Gå til innhold

Grand Theft Auto IV Anmeldelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikkmessig er det vel ikke mye forskjell, men kan være flere bugs på en verson i forhold til den andre. Men siden det er et spill av denne størrelsen, kommer det forhåpentlig vis en del patcher som løser det meste.

 

 

http://www.gametrailers.com/player/32309.html <--- Xbox 360 versjonen?

 

 

http://www.gametrailers.com/player/32757.html <---- Ps3 versjonen?

 

 

Eller omvendt, de som har spilt spillet på xbox.. Hvilke av de ser mest ut som den?

 

 

Jeg ville tippet slik som over, men jeg vet ikke.. Er ikke en fanboy og med dette trekker jeg vel til de fleste :p

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
samme her.

viktigeste er at spillet komemr.

forsjellene vill være så minimale uansett så er ikkje noe vits og krangle om det.

Jeg er ikke sikker angåenede det blir små forskjeller. Jeg er veldig usikker på hvem versjon jeg skal beholde!!

Host..hvilken versjon jeg skal beholde...

 

For min del så blir det xbox da jeg bare har xbox. Syns også toman85 bør velge den versjonen, da jeg skal knuse han på live :p

Endret av mX
Lenke til kommentar

Her er anmeldelsen fra ign.com :D

 

Dette blir bare helt sykt konge vil jeg si!!

 

"For those wanting to know which version looks better, the edge goes to the PS3. The textures and framerate are comparable, but the PS3 has far less pop-in. The 360 has richer colors, but the PS3 has better anti-aliasing making it look a little cleaner. Because GTA IV can preload onto the PS3 hard drive, the in-game loads are faster. Don't worry Xbox owners, the load times are rarely more than 30 seconds and don't occur very often. The slight visual edge goes to PS3, but the 360 is no slouch. Either version will do you proud."

 

Dette var det viktigste for min del..

For meg til nå er det PS3verjsonen jeg kommer til å beholde!

Det står PS3versjonen har "the edge" og har mindre pop-in :)

Lenke til kommentar

dagbladet sin anmeldelse var knallbra !

 

store ord:

 

Etter mangfoldige timer i Liberty City de siste dagene sitter jeg igjen med en følelse av å ha opplevd noe fortellermessig stort, helt der oppe i likhet med filmer som «Heat» og «French Connection» og tv-serier som «The Wire» og «Sopranos»

 

Historien, humoren, persongalleriet, mangfoldet og ikke minst antallet timer du kommer til å investere i spillet. Her er alt så grandiost og gjennomført at det meste annet i spillsammenheng blekner.

 

klarer ikke å få uttrykkt hvor mye jeg gleder meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...