Gå til innhold

"Sport og trening" utvides betydelig - knyttes opp mot Speaker.no


Anbefalte innlegg

Vist forumet skulle ha fylt opp med underforum hadde det blitt FORBANNA FULT HER!!!
Var det eit svar på mitt innlegg? For om du les det ein gong til vil du sjå at eg talte mot oppretting av eit nytt underforum, i motsetnad til det du sjølv tilsynelatande gjorde innlegget før det igjen. Reknar med at det innlegget var ironi?

 

(Trådar om skating passer forøvrig best i Ekstremsport, ikkje Annet.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Enig med deg torbjørn. Må finne et godt sted å spørre om en god inneramp i oslo / bergen :p

 

EDIT: Bare meg som ikke har tilgang til utendørs sport?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Amerikansk fotball har egen kategori så ser ikke grunnlaget til at skating ikke skulle få det IMHO.
Slik eg har forstått det er det ikkje sikkert alle kategoriane frå Speaker ville få leve. Eg vert litt overraska om den kategorien vil få mykje aktivitet.
Extreamsport er vel perfekt? Nå er jeg usikker på hvor jeg skal poste skatespørsmål atm..
Ekstremsport er rett stad (i mine auge).
Lenke til kommentar

Ser ut som skating skal i ekstremsport ja. Når det gjelder kategorier osv. så vil nok disse tilpasses etterhvert. Slik det er nå så tror je gde har tatt utgangspunkt i forumet til speaker.no. Derfor TOPPfotballkort har to kategorier osv.

 

Jeg tror nok man vil rydde i kategoriene etterhvert som man ser behov.

Lenke til kommentar

Har jeg forstått dette rett?

 

1. Dere flytter ikke over speaker.no sine brukere og innlegg, det du mener med at speaker.no er flyttet er at det er "statisk" flyttet til speaker.diskusjon.no?

2. speaker.diskusjon.no brukere ikke samme database som www.diskusjon.no og ligger i en egen mappe på samme server som diskusjon.no?

 

Til slutt. Hva ville være utfordringene ved å flytte over innlegg og brukere? (Det har vel noe med at post-id'er blant annet måtte blitt endret etc?)

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...