Allt í lagi Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Svært så fort folk flest gir seg. Jeg gir meg så og si ALDRI. Jo mer jeg strever jo mer innbitt blir jeg på å klare oppdraget eller oppgaven. Spesielt San Andreas på slutten var forferdelig irriterende til tider da man måtte gjøre ekstremt lange oppdrag på nytt, men det blir desto bedre når man klarer det. Men så kjøper jeg også bare spill som jeg vet at jeg blir å spille gjennom. Tok meg forøvrig 2 år før jeg begynte å like San Andreas og ytterlige et halvt år før jeg hadde runda det. De spillene jeg sjelden gidder særlig mye av er f. eks. skytere som Far Cry. Ble forferdelig kjedelig etter en times tid. Når jeg sjekker spillhylla ser jeg hvertfall 3 ps2 spill jeg aldri har spilt omtrent, Splinter Cell, Max Payne og Gran3 Turismo. Foretrekker generelt action og plattformspill, gjerne hybrider.
Erasus Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Jeg vil anbefale deg til å nærmest tvinge deg selv til å spille Max Payne + Max Payne 2: The Fall of Max Payne, det er en helt ubeskrivelig fett opplevelse.
Allt í lagi Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Har spilt det litt, men ble liksom for grått og fargeløst. Tror det var en plass jeg ikke fant veien eller noe sånt.
Morfiril Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Might and Magic spillene. Digger alle sammen, men har aldri fullført et eneste av de.
V5R1X Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Might and Magic spillene. Digger alle sammen, men har aldri fullført et eneste av de. Enig... Men noe av grunnen til at _jeg_ ikke gadd å fullføre de siste spillene, 6,7,8 eller noe sånt, er fordi alle skillsa ble nada verdt når du plutselig skulle sloss mot roboter med laserpistoler og andre fremtidsvåpen... jeg liker medieval-themet OG sci-fi, men å blande disse er blasfemi... mener jeg... Men helt klart, fantastiske spill uten så mye hjelp en finner i nyere RPG-er (Les Oblivion; pil på kart til hver eneste lille ting), krever maaaaange timer med spilling og utforsking...
notalive Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) C&C Red Alert C&C Red Alert 2 C&C Renegade C&C Generals C&C Tiberium Wars Total Annihilation Half Life Half life 2 Line of Sight: Vietnam Soldier of Fortune 2: Double Helix Hitman 2(??): Contracts Sim City 3000 Sim City 4 Sim City Samfunn(Kjøpte det for en måneds tid tilbake, tror jeg, har ikke prøvd det enda, tviler på at jeg blir å prøve) Splinter Cell 2 Knights of Honor Civilization 3(Så vidt prøvd det) Rollercoaster Tycoon 3 Når sant skal sies så tror jeg jeg sjelden fullfører spill. Edit: Gode spill ... Sikkert ikke alle de som regnes som gode, men det er de spilllene eg kan huske jeg har kjøpt, og jeg tror ikke jeg har fullført et eneste ett. Endret 29. mars 2008 av notalive
Mr_Jonez Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Har over 200 originale spill til pc + mange til div. andre plattformer. Av disse har jeg fullført 6 stykk!! (og de er alle av eldre årgang) Har fullført: Dark forces Sam & Max, freelance police Under a killing moon Need for speed - hot pursuit Return to castle wolfenstein Medal of honor 1 Kanskje på tide å vente med nye innkjøp til jeg har fullført de som støver ned? Har planer om å fullføre: Half life 2 (alle episodene) Bioshock F.E.A.R Tex Murphy - The pandora directive Tex Murphy - Overseer Endret 29. mars 2008 av Mr_Jonez
Essem Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Greide endelig Gears of War i dag Glemte også å nevne Bioshock. Det gadd jeg ikke fullføre
