Gå til innhold

GTA IV levering‏ Absoluttspill


Anbefalte innlegg

Fikk ny mail :cry:

 

Hei

 

Det har dessverre blitt veldig begrensning på hvor mange GTA IV som kommer til butikker over hele verden.

Det vil da naturlig påvirke alle butikker i hele verden. Og alle butikker vil nå få leveringsproblemer til release, da etterspørselen overstiger salget voldsomt.

 

Vi fikk for en litt over 1 uke siden beskjed om at tidligere lovet levering fra den offisielle nordiske leverandøren ville bli begrenset til alle butikker.

Det nye antallet er ikke stort nok til å dekke alle forhåndsbestillinger hos oss som har kommet i den siste perioden før release.

 

Med en gang vi fikk denne kjedelige beskjeden, så startet vi prosessen med å lete etter andre muligheter for å få inn flere.

Vi gikk da på et par fordyrende mellomledd og ble lovet et antall fra dem.

Vi har fått disse antallene bekreftet, og venter på levering fra dem.

 

Take 2 har også holdt igjen spillet så lenge som mulig til distribusjonsleddene. Dette fører til at alle ledd får det sent på lager.

 

Vi fikk hovedlevering fra den offisielle norske distributøren fredag ettermiddag.

Men dessverre kommer de som vi får fra mellomleddet litt forsinket.

Dette fikk vi vite fredag rundt kl. 15.

Den leveringen er ikke forventet før på tirsdag.

Dessverre er din ordre lagt inn for sent til å kunne komme med på det antallet som er kommet og som vi sender på mandag.

Vi vil kunne få ordren din av gårde på tirsdag, slik at du under normale omstendigheter kan forventet den levert den 30. April. 1 dag etter releasedato.

 

Vi understreker at vi inntil kl. 15 fredag den 25. april enda forventet å få denne leveringen i tide til å få sendt din ordre på mandag.

 

Ber om forståelse for situasjonen, og beklager at dette skjer.

Vi gjør alt det vi kan for å unngå slike problemer, men her er det dessverre ting som skjer som vi ikke kan kontrollere.

 

Håper du vil vente på levering fra oss, men har full forståelse for om det ikke er ønskelig.

 

Med vennlig hilsen

AbsoluttSpill.no

 

Mulig jeg er en av få som ikke får gta på release fra absoluttspill. har du bestillt men ikke fått denne mailen er du nok safe.

Endret av headsplitter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når bestilte du spillet?

Har ikke fått noe mail av dem ennå så håper jeg får det til tirsdag, det beste hadde jo vært om de sendte det ut i går, men fikk ikke noe mail om det

Veit ikkje om du la merke til det, men Kaaos bestillte på CDON, ikkje absoluttspill.

 

Du får sikkert e-post når dei sender ut frå Absoluttspill.. Eg har ikkje fått e-post, så eg håpar det kjem på tirsdag, perfekt timing, akkurat den dagen eg kjem heim frå jobb. :w00t:

 

Ved sist bestilling frå Absoluttspill fekk eg e-post om at den var sendt. "Spillet er på lager og vil bli sendt mandag 03.09.2007."

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Om spillet var tilgjengelig når du bestillte, så får du det selvfølgelig. At de nå er utsolgt betyr bare at de ikke tar imot nye bestillinger.

 

Nei, det er ikke selvfølgelig. De fikk nemlig inn mindre eksemplarer enn de hadde tenkt. Jeg bestilte mens spillet i følge sidene deres var tilgjengelig, men fikk beskjed om at jeg ikke kom til å få det på release i natt. Dette pga. leveringsproblemer.

Lenke til kommentar

Mail jeg fikk fra Absoluttspill:

"Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008. Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere. Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut for den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2."

Lenke til kommentar
Mail jeg fikk fra Absoluttspill:

"Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008. Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere. Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut for den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2."

 

Samma her :D gleder meg så sykt til tirsdag :D

Lenke til kommentar
Da burde de kanskje stoppa for forhåndsbestillinger før de fikk bekreftet hvor mye antall de fikk. Ikke særlig smart...

 

De hadde jo fått bekreftet det. Det ble jo plutselig leveringsproblem på PS3-versjonen av spillet. Derfor fikk de inn mindre enn de hadde fått bekreftet at de skulle få. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...