Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Vel. det er Mandag og i føge MTU's pressemelding skulle problemene vært løst søndag!

 

Fortsatt ingen sms inn fra noen nett og ingen sms ut til telenor nett. samt ingen samtaler ut til telenor nett.

 

De som er drittlei MTU, join facebook gruppen : http://www.facebook.com/group.php?gid=7893904994

 

Hold deg til din egen tråd om du er så forbanna lei, evt skift til en annen vendor. Du skal være glad for at en ny operatør kommer på banen. At de har litt problemer må man dessverre regne med da de er helt nye og det er alltid noe forutsett som kommer.

 

Du kunne jo sittet på gjerdet litt lenger å ventet om det hadde vært så prikært for det.

Ja, det er kjipt at ikke ting alltid funerer som forventet, men tro meg. De jobber ræva av seg for å få det på plass og mange har blitt kompansert meget bra for problemene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel. det er Mandag og i føge MTU's pressemelding skulle problemene vært løst søndag!

 

Fortsatt ingen sms inn fra noen nett og ingen sms ut til telenor nett. samt ingen samtaler ut til telenor nett.

 

De som er drittlei MTU, join facebook gruppen : http://www.facebook.com/group.php?gid=7893904994

 

Hold deg til din egen tråd om du er så forbanna lei, evt skift til en annen vendor. Du skal være glad for at en ny operatør kommer på banen. At de har litt problemer må man dessverre regne med da de er helt nye og det er alltid noe forutsett som kommer.

 

Du kunne jo sittet på gjerdet litt lenger å ventet om det hadde vært så prikært for det.

Ja, det er kjipt at ikke ting alltid funerer som forventet, men tro meg. De jobber ræva av seg for å få det på plass og mange har blitt kompansert meget bra for problemene.

 

har skiftet tilbake til Onecall. men det tar jo noen uker. Så imellomtid skal jeg advare flest mulig :)

 

Mange har blitt kompansert meget bra? lol! :D det var dagens.

jeg vil ikke ha kompansasjon. En mail om at problemet er ikke fikset ennå pga...., hadde vært fint.

 

De av dere som har abbonert på MTU og venter på simkort skjønner jo hvor amatøre de er. Man får jo ingen tilbakemelding om noenting.

Lenke til kommentar

Jeg snakket nettopp med kundesenteret til MTU. De forklarte utsettelsen fra søndag med at feilen var mer komplisert enn ventet, og at det ikke forelå noen ny rettetid. De kunne ikke si sikkert om det var snakk om timer, dager eller uker.

 

De lovet at de nå hadde begynt å legge ut en oppdatert melding på telefonsvareren deres annenhver time. Ba dem om å gjøre noe med driftsmeldingen som lå ute, ettersom den svært sjelden blir oppdatert. Ble lovet at den skulle bli oppdatert den også, men har egentlig ikke så stor tro på at den blir oppdatert så ofte..

Lenke til kommentar
De kunne ikke si sikkert om det var snakk om timer, dager eller uker.

 

hah.. det var dagens.

Om de ikke vet om det var snakk om timer, dager eller uker så kan de jo ikke ha den fjerneste anelse om hva som feiler nettet.

Når de sier det på den måten vil jeg nok helst tro at det kan uker.. eller måneder..

Lenke til kommentar

Har lite tro på at dette faktisk vil skje.

De sier: "Vi har blitt lovet..". Altså skyver de "ansvaret" over på

noen andre. Når torsdagen kommer - og problemet etter all

sannsynlighet ikke er fikset komme de vel med en ny forklaring.

 

Nei, dette har jeg hørt før fra MTU..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...