Gå til innhold

FIFA 08 online: avtale kamper, ligaer[LES FØRSTEPOST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svarte da... jeg har ikke spilt Fifa så mye, så jeg er ikke noe skilla. Men jeg var jo på høyde med deg... du vant to ganger på straffekonk. Argh.

 

Greit eg vant på straffe konk, men eg hadde jo 14953 skudd på mål og begge kampene hadde eg ballen rundt 60%.. Var bare elendig på avslutninger..

 

Den siste du spilte nå var bra, spiller du KUN med Milan ?

Klarte liksom ikke å finne spillerne mine når jeg var Inter..

 

For de som vil spille men ikke er med i ligaen, kan en jo gå inn på "My Country" så kan man spille sammen!

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Svarte da... jeg har ikke spilt Fifa så mye, så jeg er ikke noe skilla. Men jeg var jo på høyde med deg... du vant to ganger på straffekonk. Argh.

 

Greit eg vant på straffe konk, men eg hadde jo 14953 skudd på mål og begge kampene hadde eg ballen rundt 60%.. Var bare elendig på avslutninger..

 

Den siste du spilte nå var bra, spiller du KUN med Milan ?

Milan og Chelsea. Er nok best med Milan...

Lenke til kommentar
Svarte da... jeg har ikke spilt Fifa så mye, så jeg er ikke noe skilla. Men jeg var jo på høyde med deg... du vant to ganger på straffekonk. Argh.

 

Greit eg vant på straffe konk, men eg hadde jo 14953 skudd på mål og begge kampene hadde eg ballen rundt 60%.. Var bare elendig på avslutninger..

 

Den siste du spilte nå var bra, spiller du KUN med Milan ?

Klarte liksom ikke å finne spillerne mine når jeg var Inter..

 

For de som vil spille men ikke er med i ligaen, kan en jo gå inn på "My Country" så kan man spille sammen!

 

Haha... :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...