Gå til innhold

"Sport og trening" utvides betydelig - knyttes opp mot Speaker.no


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det vil innen kort tid bli foretatt store endringer i Sport og trening. Kort sagt så vil det komme kategorier for langt flere idrettsgrener, samt litt annet. Det vil tilpasses litt etterhvert og vi vil se litt an hvor aktive kategoriene blir brukt. Det kan se voldsomt ut i starten, men det vil gå seg til skal dere se. Det er del av et større prosjekt med mer fokus og satsing på den delen av forumet. Forumet vil knyttes opp mot Speaker.no, noe som er bakgrunnen for utvidelsen av kategorier.

 

Så er dere informert om det :)

Endret av Dotten
Oppdatert med mer informasjon.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det blitt offisielt på Speaker.no, så jeg kan nevne det her også. Speaker.no sitt forum integreres med vårt eget, slik at nå også sportsdelen av forumet er knyttet opp mot en site (slik som datadelen, spilldelen osv). Det blir derfor en mengde nye kategorier (i praksis alle de som er å finne på Speaker.no). Så får vi se det an hvilken kategorier som blir liv i og hvilken som ikke blir det.

 

Og ja, dere vil finne både ski, skøyter, ishockey, kampsport m.m. :)

Lenke til kommentar

Innholdet og brukere blir ikke flyttet over. Det blir kun linket til forumet vårt fra dem og de som ikke har konto på Diskusjon.no må opprette ny konto hos oss.

 

Når det gjelder nivået så får vi sette vår lit til at man innfinner seg med de krav som stilles her på forumet. Vi må jo også jobbe med å bedre nivået her, det er jo en kontinuerlig jobb som aldri vil ta slutt.

 

Det fine er at sportsdelen nå har fått en site knyttet opp mot seg. Kanskje vi kan få til "diskuter artikler" kategori også. Vi må jo satse på å bli det beste stedet å diskutere idrett og trening. :)

Lenke til kommentar
Håper ikke jeg er for negativ nå, men kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å få fotballdelen fyllt opp av nye brukere etter å ha sett nivået på speaker.no !

 

Er det sånn at trådene fra speaker.no sitt forum blir integrert her også?

Ikke vær så negativ, medlemmer fra speaker.no som leser det her kan jo risikere å få et dårligere forhold til diskusjon.no på bakgrunn av at de føler eksisterende brukere er skeptiske til dem og ikke vil behandle dem ordentlig og i tillegg få det for seg at dette er et forum ført an av stasiledere, og det er det ikke ;)

 

Personlig ønsker jeg nye medlemmer, som kommer over til diskusjon.no fra speaker.no, hjerterlig velkomne og håper at de lett vil trives og tilpasse seg dette nye forumet. Jeg tviler ikke på at du gjør det samme fakey, nettopp derfor burde du ikke si det på den måten du gjorde.

 

 

@Dotten/Random administrator: Tidligere betabrukere har ikke samme tilgangsrettigheter - *Knis* Du svarte meg jo der like før jeg la inn dette innlegget :D

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Ser gjerne at dere legger inn «fotball» etter kategorinavnet «Norsk». Dette for feks å se lettere hvor tråden ligger når en ser på mine innlegg. Slik det er i dag blir det bare «Norsk» i forumkolonnen under mine innlegg.

 

**Ser mitt innlegg ikke er relevant lengre siden dette nå er gjort.

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...