kilik Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Jeg er nok verdens tregeste person til å fullføre spill. Jeg ble for eksempel ferdig med Halo 2-campaign forrige helg... Half-Life 2 (PC) Ok, dette er bare latterlig. Et fantastisk spill jeg har hatt i snart tre år, men av en eller annen grunn har jeg ikke fullført det. Tror ikke jeg har så mye igjen, så dette skal gjøres noe med ganske snart. Resident Evil 4 (GC) Dette har jeg nok hatt i snart ett år nå, men har ikke engang kommet halvveis. Er nok en kombinasjon av vanskelighetsgrad og det faktum at Gamecube ikke akkurat er førsteprioritet under TV-en. Company of Heroes (PC) Fikk det til jul 2006. Har fullført to oppdrag... Skal sies det kjører veldig dårlig på min utdaterte PC. Zelda: Twilight Princess (GC) Har spilt rundt 10 timer og gikk litt smålei, men skal få fullført det en eller annen gang... Zelda: A Link To The Past (SNES) Kom meg omtrent halvveis i dette spillet for noen år siden, men må innrømme jeg har glemt det litt til fordel for nyere og mer spennende spillopplevelser. Oblivion (PC) Spilt i 2 timer og tror ikke jeg gidder mer. Blir rett og slett for mye å sette seg inn i føler jeg. Metroid Prime (GC) Har kommet halvveis, men finner det rett og slett kjedelig. Tviler på at jeg noen gang kommer til å fullføre dette. Prince of Persia: Sands of Time (Xbox) Spilte kanskje 5 timer i sin tid, men andre spill fikk høyere prioritet. I tillegg har jeg noen billig-spill som jeg faktisk ikke har installert ennå... Endret 30. mars 2008 av kilik
The Stig Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Har nok en del spill på samvittigheten jeg også ... ikke noe å være stolt av Ninja Gaiden: Sigma (PS3) Aner ikke ... tror jeg syns historien var utrolig kjedelig, selv om alt annet fungerte veldig bra. Heavnly Sword/Resistance: Fall of Man (PS3) Forbanna sisteboss ... aldri om jeg orker å prøve igjen Motorstorm (PS3) Hahahaha The Darkness (PS3) Denne skammer jeg meg virkelig over - elsket Darkness fra start til slu... oh yeah Gears of War (PC/360) Da jeg endelig kom meg ut av den forp*** hula under bakken, trodde jeg endelig jeg var ferdig, men neida - ble møkkalei. Kane & Lynch Dead Men (PC) Dette er rett og slett ikke et bra spill, ergo orket jeg ikke å fullføre det ... Er noen tusen andre spill også, men disse ligger ferskest i minne. Noe jeg dog er stolt over, er at etter jeg hadde avskrevet Bioshock som et overhypet drittspill - etter 3 timer med spilling - fant jeg det fram igjen for en uke siden, og fullførte det med et smil rundt munnen.
Jext Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Jeg merker at jeg har begynt å lide mer og mer av "utålmodig gamer" syndromet. Før elsket jeg å sette meg inn i dype RPG'er som tok titalls timer å fullføre, men spiller jeg et RPG nå og jeg synes ting går sakte blir spillet skrudd av raskt. Tror jeg kom meg hele 20 minutter inn i FF3 på DS før jeg ikke orket mer av random battles. Jeg har aldri vært veldig bra til å fullføre spill, kommer meg ofte nærme slutten og så mister interessen om siste delen av spillet er veldig tidkrevende eller vanskelig. For meg er belønningen å se slutten av et spill for lav om det blir slitsomt å komme seg dit. Et spill som jeg faktisk hadde veldig lyst til å fullføre men var nødt til å gi opp på grunnet PC kræsjing er HL2: Episode 2. Jeg har fullført HL2 og Episode 1, men da jeg kom til et visst punkt i 2'eren så hardlocket spillet seg hele tiden og jeg måtte restarte maskinen.
Jakoozie Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 (endret) ... Er noen tusen andre spill også, men disse ligger ferskest i minne. Noe jeg dog er stolt over, er at etter jeg hadde avskrevet Bioshock som et overhypet drittspill - etter 3 timer med spilling - fant jeg det fram igjen for en uke siden, og fullførte det med et smil rundt munnen. Overraskende mange som hoppet til den konklusjonen. Tipper mange av skeptikerne hadde følt det som deg etterhvert, om de bare hadde gitt spillet en sjanse. Men hvis en automatisk går ut fra at spillet er hypet når det får gode karakterer, sier det seg selv at det er lett å trekek denne konklusjonen. Bra du har baller nok til å innrømme at du hadde feil, i det minste Endret 30. mars 2008 av Jakoozie
Statuen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Final Fantasy XII: Jeg syntes ikke det spillet var noe spezz bra og tviler derfor på at jeg noen gang vil fullføre det
Kjeksmestern Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Gudfaren (360) Som stor fan av Gudfaren-filmene, gledet jeg meg stort til dette spillet. Dessverre var spillet av et helt annet kaliber enn filmene, og jeg ble møkklei ganske fort. Mass Effect Nesten flaut å si det, men jeg klarer bare ikke å bli fenget av dette spillet. Dette blir sannsynligvis det første og siste sci-fi RPG-spillet på meg. Som actionspill suger det, men som RPG er det helt greit. MoH: Frontlines (GC) Lineært og uengasjerende, C-spaken er ikke akkurat ideell å sikte med. Jeg fullfører stort sett spill jeg kjøper, og kan faktisk ikke komme på flere. Det skal sies at jeg ikke er ferdig med mange spill jeg skal komme tilbake til, f.eks Zelda Wind Waker
mnorm Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Halo 3 (Mitt første Halo spill. Hater singleplayeren, min liker Multiplayeren så beholder det sikkert) Bioshock (Liker atmosfæren og gameplayet, men er litt ensformig. Er også forvirrende mange ganger hvor man skal, og det håpløse kartet hjelper ikke akkurat) Portal ( Dette spillet gjør meg mest av alt forvirret) Heavenly Sword ( Jævla sistebossen greier jeg ikke, og har ikke tenkt å prøve igjen heller!) Half life spillene i OrangeBox ( Har spilt 8 timer av første spillet, men det fenger ikke lenger. Føles litt utdatert) Endret 1. april 2008 av mnorm
Olsenhower Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Interessant artikkel i førsteposten. Mitt sureste tilfelle av "ikke-fullføre-spill" er DiRT. Jeg kjøpte ratt til 1500 kroner bare fordi det var så å si umulig å kjøre uten. Ble til at jeg spilte 3-4 timer før jeg la det vekk, og siden har det vært borte (sammen med rattet som nå er nederst i klesskapet mitt). Dette ble da totalt et særdeles dyrt spill per time spilt... Andre spill jeg ikke har fullført inngår i en liste som er ugudelig lang. Jeg har rett og slett verken tiden eller tålmodigheten jeg hadde før, dessverre. Naiviteten er borte, jeg blir ikke like lett trollbundet av spill i den grad jeg ble før. De mest banale ting i de mest banale spill holdt meg klistret til skjermen (først TV-skjerm, så dataskjerm) i timesvis. Nå klarer selv ikke Crysis - for å ta et eksempel - å holde interessen min mer enn 4-5 timer. MMOer er annerledes, riktignok. Der har jeg imponerende utholdenhet selv om jeg for tiden ikke spiller noen (venter på AoC). Det har sin naturlige grunn i at det er sosialt, ikke at spillet er så fantastisk kjekt. Samtidig er det jo litt konkurranse i bildet også siden avataren en spiller gjenspeiler en selv.
Essem Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Bioshock (Liker atmosfæren og gameplayet, men er litt ensformig. Er også forvirrende mange ganger hvor man skal, og det håpløse kartet hjelper ikke akkurat) Veldig enig
vikingkylling Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg skjemmes over denne listen, men her er nå noen spill jeg aldri har fullført. * Command & Conquer-serien. Seriøst, det eneste jeg ikke har spilt er Tiberian Sun (tror jeg, det er det andre spillet) og ekspansjonene, og selv Renegade har på et eller annet vis funnet veien inn i samlingen min. (riktignok en tvilsom kopi fra malaysia kjøpt via qxl, men likevel). Selv Red Alert 1 og 2 er med her, og selv om jeg fullføre Red Alert 1 er det kun fordi jeg lekte med den .ini filen og gav Einstein en bærbar teslakanon og gjorde ham usårbar. Jeg elsker disse spillene, men av en eller annen grunn fullfører jeg dem aldri. Aner ikke hvorfor. WarCraft II: Var godt i gang med kampanjen, men begynte å spille i nettverk i stedet. Har gått med noen måneder der, men kampanjen er den dag i dag ikke fullført. WarCraft