Gå til innhold

TF2-klan-------[TACG]------


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hr du rett i Martar, vi trenger medic til Bata kommer tilbake=)

Cluet er hvis vi skal være med i highlander-cup som jeg og Martar har snakket litt om så må vi være 1 fra vær klasse, det er reglene...det kan bare være en av hver der.

Men i pcw så er det vel soldier....har vi fast heavy?

OB var jo heavy ,men han er jo aldri her mer og vi har folk som vil spille for oss som erm er gira enn han. Og fra mitt syn så er han på vei ut, hvis ikke noen her har en god grunn til at han ikke er her lengre og vi skal beholde han.

Lenke til kommentar

Tinmar spiller som hevy når han ikke er scout. Snakka med OB i natt og han har fått seg dame. Jeg sa at han må dukke opp noen ganger hvis han skal være med, så vi får håpe at han kommer på dagens treing (som alle forhåpentlig hvis kommer på) ellers begynner det å spøker for han.

Lenke til kommentar

Jeg gir han uka her for å si hva han vil=)

Forstår dame er viktig....er jo forlovet selv, men det er lov til å komunisere med laget sitt uansett. Og vi har nok folk som er dritgira på å spille i klan=)

Håper det kommer litt folk i dag, nå har vi jo egen server å trene på....så håper vi får begynt å trene litt taktikk nå=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
De har en liga der da:

http://www.enemydown.co.uk/ladder.php?ladder=87

 

men vet ikke hvor bra den er, hadde kanskje vært bedre med en annen. [P*K] spiller i den ligaen og vi er ikke helt i dere klasse ennå.

Men den ligaen er vel ikke highlander men 6v6?

 

Uansett, morro å spille i kveld. Synd at det gikk som det gikk. Jeg og Chopin har nettopp sett replayen av begge matchene og det er bare små feil som gjorde at resultate ble så sterkt.

Lenke til kommentar
De har en liga der da:

http://www.enemydown.co.uk/ladder.php?ladder=87

 

men vet ikke hvor bra den er, hadde kanskje vært bedre med en annen. [P*K] spiller i den ligaen og vi er ikke helt i dere klasse ennå.

Men den ligaen er vel ikke highlander men 6v6?

 

Uansett, morro å spille i kveld. Synd at det gikk som det gikk. Jeg og Chopin har nettopp sett replayen av begge matchene og det er bare små feil som gjorde at resultate ble så sterkt.

 

Vet jo at det er 6vs6 da :tease: sa det pga. highlander var ferdig, men som jeg og en annen pratet om...vi får bare vente og se om det kommer ny :thumbup:

Jeg drar på hyttetur i dag og blir vekke til Søndag eller Mandag, så det er ikke helt sikkert at jeg rekker Søndags-treningen=(

Jeg sender nr. mitt til Martar og håper å få nr. hans tilbake så jeg kan si ifra.

Chopin styrer servern når jeg er vekke. Jeg og Chopin oppdaterte den i går med pro_granary og en bane til..i tilegg så har vi den offisielle liga-oppsettet, tror jeg skal være glad for at jeg har 2 stk. som maser litt på meg.

Men syns vi skal spille 6-7 kamper til og så hiver vi oss på en liga :thumbup:

Og jeg nevnte den 6vs.6 cupen for jeg så PK-klanen var med i den og tenkte at vi kunne hive oss på den..for morro skyld=)

 

Hele gjengen for ha en fin helg....er glad for vi startet denne knall-klanen...folk begynner å si ifra osv. som bare er positivt.

Skal ikke nekte for at jeg sliter for tiden, men derfor er det bra dere pusher meg. Jeg vet jeg hadde angret hadde jeg gitt faen.

Uff, dette ble langt...men poenget mitt er at det å MÅ prate med dere og være litt "sjefete" er bra for det jeg sliter med.

Ikke tenk at jeg er sinnsyk nå:p

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Den nye serveren er genial. Jeg har et lite forslag: hva med å sette den til public når vi ikke bruker den til kamper elle trening? Det er bare så synd å se en server med TACG i navnet uten noen spillere på 90% av tiden den er der =(

 

Uansett, denne klanen blir bare bedre og bedre, angrer ikke et sekund på at jeg ble med ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...