Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, ikke mist håpet! Har alltid vært opp og ned med medlemmer. Vi har hatt 2 grunnleggere som har stukket av, men vi spretter alltid opp igjen. :)

Har vi? :p Onlock og hvem? :p BATABUSA? D:

Qbab og Scorpioen (skjønt Scorpioen var vel ingen grunnlegger, bare en som var med i starten.

Lenke til kommentar
Men hverken Qbab og Scorpioen var vell lenge med?

 

Jeg joina QA helt i starten av januar, og da var ikke Qbab med. Husker ikke om Scorpioen enda var med

 

Noen uker etter at Qbab startet alt, ble han borte en stund på grunn av sykdom. Så falt det sakte men sikkert sammen, helt til Leiz og noen andre startet opp den nye QA. Jeg var litt inaktiv akkurat i skiftet selv (og ble ikke med over til nye QA med en gang), så jeg er ikke helt sikker på detaljene, men det var noe slikt som dette :)

Lenke til kommentar

"Match mot «TF2 ppl norway (|TpN|)»

July 19 @ 09:00pm

 

Vi skal spille 2fort, muligens cp_badlands som vårt valg. Jeg håper så mange som mulig vil bli med på denne. Det blir 6on6 på våres server mest sannsynlig. Rop ut så fort som mulig om du kan eller ikke. Takk!"

 

Siterte bare Chopin fra steamgruppa vår for de som ikke skulle ha fått med seg det.

Lenke til kommentar

Gaarulf: Er ikke helt sikker på åssen avtalen med Pharma var (fikk ikke snakket med han så mye om det før han gikk til QA), men vi kan sikkert lage en. Du får spørre rundt i klanen din om når det passer for klanen din. Vet ikke hvor mye vi kan trene dere akkurat nå da vi prøver og komme ut av gropa selv. Men kan sikkert hjelpe dere med det etter det. Og viss dere trenger en ekstra spiller til kamp eller noen til å gi dere et par pointers når dere trener eller spiller kamp kan jeg sikkert stille opp. Og intill dere får egen server kan dere bruke vår (med mindre vi trenger den da såklart). Så jeg ser fremover til flere treningskamper med dere.

 

Tinmar: Det går bra.

 

Chopin, du får ansvaret til å rake sammen et lag i morra jeg blir borte en liten stund nå men kommer tilbake før kampen i morra, fint om vi kunne trent litt/varma opp litt først.

Lenke til kommentar

Martar : Tror Pharma har mer peil på hva som var planen. Fikk bare meldinger fra Pharma om at ett eller annet samarbeid var elsk.

 

Med fast ukedag å trene på så er det ikke "Å så råkketjømper dere dit, for å blablabla".. Men en fast dag for PCW mot hverandre. Eller med Mixer (3 fra oss, og 3 fra dere på hver lag.)

Lenke til kommentar

Ok, vi har egentlig treninger onsdager og søndager fra 20.00 og utover men i sommer har vi egentlig nesten spilt konstant vær dag. Så prøv og finn ut når det passer for dere så kan vi bare begynne. Skal bli deilig å spille en pcw mot noen som skikkelige regler igjen.

Lenke til kommentar

Okay, har snakket med en fyr her i nærområdet som har gitt meg Vent server. Skal spørre han om det er muligheter for å sette opp en Tf2 server (Har har ørten Linuxservere og 1gb linje eller noe, og han vil gjerne hoste noe for de lokale gamerne.), men han eier ikke tf2. Er det da muligheter å sette opp en server på det? (Har ikke peiling om vent serveren kommer til å være oppe i en måned eller ett år. Han sitter på linja som brukes til å streame lokaltv'n (som oppdateres med 30minutters sending der 10 minutter er programm og resten reklame) og ville derfor gi oss noe.

 

Om 19.00 Hadde vært mulig for dere så hadde jeg blitt sjeleglad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...