Gå til innhold

Grand Theft Auto IV Anmeldelser


Anbefalte innlegg

Ettersom det begynner å dukke opp en del anmeldelser nå, så tenkte jeg at vi kunne samle dem litt.

Det må da være fler enn bare meg som like å lese de?

 

Anmeldelser:

 

Official Xbox Magazine (UK): 10/10

Amazingly realistic world

Stunning action set pieces

Geniunely engrossing storyline

Hugely entertaining multiplayer

Vast in every respect

Official Xbox Magazine (US): 9.5/10

-wonderful environment

-deep multiplayer

Official Playstation Magazine (UK): 10/10
Official PlayStation Magazine (Australia): 10/10

"The scope and scale of GTA IV is beyond anything gaming has ever had to offer".

Throughout the review they refer to GTA IV as "a living and breathing world where anything is possible".

Xbox World 360: 98/100
Daily Star:

"This could be a console defining title, one that in years to come people will remember as the stand-out of the era."

Empire: 5/5

"damn-near perfect"

Xbox World 360: 98/100

"everything we were entitled to expect, and yet somehow impossibly more."

 

 

HUSK: Scans er ikke lov, men link til internett-anmeldelser osv er lov.

Om det finnes anmeldelser som man bare kan få tak i via Scans så post score'n de ga og hvem som ga karakteren!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener du slik at det ikke er lov å selge det før den 29. april?

 

Spaceworld sa ihvertfall at de ville bli saksøkt om de solgte spillet før datoen. Men hvis du kjenner noen som jobber i butikken er det nok fult mulig å ordne seg ett eksemplar på mandagen :) eller lørdag om spillet er kommet fram da.

 

Eller så er det jo bare å kjøpe det i en av butikkene som holder åpent natt til den 29. april !

Lenke til kommentar

Nå handler vel egentlig ikke denne tråden om når spillet kommer, men la gå, jeg vil svare.

 

Rockstar har nå fått hjelp av Microsoft til å spore hvilke Gamertags som spiller spillet før den 29 April. Hva som vil skje med de som gjør det vet jeg ikke, men det å bli sporet av MS er sjeldent en god ting.

Lenke til kommentar
Nå handler vel egentlig ikke denne tråden om når spillet kommer, men la gå, jeg vil svare.

 

Rockstar har nå fått hjelp av Microsoft til å spore hvilke Gamertags som spiller spillet før den 29 April. Hva som vil skje med de som gjør det vet jeg ikke, men det å bli sporet av MS er sjeldent en god ting.

 

 

så viss nokon får gta iv den 28 april frå absolutt spill så blir dei eeeeid av MS..:D

Lenke til kommentar
Det er ikke kjøperens feil at butikken sender ut spillet tidligere. Mange fikk Halo 3 før release og spillte dette på Live uten konsekvenser.

 

nope, det er aldri kjøperen sin feil, difor hadde det vorte hilarous viss ein stakkars gamer hadde vorte banna frå live for å ha spilt eit spill før datoen som han lovleg har kjøpt i butikken, (nettbutikken)

Lenke til kommentar
Det er ikke kjøperens feil at butikken sender ut spillet tidligere. Mange fikk Halo 3 før release og spillte dette på Live uten konsekvenser.

 

Ja, men da prøvde Microsoft å få spillene tilbake. Om jeg ikke husker feil, så fikk et par Expert butikker refs, kunden derimot.. fikk tilbud om en legendary pakke, i bytte mot at han/hun leverte spillet tilbake. :) Kanskje det skjer noe lignende denne gangen også?

Lenke til kommentar

Når du spiller ett spill som ikke skal være tilgjengelig for deg står du selv ansvarlig. Selvfølgelig får butikken kjenne smerter i form av kuk i munn, men du har også brukt ett produkt før det er ute.

 

Prøv å gå og handle i en butikk før den er åpen.

Selv om en ansatt slipper deg inn har du i grunn ikke lov til å handle der.

Lenke til kommentar

Men står det skrevet noe i "Code of Conduct" at man ikke har lov å kjøpe et spill før release datoen? Finnes det noe nedskrevetpå et papir, som man har skrvet under på, digitalt eller for hånd? Eller er dette bare en uskreven lov?

 

Om Take Two/Rockstar Games kommer og tar spillet tilbake fra deg, så er det lurt å ha et motargument. Jeg personlig, hadde sendt representanten på dør, om de hadde kommet og klagd hos meg.

 

En "uvitende" kunde bør vell ikke saksøkes, om for eksempel Elkjøp legger spillet ut for salg på lørdag? :ermm:

Lenke til kommentar
Men står det skrevet noe i "Code of Conduct" at man ikke har lov å kjøpe et spill før release datoen? Finnes det noe nedskrevetpå et papir, som man har skrvet under på, digitalt eller for hånd? Eller er dette bare en uskreven lov?

 

Om Take Two/Rockstar Games kommer og tar spillet tilbake fra deg, så er det lurt å ha et motargument. Jeg personlig, hadde sendt representanten på dør, om de hadde kommet og klagd hos meg.

 

En "uvitende" kunde bør vell ikke saksøkes, om for eksempel Elkjøp legger spillet ut for salg på lørdag? :ermm:

 

Konsekvensen er ekslusiv for de som selger spillet. Du kan ikke ta ansvar for deres mangel på oppfølging av rutiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...