Gå til innhold

Sniktitt: 50 Cent: Blood on the Sand (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Ingen kan noengang si at 50 Cent har gode tekster. Kjenner folk som liker HipHop og Rap og alt det der, men ingen liker tekstene til 50 Cent. Han har kanon melodier og vanvittig kule beats, men tekstene hans går ut på drikking, penger, damer og sex. Ikke at det er direkte negativt ettersom mange 80-talls rockeband også synger om dette, men nei, han har ikke bra tekster samme hvordan man ser på det.

 

Jeg sier ikke at Rap suger eller noe, og synes dere burde slutte med den diskusjonen. Folk har forskjellig musikksmak. Ikke tråkk på den.

Når det kommer til at "trance makes u and idiot" så synes jeg at det er en forvridd, tom og idiotisk påstand. Man kan jo, logisk nok, komme i transe av trance, og jeg vil tro at det er det påstanden bygger på.

 

Når det kommer til spillet ser det jo passe gøy ut, men historien til "Sofie og vennene hennes" er jo mer gjennomtenkt.

 

~Torstein

 

"we in the six-four air horn, blowin at my enemies.

bulletproof-cap, I aint going out like Kennedy"

 

 

hvis vennene dine ikke liker 50 Cent, så liker vel ingen han.

33 millioner solgte album verden rundt

liker ikke 50 så veldig, men alt detta hatet av en gjeng svette deathmetalnerder er helt latterlig, bare hopper på fuck 50 vogna.

og alle "roflmao niggeren rapper bare om drikke, damer og penger" er haha.

 

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Loso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Grafikken ser bra ut, det er en god rapper, og jeg tror nok spillet er bedre enn kritikerne sier den er.. Se på traileren da! Ser helt sykt bra ut! Men det som ikke er så bra med det er at han blir for god i "krig" til at det ligner på at han er James Bond.. det er ikke akkurat sånn jeg hadde sett for meg spillet... Men jeg hadde nok sikkert kjøpt det ;):thumbs: !!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...