Gå til innhold

Anmeldelse: UEFA EURO 2008 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

haha skrev det badass lange svaret så kom jeg nærat backspace.

 

urk :/

 

 

kort fortalt: hadde aldri trudd det, men er helt enig med omtalen! fantastisk spill!

 

hvordan fikk dere som har det spillet i dag eller i går? lansering er jo i morgen og absoluttspill fikk jo ikke sendt noen før i dag fra det jeg har fått vite? :S platekompaniet? :p

 

Enkelte nettsteder sender spillene ut i god tid for å være helt sikker på at folk har spillet til rett tid. I mange tilfeller kommer spillet i postkassen en dag for tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, syntes World Cup 2002 var morsomt i sin tid på grunn av det der med flammer etter ballen og sånt :p

Men det burde vært forbeholdt en "morro" modus, for det er fryktelig urealistisk med slike effekter om du faktisk ikke ønsker de..

 

 

Men venter fremdeles spent på en PC vs konsoll sammenligning :)

Lenke til kommentar

Hadde vært morsomt om de utvida funksjonaliteten for spilling via interveven, da gjerne i sammenheng med "be a pro".

 

Hadde vært artig å samle kompisene en vinterskveld foran sine respektive tver med hver sin spiller for å banke et annet lag ned i bakken fra sin egen behaglige sofa.

 

De sier jo at de beste spillerene er de som sitter på sofaen,så hvorfor ikke gi oss sjansen:p

Lenke til kommentar
haha skrev det badass lange svaret så kom jeg nærat backspace.

 

urk :/

 

 

kort fortalt: hadde aldri trudd det, men er helt enig med omtalen! fantastisk spill!

 

hvordan fikk dere som har det spillet i dag eller i går? lansering er jo i morgen og absoluttspill fikk jo ikke sendt noen før i dag fra det jeg har fått vite? :S platekompaniet? :p

jobber på AS :) spillet kom for sent i dagen før for å få det med posten. :)
Lenke til kommentar
Satt å spilte det i 2-3 timer idag, men jeg likte demoen bedre (ps3) :p

Kan ikke helt forstå hvorfor,hehe.

 

haha hva faen? :p har spilt konstant online siden torsdag kveld, har ikke fått startet offline euro 2008 en gang! hehe, elsker det (360)!

 

når var den turneringen til 360 eller noe? den som nevnte den må si ifra :)

Lenke til kommentar

mange av irritasjons momentene fra 08 er borte. Møteball, seige finter, trough ball. Mye deiligere med powerbar på alt man gjør også, synes passnings spill og alt går mye fortere, det er herlig og kjøre 2 gjennombrudd, en touch også skuddet i løpet av noen sekunder for så og se roomien min sitte og banne :p dessverre går det fort andre veien også:(

 

eneste som plager meg med uefa euro er at det ikke er 09. gi meg fler lag!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...