Gå til innhold

[GTA]Når kommer din postmann?


Anbefalte innlegg

Ja, nå venter vel mange spent ved postkassen fra tidlig morgen.

Håper det går bra å poste dette her :)

 

Siden vi alle venter på GTA IV, så tenkte jeg det kunne være greit å finne ut sånn ca når posten kommer frem i ditt distrikt :D

 

 

Blir sånn da...

 

Postnummer: XXXX

Posten kommer rundt 12:30 tiden

 

 

Greit å få med seg postnummer, så om noen er i nærheten så vet man sånn ca når man skal stå opp lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette går... Men jeg skal i alle fall prøve det...

 

Kl 09:00 åpner mitt lokale postkontor. Da skal jeg trappe opp på døren deres og si at jeg trenger posten min nå, fordi det er et viktig brev der jeg må ha før jeg drar på jobb.

 

Tror dere det funker?

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette går... Men jeg skal i alle fall prøve det...

 

Kl 09:00 åpner mitt lokale postkontor. Da skal jeg trappe opp på døren deres og si at jeg trenger posten min nå, fordi det er et viktig brev der jeg må ha før jeg drar på jobb.

 

Tror dere det funker?

Tviler sterkt på om posten din ligger på ditt lokale postkontor.. Det ligger nok i bakker på en omlastnings terminal som venter til kl 12 med å begynne utkjøring.Så skulle jeg prøvd vil jeg prøvd der. :) ikke at de har tid til å hjelpe men...

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette går... Men jeg skal i alle fall prøve det...

 

Kl 09:00 åpner mitt lokale postkontor. Da skal jeg trappe opp på døren deres og si at jeg trenger posten min nå, fordi det er et viktig brev der jeg må ha før jeg drar på jobb.

 

Tror dere det funker?

 

MM...ja, det bør funke hvis du viser frem ID og diverse. Si at det er en viktig pakke du må hente =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...