp i mai. Vi var delt i to grupper og i min gruppe var det to jenter, kan ha vært et par i den andre også, men så ingen. Hørte at ei jente gikk videre.

Dere blir over dobbelt så mange i juni da, så kan tenke meg det blir dobbelt så mye venting :sleep:

Endret av hekd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...