III: Hva har dette med WarCraft å gjøre? Muligens er det er bra spill om man virkelig setter seg inn i det, men det fenget ikke meg noe særlig. Har for øvrig selvsagt spilt gjennom WarCraft 1 en del ganger. Tomb Raider 2 og oppover: Har spilt samtlige unntatt Chronicles, og kun fullført det første. Er for øvrig over halvveis i Anniversary og elsker det, så det skal fullføres. GTA3'ene: Første GTAIII ble ødelagt av for elendig båtfysikk og ikke spillbart. Vice City ble for mye 80-tall, og San Andreas for ensformig. Meget bra spill, men aldri fullført. BioShock: Ødelagt av kopibeskyttelsen (nei, har selvsagt kjøpt det i butikk til PC, men dere vet hva jeg snakker om.)og ble for likt System Shock 2 uten å være i nærheten av like bra. MMORPG'er: Nå kan de strengt tatt ikke fullføres, men har en hobbit minstrel på lvl 37 i LotRO. Det er høyeste karakter jeg har hatt i noe som helst MMORPG noensinne, og jeg har spilt mange. Svært få blir over lvl 20. (har for øvrig en hobbit guardian lvl 23 og hobbit hunter lvl 25 også. Det sier litt om hvor bra LotRO er.) Super Paper Mario: De første syv verdenene er noe av det morsomste jeg har spilt siden Day Of The Tentacle, men den åttende verden er unødvendig og ganske kjedelig. Vi vet liksom resten av historien allerede, så hva er vitsen? Resident Evil 4: Gikk tom for ammo et godt stykke over halvveis da jeg for første gang virkelig trengte det. Bra spill første gang, men gørrkjedelig å spille om igjen. The Elder Scrolls III: Morrowind: Aner ikke hvorfor jeg gikk lei. Jeg kjøpe først Tribunal og elsket det, men solgte hele greia på qxl. Savnet det veldig mye etter en stund og kjøpte GotY versjonen med Tribunal og Bloomoon, men gadd aldri fullføre dem eller Morrowind av en eller annen grunn. The Elder Scrolls IV: Oblivion: ZZzzzz..... Baldur's Gate-serien: Historiens lengste spill? Muligens, men der ligger også problemet. Det ble for langt for meg, så jeg gikk rett og slett lei. Fullførte aldri verken BG1 eller 2. Er lenge siden jeg spilte BG1, men husker jeg var godt i gang med kapittel 4 i BG2 om det sier dere noe. Tror det er seks kapitler til sammen. Need For Speed Carbon: Jeg r00let i hele nederste del av kartet , for å si det slik. Kun den røde delen gjenstod, men jeg gikk lei. Crysis: Har strengt tatt ikke gitt det opp ennå, men merker det begynner å bli en stund siden jeg spilte det. Final Fantasy 2: Kom til den pyramiden i ørkenen, men klarte ikke bossen. Prøvde igjen fra start noen måneder senere, banket bossen og kom til en ny boss lengre inne jeg ikke klarte. Prøvde igjen for noen måneder siden, men hadde så mye annet å gjøre at jeg ikke fikk tid til å sette av nok tid til denne perlen. Har teknisk sett ikke gitt helt opp ennå. (og vi snakker om et spill på Super Nintendo, selv om jeg... ahem, lastet det ned og bruker en emulator da SNES'en ikke funker lengre.) DragonQuest VIII: Mer old-school Final Fantasy enn nyere Final Fantasy og langt bedre på mange områder, men av en eller annen grunn gadd jeg aldri fullføre det. Parasite Eve II: Favorittspillet mitt gjennom tidene, helt klart. Irriterende nok kom jeg til sistebossen en del ganger, men har aldri klart å ta den. Så nært, men akk så fjernt... Guitar Hero 3 på Hard: Raining Blood, One og Lou gjenstår, men ikke f'en om jeg har sjanse på noen av dem. Kom på et vis til soloen på One, men da sa det nok stopp. Edit: La til noen nye Endret 1. april 2008 av thecrow77
Leo_Khenir Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 C&C-serien har jeg også store problemer med, på enkelte kart bare stopper det opp. Unntaket er RA2, det har jeg fullført.. Ellers har jeg vel fullført omtrent alle spill jeg har i samlinga. Neifan, har første Rainbow Six + utvidelsen Eagle Watch, det gadd jeg heller ikke fullføre. Og første LOTR-spillet til ps2. Husker ikke om jeg har fullført det, siste jeg gadd var å fly rundt på Weathertop som Aragorn og skyte med pil og bue på en Nazgul. Ellers har jeg fullført samtlige spill jeg har begynt på. Og en del i første setting. Gears of War, f.eks, satte det inn i xboxen og spilte meg fram til General Raam før jeg ga meg (fordi jeg måtte på jobb).
NikkaYoichi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hva er det med folk? Jeg fullfører alltid spill jeg begynner på. Jeg gir meg ikke før det siste oppdraget er gjordt, med mindre spillet er ett skikkelig møkkaspill. Jeg undres på hvorfor folk gir opp. Jeg følger alltid med på storyen i spillet og lever meg inn i karakteren, selvfølgelig vil jeg se hvordan spillet slutter og hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå