Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare si at vi fikk en seier mot de som gidde opp også? Taktikken med å gjøre det så dårlig at de ikke ville spille mer funket helt utmerket ^^

Tja. Uasett kan vel chaten i kampen hadde vel en viss likhet med denne dialogen.

 

"King Arthur: Now, stand aside, worthy adversary!

Black Knight: 'Tis but a scratch!

King Arthur: A scratch? Your arm's off!

Black Knight: No, it isn't!

King Arthur: Well, what's that then?

King Arthur: I've had worse.

King Arthur: You liar!

Black Knight: Come on, you pansy!

[They fight again. Arthur cuts off the Knight's right arm]

King Arthur: Victory is mine!

[Kneels to pray]

King Arthur: We thank thee, Lord, that in thy mercy -

[Cut off by the Knight kicking him]

Black Knight: Come on, then.

King Arthur: What?

Black Knight: Have at you!

King Arthur: You are indeed brave, Sir Knight, but the fight is mine!

Black Knight: Oh, had enough, eh?

King Arthur: Look, you stupid bastard. You've got no arms left!

King Arthur: [after Arthur's cut off both of the Black Knight's arms] Look, you stupid Bastard. You've got no arms left.

Black Knight: Yes I have.

King Arthur: *Look*!

Black Knight: It's just a flesh wound.

Black Knight: Right, I'll do you for that!

King Arthur: You'll what?

Black Knight: Come here!

King Arthur: What are you gonna do, bleed on me?

Black Knight: I'm invincible!

King Arthur: ...You're a loony.

[Cuts of the knights legs]

Black Knight: Okay, we'll call it a draw.

King Arthur: [Preparing to leave] Come, Patsy.

[King Arthur and Patsy ride off]

Black Knight: [calling after King Arthur] Oh! Had enough, eh? Come back and take what's coming to you, you yellow bastards! Come back here and take what's coming to you! I'll bite your legs off!"

Endret av saitaM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den nye serveren er genial. Jeg har et lite forslag: hva med å sette den til public når vi ikke bruker den til kamper elle trening? Det er bare så synd å se en server med TACG i navnet uten noen spillere på 90% av tiden den er der =(

 

Uansett, denne klanen blir bare bedre og bedre, angrer ikke et sekund på at jeg ble med ^^

 

Den er IKKE lov til å bruke public.

Lenke til kommentar

Jo det hjelper å trene 2 lag samme åssen map, at dere ikke kan badlands sikkelig betyr bare at dere må spille mer på det=)

For det må dere, er et kart som blir mye brukt.

Det kommer til å fungere slik at hvis ting går greit så øker jeg servern til 19 slots, da kan begge klanene trene imot hverandre

kan mixe, være reserver for hverandre, trene sammen osv....masse fordeler...Jeg og du har jo pratet litt om det=)

Og jeg håper vi får det til=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Jo det hjelper å trene 2 lag samme åssen map, at dere ikke kan badlands sikkelig betyr bare at dere må spille mer på det=)

For det må dere, er et kart som blir mye brukt.

Det kommer til å fungere slik at hvis ting går greit så øker jeg servern til 19 slots, da kan begge klanene trene imot hverandre

Gigabyte GA-X38-DS4i kan mixe, være reserver for hverandre, trene sammen osv....masse fordeler...Jeg og du har jo pratet litt om det=)

Og jeg håper vi får det til=)

 

Du kom borti ctrl+v. Men takk for at du gidder hjelpe meg...

 

Dette er foresten noe Fluesopp bør se: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11580694

 

 

 

 

Beklager OT....

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Var vel nesten på tide at vi vant på Badlands =P Vi har tapt... hvor mange ganger på badlands? Vi har vel spiltl badlands på alle pcw kampene vi har fått tak i.

Uansett, var en morsom kamp, spessielt på Goldrush, det ble hektisk å holde en sentry i live sån som dere kjørte spy =P

Lenke til kommentar

Martar overtar som "Sjefen" i TACG, har snakket litt med Martar om dette. Jeg går over til QA. Har snakket med M. om hvorfor jeg gjør det så jeg tar ikke det her=)

Dere har blitt en bra gjeng nå som spiller sammen nå og føler at jeg ikke hører til i den gjengen. Martar får all server-info fra meg så dere får den.

Hvis dere vil vite dypere hvorfor så prat med meg på steam=)

Bah...hater sånt som det her....

Sa til Martar at hvis dere mangler folk så bare rop ut så stiller jeg opp.

Lenke til kommentar
Jeg er en gimp, har ikke nett uansett. De skulle montere sist uke, har vi sett noe? Nei. Dermed så er jeg uten nett og nå snart totalt uten skills. Jeg har jo ikke spilt spillet på måneder.

Det går bra, vi ligger så lang under nivået du var på at vi bare møtes på midten uansett ;) Kan ikke la hele klanen slutte nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...