KayAU Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Poenget er vel at skaden allerede er gjort, og det er ingen vei tilbake... Synest i sofall dette er eit temmeleg svakt poeng. Ein forutsett då at: 1. ...alle har allereie blitt utsatt for "skada", so det vil ikkje vere første gong for nokon, og 2. ..."skada" ikkje kan forverrast. Uansett, dette er opp til de foresatte om barnet deres skal få spille AoC eller ikke. Spillbutikkene skal tross alt ikke selge pre-paid kort til yngre og heller ikke spillet, men dessverre så er dette ikke noe flere butikker (vet om?) tar seriøst. Jupp, einig i det. Det vil sjølvsagt alltid bli slik at foreldre har hovudansvaret. Dessverre synest eg det er mange som er foreldre, som eigentleg ikkje burde ha ansvaret for ein hund ein gong. Men det er det ikkje all verda ein kan gjere med. Ovanfor butikkane derimot, synest eg at noko burde gjerast. Aldersgrensene burde gjerast juridisk bindande, og butikkar burde kunne bli straffa for brot på regelverket (i verste fall ved å miste tillatelsen til å selge spel). Eg har inga tru på at næringslivet vil gjere noko som helst av andre grunnar enn reint økonomiske. Kay
Kultom Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Poenget er vel at skaden allerede er gjort, og det er ingen vei tilbake... Synest i sofall dette er eit temmeleg svakt poeng. Ein forutsett då at: 1. ...alle har allereie blitt utsatt for "skada", so det vil ikkje vere første gong for nokon, og 2. ..."skada" ikkje kan forverrast. ... Kay Helt enig, det var et forsøk på sarkasme, men når jeg leser det igjen så er et nok et eksempel på at sarkasme ikke funker så bra på internett.
KayAU Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Nei, har vel hatt nokre mindre heldige forsøk, eg òg. Kay Endret 1. mai 2008 av KayAU
albions Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er 29 år, og om jeg spiller med folk som plutselig sier dem må stikke for mamma sier det er mat. Ja da blir den personen raportert til Funcom asap som da forhåpentligvis tar kontakt med vedkommende. Det der hørest mest ut som suttring for min del.
Niram Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg er 29 år, og om jeg spiller med folk som plutselig sier dem må stikke for mamma sier det er mat. Ja da blir den personen raportert til Funcom asap som da forhåpentligvis tar kontakt med vedkommende. Hvorfor rapportert? Jeg er 19 år, bor hjemme. Pleier da å spise middag sammen med familien min, så tror den rapporten din blir litt tynn. Endret 1. mai 2008 av braxboy
John Keats Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er 29 år, og om jeg spiller med folk som plutselig sier dem må stikke for mamma sier det er mat. Ja da blir den personen raportert til Funcom asap som da forhåpentligvis tar kontakt med vedkommende. Hvorfor rapportert? Jeg er 19 år, bor hjemme. Pleier da å spise middag sammen med familien min, så tror den rapporten din blir litt tynn. Ja, men du blir jo ikke med på et instance om du vet du må ete før du er ferdig, der ligger forskjellen.
Niram Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvis jeg skal gjøre en instance eller et raid, så sørger jeg alltid for å finne ut når det er middag FØRST. Er ikke verre enn at jeg kan spise litt før eller litt seinere. Har aldri vært noe problem i WoW eller andre online- spill, og kommer heller ikke til å bli det i AoC.
AtleBer Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvis du må spise midt i et raid...da har det ik med om du er over el under 18. Det har med om du er mongo eller ikke. Du sjekker alltid om du har tid før du hopper in i noe hvor du trengs på 24/7
nagina Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvis du må spise midt i et raid...da har det ik med om du er over el under 18. De fleste jeg har raidet med i WOW er under 18 som må spise, av og til så spør hvor gamle de er eller så er det veldig lett å gjette seg fra "my dad is mad on me, must go eat sorry" osv. God grunn for at jeg hater below 18, men men, SEFF så finnes det mange 18 som er slike, men som oftest det JEG ser er under 18.
Niram Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hvis du må spise midt i et raid...da har det ik med om du er over el under 18. Det har med om du er mongo eller ikke. Du sjekker alltid om du har tid før du hopper in i noe hvor du trengs på 24/7 Det skjønte jeg mye av.
AtleBer Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hvis du må spise midt i et raid...da har det ik med om du er over el under 18. De fleste jeg har raidet med i WOW er under 18 som må spise, av og til så spør hvor gamle de er eller så er det veldig lett å gjette seg fra "my dad is mad on me, must go eat sorry" osv. God grunn for at jeg hater below 18, men men, SEFF så finnes det mange 18 som er slike, men som oftest det JEG ser er under 18. Yuup, er nok større sjanse å finne en mongo under 18 år enn omvendt. Jeg skjønner egentlig vedlig godt at dere eldre vill ha oss yngre ut. Men jeg veit selv at jeg kan oppføre meg, og spiller egentlig bare med eldre spillere på andre spill. Og for å være ærlig, de 2 årene jeg har spilt så merker jeg forskjell. Jeg har mer tolmodighet nå og skjønner at jeg ikke trenger oppmerksomhet hele tia. Endret 1. mai 2008 av AtleBer
edds Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Kommer til å spille i en RP-guild i AoC, og der er heldigvis ikke umodne spillere ett stort problem. Som regel. Håper jeg.
Potetfar Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Er 15, blir 16 i september. Får time instancer og saker bra så jeg slipper å bli reporta av dere, da.
vikingkylling Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Er tredve, og for noen dager siden dukket søstra mi og familien hennes opp for å spise middag. Jeg hadde helt glemt det da avtalen ble gjort i forbifarten over en uke tidligere og ikke blitt nevnt siden, og jeg var midt i en instance med full gruppe. Slikt kan skje med hvem som helst, uansett alder og modenhet. Problemet er når det skjer gjentatte ganger på relativ kort tid. Det er noe helt annet.
Frohman Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er 15, og er klar over at jeg kommer til å få mareritt om nettene etter å ha spilt det. Men klarer ikke dy meg, så jeg må nok leve med det. Tuller du? Jeg er 15 år og koser meg med spill-slaying. Tviler på at AoC gir deg mareritt.
Quote Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er 15, og er klar over at jeg kommer til å få mareritt om nettene etter å ha spilt det. Men klarer ikke dy meg, så jeg må nok leve med det. Tuller du? Jeg er 15 år og koser meg med spill-slaying. Tviler på at AoC gir deg mareritt. Tipper han meinte det som ein spøk.
2ball_ Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Jeg er 15, og er klar over at jeg kommer til å få mareritt om nettene etter å ha spilt det. Men klarer ikke dy meg, så jeg må nok leve med det. Tuller du? Jeg er 15 år og koser meg med spill-slaying. Tviler på at AoC gir deg mareritt. får å si det sonn.. vist noen får mareritt av aoc, så fortjener de det.. (mulig det var en tull, men samme det.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå