Gå til innhold

– Windows 7 kommer neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NB! Minimumsspekk for M$-W7: 4GB RAM, 4-core (men benytter selvsagt bare én), 35 GB ledig HDD-plass. Men den har TO analoge klokker med glass-effekt!

 

Og der forsvant forhåpningen om at Windows 7 ville bryte trenden om stadig mer ressursbruk. Minimum spec. 4GB Ram? vil vel i praksis si 8GB for å kunne kjøre smooth..

 

 

Argh, da har jeg kjøpt katta i sekken. Kjøpte Vista i god tro om at 7 ikke kom før i 2010 - 2012 en gang.

 

Er kanskje ikke så dumt alikevel med Vista. Skal sjøl spandere på meg en når SP1 kommer. For det første kan det bli forsinkelser med 7'ern, deretter barnesykdommer og fixer & patcher, og de sedvanlige ergrelsene med nye OS. Virker ikke særlig fristene å gå inn i "ventemodus" nok en gang.

Lenke til kommentar
NB! Minimumsspekk for M$-W7: 4GB RAM, 4-core (men benytter selvsagt bare én), 35 GB ledig HDD-plass. Men den har TO analoge klokker med glass-effekt!

 

Og der forsvant forhåpningen om at Windows 7 ville bryte trenden om stadig mer ressursbruk. Minimum spec. 4GB Ram? vil vel i praksis si 8GB for å kunne kjøre smooth..

 

 

Tror nok det var litt ironi inni bildet :)

Lenke til kommentar

Skulle ønske Microsoft kunne gjort seg HEILT ferdige med eit nytt OS før dei slapp det... Får heller berre bruke 2-3 år då, men at dei alle fall får laga noke bra som folk vil ha, og at det ikkje blir det samme maset kvar gong det kjem noke nytt... Ok, Vista har forbedra seg frå betaversjonane, men der er fortsatt småfeil som kan irritere sååå sjukt...

 

eks.: Du ber maskina om å gjere noke (evt. godkjenne noke), og 2 min etterpå spør den deg igjen om akkurat det samme... Eg har sjølv Vista, og er (sånn passe) fornøgd med det. Men det har vore gongar eg har måtta godkjenne det samme opptil 4-5 gongar etter kvarandre... Men men... syns no alt i alt at Vista er bedre enn XP sånn jamt over.

 

Men eg håpar i alle fall at MS får gjort seg ferdige med Vienna, og ikkje minst får testa det GRUNDIG! Eg har høyrt at dei ikkje fekk gjort det spesielt godt med Vista... (vi hadde jo betaversjonane då, men likevel...)

Lenke til kommentar
Skulle ønske Microsoft kunne gjort seg HEILT ferdige med eit nytt OS før dei slapp det...

 

Da ville de ALDRI ha sluppet noe. Det er feil i ALLE os, noe som jo er grunnen til at det hele tiden kommer oppdateringer (dette gjelder ikke bare os fra MS heller).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da blir det en del artikler i løpet av 2009 om at den nye Windows er like rundt hjørnet, samt stadig nye artikler om ytterligere forsinkelse m.m.

 

Folk flest bør klare seg fint med XP i 2-3 år til, sa da er en Vista oppgradering temmelig unødvendig hvis en ikke er avhengig å benytte DirectX 10 støtten i Vista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...