Gå til innhold

FIFA 08 online: avtale kamper, ligaer[LES FØRSTEPOST]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg er ikkje med på den seriøse ligaen lista du har laga. eg sa fra at eg ville verr med for ei stund tilbake!

lag:Lyon

Endret av Furyfax
Skrevet
lets go, im ready for the serious shit :) møte 17.45 i seriøse ligaen da termometer?

Greit, håper på å få 3 poeng i debuten i den seriøse da ;)

Skrevet (endret)

vi får se :p jeg er der om 2 min, du får være hjemme første kampen, så venter på din invitasjon :)

EDIT: håper du er msivers da? står jo her på forumet at PSN din er Termometer, men så jo ikke det navnet i ligaen så..

Endret av tc47
Skrevet

Sendte deg (gorilla-gutten) en PM, men kan skrive det her og. Hvis det er ledig så kan du skrive meg på, men jeg kommer nok ikke til å spille med det første, da venstre handa er i gips :)

Skrevet

Hvordan er det mulig å rote bort det der? Klønete av meg da du fikk straffe på 2-2, men du skal ha for at du spilte bra i 2 omgang, veldig taktiske bytter du gjorde i pausen der. Rematch?

Skrevet
Hvordan er det mulig å rote bort det der? Klønete av meg da du fikk straffe på 2-2, men du skal ha for at du spilte bra i 2 omgang, veldig taktiske bytter du gjorde i pausen der. Rematch?

hehe ja tok ut rooney og giggs som ikke hadde nok fart der.. men ja, har invitert deg eg, så ja en til er jeg med på :)

Skrevet (endret)

bra kamp, saha er jo en supersub for meg :)

er med senere om kvelden tenker jeg, sees senere folkens :)

Endret av tc47
Skrevet

Stygge siffer der :( Har fulgte deg greit til litt ut i andre omgang, men derfra var det klasseforskjell, all honør til deg. Det har lett for å balle seg på med mål i mot på slutten når man er stresset.

Skrevet (endret)
Sendte deg (gorilla-gutten) en PM, men kan skrive det her og. Hvis det er ledig så kan du skrive meg på, men jeg kommer nok ikke til å spille med det første, da venstre handa er i gips :)

Lagde bare plass til tolv så du får ikke blitt med for denne gang.

God bedring med handa da ;)

Er med etter norske talenter i kveld

Endret av Gorilla-Gutten
Skrevet

ja, du var litt uheldig med selvmålet osv. men ellers så hjalp saha en del på topp, vet ikke hvordan "han" gjør det :p men takk for kampene, har jo 3 igjen til senere ;)

Skrevet (endret)

Eg er online nå om noen vil spille.. skal ut kl 19, så det må bli fort om noen vil..

Helst i den seriøse ligaen!

Kom online noen!

Endret av Furyfax
Skrevet
Lagde bare plass til tolv så du får ikke blitt med for denne gang.

God bedring med handa da ;)

Er med etter norske talenter i kveld

Den er grei, får være med en annen gang ;)

Takk skal du ha ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...