Gå til innhold

MTU - er det en gutteromsbedrift?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som det er noe på gang her nå. Begynner å renne inn med meldinger her nå. En melding jeg prøvesendte til meg for en time siden kom nettopp frem. Prøvde derfor å sende en ny testmelding til meg for et par min siden, men den kom ikke frem. Virker som det er en lang sms-kø i nettet til MTU nå, og at de jobber med å få ut alle sms'ene som ligger i køen. Nå er hvertfall ventetiden nede i 1 time fra sms'en ble sendt, til jeg får den.

Endret av ZerBox
Lenke til kommentar
Hva om jeg hadde Chess, har fått bekreftelse på bestilling på MTU(ikke mer enn det), og vil heller portere til One Call?

Må jeg avbestille porteringen hos MTU før jeg porterer til One Call da?

Prøvde å sende mail der jeg skrev at jeg ville avbestille, men har ikke fått noe svar.

Du må nokk avbestille først ja. Men har du sendt mail er det mulig du kan bestille portering fra OneCall allerede nå.

 

Hvordan får man vite om porteringsdatoen? Bestilte før påske, og mottok simkort for 2 uker siden, men har fremdeles ikke fått noe mer info.

 

Jeg ventet også på og få noen dato på porteringen min, helt til jeg plutselig oppdaget at det alt var aktivert ;)

 

Har du testet kortet ditt?

Virker det ikke hadde jeg sendt en mail og spurt etter aktiveringsdato.

 

edit: LEIFER!

Endret av jadz
Lenke til kommentar
Det var rart, de har roamingavtale i Sverige.

https://www2.mtu.no/priceplan/roaming

 

Comviq Sweden

Hutchison 3G Sweden

Tele 2 AB

Telenor (Vodafone / Europolitan)

TeliaSonera Mobile Networks AB

Hmm.. Steike rart..

Huska bare TelenorE av dei 3 som jeg fikk opp. Men det var ihvertfall ingen tilgang med noen av de. Tomt display til vi nærma oss grensa og da datt det inn masse meldinger også.. Juhu :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg greier og sende meld til ei på jobb. Hun har Netcom, men jeg greier ikke og sende til noen andre har prøvd Ventelo og en annen Netcom. Ellers så greier jeg ikke og motta noen meld ennå. Men det jeg lurer litt på er at 3G og Roaming tegnet er på. Jeg trodde ikke at MTU hadde 3G? Skulle det ikke vært en E for Edge der? Men Roaming tegnet skal vel være der for MTU roamer vel på telenor sitt nett? :ermm:

Lenke til kommentar
Lite spørsmål. Anbefaler dere som har fått MTU meg å kanselere porteringen min?

 

Både og. Vent til slutten av denne dagen værtfall. Jeg fikk melding fra MTU om at SMS problemet skulle bli fikset i løpe av dagen i dag.

 

Dette er vel et av de større problemene MTU har, så klarer de fikse dette så hjelper det mye.

Om det ikke skulle bli fikset i dag så hadde jeg kanslert porteringen og heller startet den igjen seinere når de har kommet seg skikkelig på beina og ting virker som det skal.

 

Nummeret jeg porte inn er bare et ekstra nummer, så SMS problemene og ustabilt nett er ikke noe stort problem for meg. Venter egentlig bare på å se hvordan de ender opp til slutt, og om jeg da blir MTU kunde for fult.

 

edit:leif

Endret av jadz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...