Gå til innhold

Anmeldelse: UEFA EURO 2008 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Det har kommet noen signaler, men det hender jeg tar littegran LSD.

 

Fra spøk til revolver:

Virker som om mye er rettet opp fra Fifa 08. Spillerene var litt treige når de skulle ta finter, og det er mildt sagt irriterende at de ikke kan møte ballen. Får håpe de har de samme endringene, og flere med, til Fifa 09

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ELENDIG SPILL! Kunne aldri vente så god karakter på det spillet. Jeg var så overasket da kampen begynte,elendig grafikk,elendig kontroll over ballen og spillere osv. Føltes som jeg spilte fifa 99. I hvert fall en som har spilt PES 2008 vil aldri spille EURO 2008. Hvis ikke du har blitt fryktelig lei av PES da...

Lenke til kommentar
ELENDIG SPILL! Kunne aldri vente så god karakter på det spillet. Jeg var så overasket da kampen begynte,elendig grafikk,elendig kontroll over ballen og spillere osv. Føltes som jeg spilte fifa 99. I hvert fall en som har spilt PES 2008 vil aldri spille EURO 2008. Hvis ikke du har blitt fryktelig lei av PES da...

 

haha bare morsomt å lese, PES fanboy, hva annet kan man si. spilte du demoen på en 10" SDTV eller en 32-50" HDTV? elendig grafikk? jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. kontroll over ballen er faktisk DEILIG her, og jeg har både PES og FIFA liggenede hjemme til ps3, så jeg har ikke noe problem med PES. men at du sier sånne ting om EURO 2008 (demoen tenker jeg) er bare utrolig. og når du sier ting om at det føltes som du spilte fifa 99, så lurer jeg faktisk på hvorfor jeg gidder å svare en gang...

 

btw mcgroven, dette var en fantastisk anmeldelse og gleder meg utrolig til jeg får spillet i postkassen i morgen eller på torsdag fra absoluttspill :)

 

var litt feig målfeiring system ja, ganske unødvendig! enig med alt du sier faktisk, og gleder meg til å prøve captain your country! :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Kan hende han refererte til PC-utgaven, for ja.. der er grafikken temmelig elendig.

 

FIFA08 til PC syntes jeg mer eller mindre var et skritt i gal retning, syntes faktisk det ble dårligere enn på lenge, og Pro Evolution Soccer 2008 er LANGT bedre enn FIFA08 til PC på så godt som alle punkter..

 

 

Når det gjelder Xbox360 / PlayStation3 utgaven derimot er det litt annerledes, men det er da fremdeles slik at Pro Evolution Soccer 2008 er langt foran FIFA når det kommer til fotball realisme.

 

Jeg og vennene mine er veldig glad i fotball og når vi spiller sammen er det ALLTID Pro Evolution Soccer 2008 det går i, rett og slett fordi gameplayet er mye mer realistisk og bedre enn i FIFA08.

 

Men når vi skal spille alene på konsoll så blir det fort FIFA08 på grunn av de litt interessante medusene og lisensene.

Men online eller med hver andre er det helt klart Pro Evolution Soccer 2008 som foretrekkes.

 

 

Til PC er det jo ingen tvil Pro Evolution Soccer 2008 det går i, ettersom at FIFA08 til PC er en dårlig spøk.

Til PC får jeg også lastet ned store patcher som fikser lisenser i Pro Evolution Soccer 2008 også :)

Lenke til kommentar

jeg synes også pes 2008 er et bedre spill på en sosial måte og pasninger og sånt, men fifa 08 presterer sterkere mtp. grafikk og online, menmen jeg snakker ikke om FIFA08 mot PES2008, jeg snakker om euro 2008. og hvis han snakket om PC versjonen, så beklager jeg virkelig men syns uansett det er rart siden det var jo nevnt litt tidligere her at EURO 2008 demo til PC var mye bedre enn FIFA 08 PC var.. jaja, gleder meg ihvertfall til å spille det på 360/ps3 :)

Lenke til kommentar

Jepp, hvordan Electronic Arts i det hele tatt kunne finne på noe så idiotisk som å velge at PC skulle få "old-gen" (xbox / playstation2) utgaven av FIFA08 fatter jeg fremdeles ikke :nei:

 

 

Men etter hva jeg forstår på andre her så er ikke dette tilfelle lengre med EURO 2008?

Så Electronic Arts tok endelig til fornuft? :)

 

Men alt jeg hører fra folk her er at Euro 2008 demoen er mye bedre enn FIFA08 til PC, men hvordan er den sammenlignet med konsollutgaven?

Lenke til kommentar
Hadde pcutgaven av FIFA 08, den var virkelig stygg, selv om jeg kunne kjøre litt over anbefalt så var det grått og stive animasjoner, det er det ikke på 360/PS3 utgavene

 

Men jeg tviler jeg kjøper dette da jeg har enda FIFA 08 og er ikke lei spillet.

Jeg kjøpte FIFA 08 for kun 339kr helt nytt:P

 

hehe ja har prøvd fifa 08 på pc, holdt på å dø siden jeg hadde allerede spilt det på ps3 + 360 i flere måneder :p men euro 2008 har faktisk mye bedre gameplay enn FIFA 08 og de møter ballen bedre og spillermodellene var også gode... anbefaler at fotballinteresserte gamere kjøper det om de har råd :p pluss at det er nice oppvarming til fifa 09 i august/september! og siden det er så mange online modes nå, varer jo det hele sommeren for meg :) (samtidig som GTA selvfølgelig :p)

Lenke til kommentar
Jepp, hvordan Electronic Arts i det hele tatt kunne finne på noe så idiotisk som å velge at PC skulle få "old-gen" (xbox / playstation2) utgaven av FIFA08 fatter jeg fremdeles ikke :nei:

 

 

Men etter hva jeg forstår på andre her så er ikke dette tilfelle lengre med EURO 2008?

Så Electronic Arts tok endelig til fornuft? :)

 

Men alt jeg hører fra folk her er at Euro 2008 demoen er mye bedre enn FIFA08 til PC, men hvordan er den sammenlignet med konsollutgaven?

Hvorfor kan dem ikke lage spillene til dem som har oppegående pcer som kan takle FIFA lett da?

Eller har dem satt fokuset på kun 360/PS3, har omtrent lagt merke til det forlengst, spesielt EA!

Husker når jeg hadde pcversjonen, ansiktene og håret til fotballspillerne var jo grått :p

Lenke til kommentar

Jeg som var sikker på det kom til Xbox og PlayStation2 :p

 

Er ikke akkurat oppdatert på hva de kaller ting disse dager, for meg er PS3 / Xbox360 "current-gen" vi har jo tross alt hatt de en god stund nå.

 

Men da lært jeg jaggu noe nytt idag også :)

 

 

 

Hvorfor kan dem ikke lage spillene til dem som har oppegående pcer som kan takle FIFA lett da?

Eller har dem satt fokuset på kun 360/PS3, har omtrent lagt merke til det forlengst, spesielt EA!

Husker når jeg hadde pcversjonen, ansiktene og håret til fotballspillerne var jo grått

 

 

Det er det vell ingen som forstår. Selv en litt eldre PC har da overhode ikke problemer med å takle "next-gen" utgaven av FIFA08. Men nå snakker vi jo om Electronic Arts her, og er det noen som finner på mye tull så er det jo nettopp EA.

Lenke til kommentar

Jeg testet i det minste pc-demoen, og det er definitivt ikke "current" eller "next" gen. Det er samme gamle motoren som det "alltid" har vært, og ikke ser det spesielt pent ut. Spillet føles bedre enn fifa 08 gjorde, men det er ikke en spesielt stor oppgradering på PC, annet enn at det er Euro og ikke "plain" Fifa. Én kul ting de hadde gjort på PC-versjonen, som ergret meg over at de *ikke* hadde gjort på konsoll (hva i alle dager skal det være godt for å introdusere en kul ting på pc, og *ikke* på resten?), var at man istedenfor å skyte med knapp, kunne bruke høyre-stikke (for de som har ps2-aktig kontroll til PC), til å skyte og ta frispark med. Det høres kanskje en smule rart ut, men med litt øvelse fikk man faktisk frispark til å sitte som en kule ...

Lenke til kommentar
haha skrev det badass lange svaret så kom jeg nærat backspace.

 

urk :/

 

 

kort fortalt: hadde aldri trudd det, men er helt enig med omtalen! fantastisk spill!

 

hvordan fikk dere som har det spillet i dag eller i går? lansering er jo i morgen og absoluttspill fikk jo ikke sendt noen før i dag fra det jeg har fått vite? :S platekompaniet? :p

Lenke til kommentar

Der kom spillet i posten ja :)

 

Har allerede fått spilt en del og jeg må si at jeg la merke til utrolig mange forbedringer fra FIFA 08. Nydelig gameplay. Laget meg selv og gikk fra B-landslaget til første laget i kvalifikasjons rundene. Morsomt at hvis man har et forholdsvis mye brukt navn så kan man mest sannsynlig velge det fra listene av commentator names :D

 

Morsomt å løpe på banen, og når du får ballen så sier kommentatoren på Engelsk navnet ditt :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...