Gå til innhold

Kulturo: Teaser: Istid 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke at "Istid"-filmene er så veldig realistiske, men blir det ikke litt feil at dinosaurene kommer etter istiden? :whistle:

 

Gleder meg sinnsykt til filmen, men det var da umåtelig lenge til!?! Burde ikke slippe trailere allerede :p

Så vidt eg forsto det hadde dinosaurene levd i eit område uberørt av istida, altså at dei var der heile tida, litt innkapsla.

 

Edit: Var det ikkje med dinosaurer i første filmen og? Har ikkje sett den andre, så der veit eg ikkje. Meiner eg såg drodosaurus eller noko sånt (langhals :p) på den første filmen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Melke melke melke.

 

Melk er godt for kropp og sjel. Ikke vær så kynisk nå :p

 

 

Denne skal definitivt sees på norsk. Istid er og forblir det store unntaket når det kommer til regelen om at filmer er best på originalspråket. Den norske dubbingen er overlegen den engelske. Den første filmen var faktisk bedre andre gang jeg så den, for jeg så den på engelsk først og norsk etterpå.

 

Normalt misliker jeg norsk dubbing. Men med Istid så må man ikke akkurat ha røykt sokkene sine for å mene at nordmennene banket amerikanerne når det kommer til denne filmen :)

 

Hva for noe...hva har du røykt?

Animasjons filmer dubbet til norsk er helt for jævla.

 

Har du sett Ice Age på norsk?

Lenke til kommentar

Istid filmene er bra de. Toern var litt skuffende da, syns jeg hvertfall. Men for all del, den var fortsatt bra. Men klarte, etter min mening, ikke måle seg med enern.

 

Men jeg gleder meg masse til nr tre kommer. Teaseren var jo også veldig morsom da. Blir aldri lei av scrat heller :!: ... Synd det er så altfor lenge til den kommer på kino.

Lenke til kommentar
Normalt misliker jeg norsk dubbing. Men med Istid så må man ikke akkurat ha røykt sokkene sine for å mene at nordmennene banket amerikanerne når det kommer til denne filmen :)

 

Du har gått over til sterkere substanser altså? :tease:

 

Jeg er imot dubbing på Norsk når det gjelder de fleste filmer, synes alltid at orginalene er bedre egentlig. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...