Gå til innhold

Sniktitt: 50 Cent: Blood on the Sand (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm synes mye av det som blir brukt i trance/hiphop har de samme beatsa som dere kaller det. BARE at de blir brukt anderledes.. Enig med S-r-ex om. Når ble snakking, syning? Men ellers så er jeg uenig om ravi.. MEN bak to OT

 

 

Spillet ville vært bedre hvis det hadde vært omvendt som mange skriver ;D At man kunne skye på 50cent

Lenke til kommentar

Ingen kan noengang si at 50 Cent har gode tekster. Kjenner folk som liker HipHop og Rap og alt det der, men ingen liker tekstene til 50 Cent. Han har kanon melodier og vanvittig kule beats, men tekstene hans går ut på drikking, penger, damer og sex. Ikke at det er direkte negativt ettersom mange 80-talls rockeband også synger om dette, men nei, han har ikke bra tekster samme hvordan man ser på det.

 

Jeg sier ikke at Rap suger eller noe, og synes dere burde slutte med den diskusjonen. Folk har forskjellig musikksmak. Ikke tråkk på den.

Når det kommer til at "trance makes u and idiot" så synes jeg at det er en forvridd, tom og idiotisk påstand. Man kan jo, logisk nok, komme i transe av trance, og jeg vil tro at det er det påstanden bygger på.

 

Når det kommer til spillet ser det jo passe gøy ut, men historien til "Sofie og vennene hennes" er jo mer gjennomtenkt.

 

~Torstein

Lenke til kommentar
Hiphop er bra!

Når ble det et allment faktum at hiphop er bra?

Off-topic: Når ble det et faktum at en bestemt sjanger innen musikk og underholdning er bedre enn alt annet? Og en ting til, siden når hadde denne tråden «Flame hiphop for all it is» som emne?

 

Musikk, som alt annet, handler om hva man liker, har sansen for og hvordan ens smak er. Noen liker f.eks. «Metropolis», andre ville muligens gjespet seg gjennom hele filmen.

Lenke til kommentar

 

EPIC!!! Han som gjorde det fortjener jaggu litt "cred"!

 

@Kennet_H: Jeg hører litt på trance, men koser meg ellers med diverse klassisk, metall, svartmetall, rock, pop,. Cher er faktisk ikke ille, ABBA kan pent godtaes, Tina Turner liker jeg faktisk, jeg har noe hardstyle techno liggende, jeg hører faktisk på det meste. Utenom en stor del av VG-lista og danseband, vel å merke...men la oss nå ikke snakker mer om det...

Lenke til kommentar
Off-topic: Når ble det et faktum at en bestemt sjanger innen musikk og underholdning er bedre enn alt annet?
Det har aldri vært det, det er det jeg ville fram til.
Og en ting til, siden når hadde denne tråden «Flame hiphop for all it is» som emne?
Den handler om en "rapper" som har hovedrollen i et spill med en latterlig historie og middelmådig gameplay. Det er nærmest en selvfølge at alle anti-hiphop fanatikerne samler seg rundt denne tråden som fluer rundt et råtnende kadaver.
Lenke til kommentar
Hiphop er bra!

Når ble det et allment faktum at hiphop er bra?

Off-topic: Når ble det et faktum at en bestemt sjanger innen musikk og underholdning er bedre enn alt annet? Og en ting til, siden når hadde denne tråden «Flame hiphop for all it is» som emne?

 

Vel, det hadde vært det samme om det hadde vært en satanist/metal dude med hvitkrem(eller ikke) klæset over hele trynet, med langt svart hår løpans rundt med jævla pistol;p

Ville vært like mye hetset.

 

(pff NEI. Folk som sminker seg hvit++ behøver ikke å være satanistiske eller no form for satantilhenger/sympatisør eller whatsoever)

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Vel hva blir det neste? Kurt tar på seg oppdraget å redde hjemmbyen sin, opplev Bergen i digital versjon mens du hjelper Kurt i oppgaven å rydde Bergen fra den gale Torskemafiaen som under sitt skalkeskjul, fisketorget, faktisk selger sunn fisk til Bergensere. Comming to a store near you.

 

Men dette beviser vel en ting i en diskusjon som har pågått veldig lenge her på forumet. Mange har vært i den oppfatningen at spill som selger et fluss med kopier er de virkelig gode spillene, er alt for mange som har bladd opp tall med hvor bra et spill selger og klasker i vei hvor bra det spillet er. Vel et spill som fikk slakt over hele linja men samtidig solgte nok til å lage en oppfølger med en suppehistorie tynnere enn erstatningskaffen fra 2 verdenskrig, er da et bra spill?

 

Skal vel ikke skjønne det.

 

Historien i dette spillet lukter værre enn dagenderpå jobben i skåla, den innehaver en hovedperson som får Ingrid Espeli til å virke mer gangster (kjærringa jukser på forehand, hvor kult er ikke det?) og ikke minst er en oppfølger til et spill som fikk mer slakt enn en gjennomsnitlig norsk slaktegris. Min tro på dette spillet er 0, såre enkelt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...