Gå til innhold

Fikk du igjen på skatten i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
F**N!

 

Fikk selvangivelsen idag. Restskatt! Bombe!

 

Først stod det ca. 1500 å betale, men etter å ha finregnet fant jeg ut at det faktisk var nærmere 2500.

 

...men ikke nok med det...idag fikk jeg også avslag på en jobbsøknad og brev fra banken at renta på milliongjelden øker. Må nok vente litt med å kjøpe en ny BMW..

 

ja fa** den JÆ** RENTA går opp hele tiden:s har ett lån selv, og siden jeg startet å betale tilbake, har jeg fått beskjed at det har vært øking i pengemarkedet i det siste, så dermed setter vi opp renten :mad:

 

har skjedd 4 ganger iløpet av ett år...:.

Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hva jeg får igjen, men når jeg leser andre sine innlegg begynner jeg å lure litt på hvor de månedlige utgiftene går hen. Hvor mye er vanlig å leve for i løpet av en måned? Fordelt på forbruk og lån. Og ut i fra om man er student, bor alene, 3 koner, osv.

 

Tipper jeg får igjen rundt 9k. Tenkte jeg skulle bruke det til å betale husleia på forskudd ;)

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hva jeg får igjen, men når jeg leser andre sine innlegg begynner jeg å lure litt på hvor de månedlige utgiftene går hen. Hvor mye er vanlig å leve for i løpet av en måned? Fordelt på forbruk og lån. Og ut i fra om man er student, bor alene, 3 koner, osv.

 

Tipper jeg får igjen rundt 9k. Tenkte jeg skulle bruke det til å betale husleia på forskudd ;)

 

jeg hadde 531 000 ifjor og totalt lån inkl bil på 1,750,000. betaler vel en 13500 i bil og hus pr mnd så har endel igjen kan du sei pluss samboeren min har vel 350 000 så vi klager ikkje. det vi og har gjort for å sikre at vi får peng igjen på skatten er at vi ikkje tar i bruk skatteletten som du kan få pr mnd. betaler vanlig skatt som om vi ikkje har hus og då blir det peng i posen når selvangivelsen kommer så det anbefales absolutt, fin form for sparing til sommeren :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg endte med 160,- i rest.

mine foreldre sier det er noe regel for at hvis man er under 300 så slipper man å betale, er det noen som har noe anelse om dette?

Dette var ihvertfall en regel som var tidligere, men de sier det er mulig det er blitt endret på.

Hadde hvert greit å vist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...