Xifi Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har et problem med TF2, hver gang jeg går inn i spillet må jeg fikse på oppløsningen og noen andre instillinger. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få slutt på at den resetter seg hver gang? Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Rart, det har jeg aldri opplevd. Får du noen feilmelding eller starter den bare rett opp i den gamle oppløsningen uten videre? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Det kan jo høres ut som TF2 ikke får lagret innstillingene dine, da. Er innstillingsfilen eller tf2-mappen skrivebeskyttet? Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Da blir jeg borte en liten stund. Regner med å være tilbake søndag kveld eller neste mandag. I mellom tia får Chopin og Cerebrum andsvaret. Når jeg er tilbake (dere må gjerne begynne mens jeg er borte også) får vi komme oss ut av ferie modus og begynne å trene litt så vi kan være med i en liga etter ferien uten og bli totalt grusa. Det blir en spendene tid fremover. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Rart, det har jeg aldri opplevd. Får du noen feilmelding eller starter den bare rett opp i den gamle oppløsningen uten videre? Den starter rett opp i den gamle oppløsningen. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Rart, det har jeg aldri opplevd. Får du noen feilmelding eller starter den bare rett opp i den gamle oppløsningen uten videre? Den starter rett opp i den gamle oppløsningen. Bruker du "-novid"-kommandoen? Fjern den. Den gjør nemlig også slik at grafikkinnstillinger ikke blir lagret. Endret 31. juli 2008 av Degeim Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hvordan avslutter du spillet? Innstillingene blir lagret når spillet svsluttes, så hvis du ikke avslutter på riktig måte vil innstillingene forbli uforandret. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Hadde det eksakt samme problemet med CoD 4 når jeg kjøpte det... Prøvde å booste grafikk og resolution, og da la spillet seg bare ned, og en divx ting kom opp.. Løsning : Fjern alt av bakgrunnsprogrammer. for å så start tf2 (Dvs, fjern xfire, skype, msn og eventuelle andre programmer) Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Da er jeg tilbake igjen. Nå skal det bli liv. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Fort dere å meld dere på etf2l season 3... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Det bør dere gjøre, var MANGE første dagen allerede. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Rart, det har jeg aldri opplevd. Får du noen feilmelding eller starter den bare rett opp i den gamle oppløsningen uten videre? Den starter rett opp i den gamle oppløsningen. Bruker du "-novid"-kommandoen? Fjern den. Den gjør nemlig også slik at grafikkinnstillinger ikke blir lagret. takk takk, hadde glemt å ta vekk noen stuffs jeg hadde satt på når jeg prøvde å få tf2 til å funke med deg defekte skjermkortet for en liten stund siden:P Så nå burde det funke. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Kan noen begynne å mase på meg når det er trening? Helt siden jeg kom hjem fra Sverige har jeg glemt hver eneste trening (hvis det har vært noen da ). Alt jeg trenger er en liten reminder litt tidligere på dagen når det er trening ;-) Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Det burde bli noen treninger snart ja, og det er for lite aktivitet her Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Beklager at jeg ikke møtte på trening (hvis det var noen). I neste uke er jeg i Bulgaria og kan heller ikke være med. Etter det får jeg se om jeg får tid til å være med i klanen i det hele tatt, men jeg skal prøve! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Det har ikke vært så mange, 1 eller noe (som jeg kan huske) Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Ok, da er sommerferien vår over. Vi er nå påmelt ETF2L (og det ser ut som at vi kommer med). Derfor får vi begynne å trene for å komme i form. Treninger/pcwer VÆR DAG fremover mellom 7/8 til 11. Vis dere ikke passer med en dag må dere si i fra. Bra spilt i dag, spesielt på badlands. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 er ett par dager jeg ikke kan i neste uke tror jeg Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Foresten så var det bra spilt av alle i går :] Neste match vinner vi Btw: jeg prøver å få til en spray til tf2 som jeg kan bruke men når jeg prøver å importe den står det at den er corrupt, hva skal jeg gjøre? Endret 7. august 2008 av Xificuz Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Bra match i går, imponerende spilt av dere. Dere har blitt mye flinkere siden sist vi spilte mot dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå