Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spennende plasser du har onanert, eller hatt SEX :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til alle dere som sier dere har onanert overalt:

 

Dere kan ikke ha jobbet for Telekiosken :ermm:

Vel, vi har et bakrom, så det er ikke noe problem.

 

Hehe. Ikke vi :) Vi har bare et forheng, med masse permer og drit bak.

 

Ikke at det noen gang er aktuelt å prøve, men måtte bare nevne det for de som har gjort det "overalt" ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ikke helt sikker på om dette blir rette plass, men ser ikke helt nytten av en egen tråd for spørsmålet mitt. Ikke at jeg på noen som helst måte planlegger noe spesielt, men jeg bare lurer på om et kjærestepar har lov til å entre et offentlig toalett i lag? :p Muligens handikaptoalett, for eksmepel.

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Gjest Guest_stakan_*

Tja. Velger å poste anonymt.

 

- Tok bussen fra Oslo S og oppdaga plutselig at bussen var nesten tom. Var 401-bussen som stander hvert minutt omtrent, så var pirrende.

- I en liten campinghytte med en kompis og fattern. Tviler på at jeg ble ferske, for jeg gjorde det saaaakte.

- I bilen med familien. Gjorde det her også saaakte etter en lang flytur fra syden midt på natta, så var nok bare fattern som var våken. Merka neppe noe

- Flere ganger på en benk på en åpen plass på vei hjem fra kompiser.

- På skolen endel ganger.

- I dobbeltseng med en kompis ved siden av. (Tente ikke på han)

- På pcen med muttern 10 meter unna

- I klasserommet når vi så på film. Er vel mer et auditorium, så gjør det vanskeligere å se. Altså at stolene bygges oppover som på kino. Satt allikevel på første rad, men skrått inntil veggen. Ble neppe ferska.

- I klasserommet på bakerste rad mens en i klassen teasa meg ved å slakke bh-en og gi meg en titt ned på puppa hennes. Hun lata som det var "tilfeldig" at de poppa ut. Bare det var turn-on som faen!

 

Liker risken ved å kunne bli tatt, men tenker alltid på risokoen først. Jeg gjør det ikke hvis jeg har stor sjanse for å bli tatt. Så har gjort det ganske mange steder. :p

Lenke til kommentar

Det var en varm sommerdag, eg vart pluttselig så sprengkåt der eg freste rundt på scooteren min at eg valgte og senke adidas joggebuksa ned på knærne også begynnte eg å stri runke menst eg kjørte på vei til kiwi :)

Lenke til kommentar
Fant akkurat ut hvor jeg lærte å ronke fra:

http://home.no.net/starvoff/onani.htm

 

Fantastisk at den sida er oppe og går ennå :D

 

Har ikke ronka på så mange merkelige plasser. Bil og TG er vel de merkeligste.

 

Den linken fra driiitfet! Jeg har riktignok runka siden jeg var sånn 11-12 da, LOL

 

-------

 

Sinnsykt masse steder folk har tilfredstilt pikken/fitta si! :rofl:

 

-I Paris, i en seng som var rett ved siden av broren min

 

 

-I en hytte hos tanta og onkelen min (trur pappa skjønte hva jeg hadde gjort)

 

 

-I klasserommet i fransktimen...og tror lærern oppdaget det!

 

 

ellers på dassen og sånne steder

 

 

 

Får lyst til å gjøre det alle steder jeg sånn at jeg har noe å skryte av! LOL

 

Lol!

 

-----

 

Kan legge til at jeg en gang fant min mors dildo! Svær og ekkel!

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Herregud so mången bra, trudde det va bare meg :!:

 

Beste var iallefall en sommer på et hotell i Brønnøysund, i dusjen ved bassenget etter en dag med sykkelkjøring i regn, beste runken EVER :thumbs:

I bobblebad på klassetur med ei DRITdeili jente(kom ikkje då)

 

Ellers blir det jo dei vanlige plassane

Endret av Daxt3r
Lenke til kommentar

Tja, har ikke så mange artige selv, men en liten historie kan jeg da fortelle.

 

Klassen til broder'n skullle ha gym, men det ble det ikke noe av, da ho ene fant noe som likna mistenkelig mye på sæd. De kunne bare ha tørka det bort, men gymlæreren som også er kjemilærer, insisterte på å teste om det var sæd. Det ble gjort og nå kan vel hele den klassen påvise sperm om de er litt usikre :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...