Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker folkens =) Hadde det fint i går ja ^^ Sitter bare å venter på at nextgentel skal få fiksa nettet mitt =P Håper de gjør det i dag =/

 

I samme situasjon som meg?

 

Er ikke sikker på din situasjon :p men for meg så er det at fattern klarte å GLEMME å betale regningen, så hastighetene ble satt ned til 15kb/s, tar ca 5 minutter å laste inn vg.no.

Han betalte på Torsdag, så de skulle ha klart å få det opp innen nå =/

Lenke til kommentar
Takker folkens =) Hadde det fint i går ja ^^ Sitter bare å venter på at nextgentel skal få fiksa nettet mitt =P Håper de gjør det i dag =/

 

I samme situasjon som meg?

 

Er ikke sikker på din situasjon :p men for meg så er det at fattern klarte å GLEMME å betale regningen, så hastighetene ble satt ned til 15kb/s, tar ca 5 minutter å laste inn vg.no.

Han betalte på Torsdag, så de skulle ha klart å få det opp innen nå =/

 

Du får ringe å mase på dem. Å mase kan gjøre underverker. Hele denne klanen ble startet pga masing :!:

Lenke til kommentar

Hurra, skulle hatt skjermkortet for 2 dager siden, men neida. Komplett har enda ikke sendt SMS eller e-mail om at jeg kan hente det, ikke noe utsettelse heller :thumbdown: Håper jeg får det i mårra værtfall, jeg føler jeg har ventet altfor lenge på det skjermkortet nå :p

 

Btw: Er det noe viktig jeg må huske på når jeg skal skifte skjermkort, hvis noen her kan dette? :]

Lenke til kommentar
Er det noe viktig jeg må huske på når jeg skal skifte skjermkort, hvis noen her kan dette? :]

 

Før du gjør noe så avinstallerer du drivern til det gamle kortet. Så skrur du av maskinen og bytter kort. Husk å koble strøm til skjermkortet!!! Så starter du opp maskinen og installerer driver til det nye kortet.

 

Det er vel det

 

 

 

 

Hvilket kort har du bestilt, hva hadde du før? Hvordan hovedkort, CPU og ram har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...