Gå til innhold

Fikk du igjen på skatten i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker vel det når du får penger inn på konto? Bare å ringe kontofon innimellom og sjekke nettbank av og til så ser du nok det. Selv får jeg ca en plass mellom 7k og 9k igjen på skatten. Koselig. Kommer ekstra godt med mtp at jeg skifta jobb og bare har ca halvparten av feriepenger tjent opp. Måtte ta ut feriepenger fra gamle jobben for å overleve til neste lønning fra nye jobben. ^^

Lenke til kommentar
Hvis noen vet svar på dette, vær så snill og hjelpe meg:

 

Jeg er selvstendig næringsdrivende. I fjor, når jeg fikk selvangivelsen, så kunne jeg lese av den hvor mye jeg fikk igjen på skatten(tror jeg ihvertfall...), selv om jeg ikke fikk det utbetalt før i oktober. Men i år ser jeg ingenting. Finner det IKKE ut for alt i verden. Må jeg vente? Eller hvordan i all verden kan jeg se det? lurer så fælt.

 

Eg kan ikke svare, men det er akkurat likt her. Leverte den i går og håpet vel egentlig å få opp en foreløpig tilgode eller noe tilsvarende.

 

Ekstra spennende er det jo når lønnsutbetalingen fra den ene jobben ikke var tatt med, næringsinntekten måtte fylles inn selv og ekskona prøver å stikke av med en del fradrag som er mine.

 

Men vi får se. Er vandt med restskatt rundt 10-20k så alt under dette er et pluss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...