Gå til innhold

Grand Theft Auto IV Anmeldelser


Anbefalte innlegg

Men står det skrevet noe i "Code of Conduct" at man ikke har lov å kjøpe et spill før release datoen? Finnes det noe nedskrevetpå et papir, som man har skrvet under på, digitalt eller for hånd? Eller er dette bare en uskreven lov?

 

Om Take Two/Rockstar Games kommer og tar spillet tilbake fra deg, så er det lurt å ha et motargument. Jeg personlig, hadde sendt representanten på dør, om de hadde kommet og klagd hos meg.

 

En "uvitende" kunde bør vell ikke saksøkes, om for eksempel Elkjøp legger spillet ut for salg på lørdag? :ermm:

 

Konsekvensen er ekslusiv for de som selger spillet. Du kan ikke ta ansvar for deres mangel på oppfølging av rutiner.

 

Takk for svar :) Da legger jeg på telefonrøret om utgiveren klager på meg. Men et eksemplar av GTA IV Limited, hadde ikke gjort meg noe. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Official Xbox Magazine 9.5/10

Official Xbox Magazine (UK) 10/10

Official PlayStation Magazine (UK) 10/10

Official PlayStation Magazine (Australia) 10/10

Empire (UK) 5/5 (Xbox 360)

Xbox World 360 98%

 

The May 2008 issue of Official Xbox Magazine (UK) published the first Grand Theft Auto IV review, giving the game the maximum score of 10/10. The magazine also stated that the game has an "amazingly realistic world; stunning action set pieces; genuinely engrossing storyline; hugely entertaining multiplayer;" and that it is "vast in every respect."

 

The June issue of Official PlayStation Magazine (Australia) gave Grand Theft Auto IV a perfect score of 10/10, explaining in their verdict: "The scope and scale of GTA IV is beyond anything gaming has ever had to offer". Throughout the review they refer to GTA IV as "a living and breathing world where anything is possible".

 

PlayStation Official Magazine (UK) also gave the game 10/10 in their May 2008 issue.

 

The British newspaper Daily Star, also gave a positive review, praising: "This could be a console defining title, one that in years to come people will remember as the stand-out of the era.".

 

The film magazine Empire gave the game a perfect 5 in its game reviews section, calling it "damn-near perfect".

 

Xbox World 360 gave the game a 98% rating, mentioning: "everything we were entitled to expect, and yet somehow impossibly more."

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Den er bare så realistisk. Har sett en del gameplay nå, og man blir ikke akkurat kastet rundt som en gelèklump, men mye mer realistisk. Fantastisk å se på!

 

Ikke plag meg :p

Klarer nesten ikke å holde meg unna gameplaymovies :D

 

Herlig!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Så en gameplay-film, men den var så dårlig kvalitet at jeg fikk ikke gjort opp noen mening med spillet. Venter heller på video-review. Gametrailers bruker å ha ganske saklige reviews.

 

 

Hvor så du at gametrailers skal ha review om 3 dager eller noe sånn ca? Det var kanskje ikke deg som så det?

 

 

Gametrailers er den beste free siden ever<3

Lenke til kommentar

Dette er ikke noe spoiler relatert, men angående denne Euphoria fysikken, denne er fantastisk og se på, Jeg så en gamplay video igår kveld: Nico slår ned en kar bak en bil, mannen snur seg og faller også i det han faller så smeller han trynet i bagasjerommet på en bil og så rett i bakken, Det så helt fantastiskt tøft ut.

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Når du spiller ett spill som ikke skal være tilgjengelig for deg står du selv ansvarlig. Selvfølgelig får butikken kjenne smerter i form av kuk i munn, men du har også brukt ett produkt før det er ute.

 

Prøv å gå og handle i en butikk før den er åpen.

Selv om en ansatt slipper deg inn har du i grunn ikke lov til å handle der.

 

Haha, nei. Enkelt og greit, nei. Det du sier er så langtvekk at det er litt morsomt.

 

--

 

Venter egentlig bare på hva "allmektige" IGN gir GTA4. Om jeg skal gjette, så ville jeg tippe 9.7. Spillet er muligens en fantastisk opplevelse, men litt smårusk (i form av bugs) tror jeg ødelegger for den aller høyeste karakteren hos IGN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...