Gå til innhold

Sniktitt: 50 Cent: Blood on the Sand (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han kan være bossen på slutten. Se for deg spillet: Du starter med å skyte alle de norske, elendige rapperne, bygger deg opp over, kommer til Hollywood og tar Eminem og gjengen, til slutt ender du i Midt-Østen for å ta den store gangsteren: 50 Cent.

 

Jeg hadde glatt kjøpt det spillet.

Lenke til kommentar
50 Cent: Blood on the Sand ser ikke så ille ut.

 

Vel nå har jeg hørt det og. Det neste blir vel snøballkrig i helvette og et oppslag i verdenspressen at Paven nappet løk i Vatikanet. I dont belive this.

 

Bare for kontrollens del, er dere ved Gamer.no helt sikker på at Marius Jentoftsen ikke har blitt utsatt for noe ulovelige stoffer? Med all snakk om disse canabis plantasjene som blir avdekket i oslo området må jeg bare beklage men, jeg ville fått han til å tisse på et glass for å være helt sikker. Hvem vet, kanskje han har tatt opp gartneryrket han og :)

Lenke til kommentar
50 Cent: Blood on the Sand ser ikke så ille ut.

 

Vel nå har jeg hørt det og. Det neste blir vel snøballkrig i helvette og et oppslag i verdenspressen at Paven nappet løk i Vatikanet. I dont belive this.

 

Bare for kontrollens del, er dere ved Gamer.no helt sikker på at Marius Jentoftsen ikke har blitt utsatt for noe ulovelige stoffer? Med all snakk om disse canabis plantasjene som blir avdekket i oslo området må jeg bare beklage men, jeg ville fått han til å tisse på et glass for å være helt sikker. Hvem vet, kanskje han har tatt opp gartneryrket han og :)

 

:D

 

La nå stakkaren få være i fred

Lenke til kommentar

Syns egentlig dette burde vekke meir oppsikt ein GTA før 100`ede gang( seriøst, det begynner å bli litt early 2k dette her). Her har man faktisk ein stor stjerne, ein lys levende person digitalisert til å utføre mengder med drap på strak arm.

 

Tenk på all den fansen som kanskje til syvende og sist ser lyset :)

Lenke til kommentar
Ble imponert over hvordan fiendene som forsvarte det helikopteret kaster fra seg våpnene sine og spawner foran Fiffy på magisk vis med en gang han slang vekk geværet sitt. Han er til og med så gangster at han ikke tar skade av et hagleskudd avfyrt på kloss hold! :whistle:

 

Haha. Det syntes jeg var morsomt også. Når han kastet fra seg våpenet, gjorde alle de andre det samme. Helt i tråd med FIFA sine fair play-konvensjoner.

 

I krigen mot Afghanistan var faktisk joggesko vanlig brukt av sovjetiske soldater, da de passet bedre til fjellandskapet enn tunge combat boots.

 

Som den gode amerikaneren 0.5$ er, blir han sikkert fryktelig irritert dersom du sammenlikner ham med de fæle kommunistene. La Swordfish eller hvem det nå er se det bildet, så skal du se de bytter ut joggeskoene hans med combat boots - prydet med små, star spangled banners - før uken er omme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...