Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Vel. det er Mandag og i føge MTU's pressemelding skulle problemene vært løst søndag!

 

Fortsatt ingen sms inn fra noen nett og ingen sms ut til telenor nett. samt ingen samtaler ut til telenor nett.

 

De som er drittlei MTU, join facebook gruppen : http://www.facebook.com/group.php?gid=7893904994

 

Hold deg til din egen tråd om du er så forbanna lei, evt skift til en annen vendor. Du skal være glad for at en ny operatør kommer på banen. At de har litt problemer må man dessverre regne med da de er helt nye og det er alltid noe forutsett som kommer.

 

Du kunne jo sittet på gjerdet litt lenger å ventet om det hadde vært så prikært for det.

Ja, det er kjipt at ikke ting alltid funerer som forventet, men tro meg. De jobber ræva av seg for å få det på plass og mange har blitt kompansert meget bra for problemene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel. det er Mandag og i føge MTU's pressemelding skulle problemene vært løst søndag!

 

Fortsatt ingen sms inn fra noen nett og ingen sms ut til telenor nett. samt ingen samtaler ut til telenor nett.

 

De som er drittlei MTU, join facebook gruppen : http://www.facebook.com/group.php?gid=7893904994

 

Hold deg til din egen tråd om du er så forbanna lei, evt skift til en annen vendor. Du skal være glad for at en ny operatør kommer på banen. At de har litt problemer må man dessverre regne med da de er helt nye og det er alltid noe forutsett som kommer.

 

Du kunne jo sittet på gjerdet litt lenger å ventet om det hadde vært så prikært for det.

Ja, det er kjipt at ikke ting alltid funerer som forventet, men tro meg. De jobber ræva av seg for å få det på plass og mange har blitt kompansert meget bra for problemene.

 

har skiftet tilbake til Onecall. men det tar jo noen uker. Så imellomtid skal jeg advare flest mulig :)

 

Mange har blitt kompansert meget bra? lol! :D det var dagens.

jeg vil ikke ha kompansasjon. En mail om at problemet er ikke fikset ennå pga...., hadde vært fint.

 

De av dere som har abbonert på MTU og venter på simkort skjønner jo hvor amatøre de er. Man får jo ingen tilbakemelding om noenting.

Skrevet
har skiftet tilbake til Onecall. men det tar jo noen uker. Så imellomtid skal jeg advare flest mulig :)

 

Forklar problemet til OneCall og be fint om hurtigportering så kanskje det tar litt kortere tid.

Skrevet

Jeg snakket nettopp med kundesenteret til MTU. De forklarte utsettelsen fra søndag med at feilen var mer komplisert enn ventet, og at det ikke forelå noen ny rettetid. De kunne ikke si sikkert om det var snakk om timer, dager eller uker.

 

De lovet at de nå hadde begynt å legge ut en oppdatert melding på telefonsvareren deres annenhver time. Ba dem om å gjøre noe med driftsmeldingen som lå ute, ettersom den svært sjelden blir oppdatert. Ble lovet at den skulle bli oppdatert den også, men har egentlig ikke så stor tro på at den blir oppdatert så ofte..

Skrevet
De kunne ikke si sikkert om det var snakk om timer, dager eller uker.

 

hah.. det var dagens.

Om de ikke vet om det var snakk om timer, dager eller uker så kan de jo ikke ha den fjerneste anelse om hva som feiler nettet.

Når de sier det på den måten vil jeg nok helst tro at det kan uker.. eller måneder..

Skrevet

Nå har jeg fått nok. Har nettopp bestilt hurtigportering over til Onecall i stede, så får jeg heller vurdere å bytte til MTU når de har fått litt mer orden i sakene sine.

Skrevet

Har lite tro på at dette faktisk vil skje.

De sier: "Vi har blitt lovet..". Altså skyver de "ansvaret" over på

noen andre. Når torsdagen kommer - og problemet etter all

sannsynlighet ikke er fikset komme de vel med en ny forklaring.

 

Nei, dette har jeg hørt før fra MTU..

Skrevet (endret)

Etter min mening.. så tror jeg nok at kundene slipper å betale regningen april mnd.. MTU har gjort ingen fremskritt.. :hmm:

Endret av Oceans
Skrevet

Har ikke fått sim kort enda.. men har fått melding om at den blir satt opp den 21/4

-Torsdag er den nye tiden for SMS

-18 april/MMS/GPRS

Tør eller vet ikke hva jeg skal gjøre.. VENTE:dontgetit:

Skrevet

Jeg har kansellert min portering til MTU, og har valgt å portere til OneCall istedet. :)

 

Kan vurdere å gå over til MTU når de har fått orden på ting.

Skrevet
Jeg fikk 3 meldinger idag, datert: 2.4.08, 3.4.08 og 3.4.08 ;)

 

Samme her, bare litt annen dato. Men 3 meldinger var det!

--thomas

Skrevet
Bekreftet, jeg kan både send og motta sms fra tele2 abb. håper de har fått fikset alt nå.

--thomas

 

Jeg fikk enda en sms fra 6.4.08

 

Prøvde å sende meg selv en melding fra biip.no men har enda ikke fått den, må nok vente i noen dager før den er fremme? =P

Skrevet

Så jeg hadde fått melding fra MTU fra i går (08.04.08).

 

Oppdatering på feil med mottak av SMS: Vi har blitt lovet at denne feilen skal bli rettet innen torsdag denne uke. Vi beklager de ulemper dette skaper. Mvh MTU

 

Så får se da, om SMS er i orden i løpe av morgen dagen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...