JFM Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Vi i QA spiller jo for å ha det gøy. Det er så klart også morro å vinne litt. Personlig spiller jeg i QA fordi det er gøy å spille og snakke med folk som har samme interesser som meg. Jeg er egentlig en sløv, lat og usosial jævel som (nesten) bare sitter foran dataen. Blir på en måte noe annet når man sitter på VT hele kvelden og prater med andre. Hvis jeg hadde satset seriøst på TF2 så hadde jeg ikke skrevet dette innlegget. Da hadde jeg praccet nå... HF Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Er glad for å få med noen som kan litt taktikk, ikke min sterke side Uten team-work kommer man ikke langt!! Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Hvordan skal vi møtes da? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hvordan skal vi møtes da? Dere møtes i Bergen. Kanskje litt dumt for noen. Men det må skje der... Endret 16. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) nvm... Endret 16. mai 2008 av Crazy_Man Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Vil bare si takk for første trenings-dag, vi var vel 5 stk. som spilte sammen et par timer. Var morsomt, men vi har litt å trene på fant vi ut. Rettere sagt Tuxi fant det ut Goldrush-mappene er vel ikke vår sterke side fant vi også ut :!: Ha en fin 17.mai Lenke til kommentar
TuxyQ Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 hehe, jupp en del å trene på, men det ble en hard fight til slutt Grattulerer med dagen da folkens ps. Barnet fikk navnet TACG(The Apocalyptic Clan of Gamers Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 hei hei gutta. har som nevnt tidligere jobba hele helga, så jeg fikk ikke vært med. det vi må gjøre nå er å få opp en kanal å kjøre på quakenet, og få inn boten Q. De av dere som ikke har kjennskap til quakenet, skaff dere det, og få registrert nicket deres til Q boten. Dette gjør at hver gang dere logger på quakenet husker den deg, og du får voice/OP på de kanaler du er lagt til. Ellers anbefaler jeg mirc som klient, og nnscript. nnscript legges utpå mirc, så innstaller mirc først. www.mirc.com www.nnscript.de Takker for ventrilo server fra dere i QA :-) Ellers blir jeg vekke ikveld, men satser på at vi sammen kan få dette opp å kjøre iløpet av morradagen! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Tuxi og Lokalen er også ansvarlig for det taktiske, så det de sier vi må jobbe med jobber vi med Skal få gjort det i løpet av dagen Lokalen, så kan resten si i fra når dere har gjort det? Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Da har thor erik fiksa oss et eget forum. http://tacg.ceege.net/index.php Har lagd steam gruppe til clanen, som alle som spilte/snakket med fredagskvelden har blitt invitet til. Ellers er det samling igjen onsdag kveld. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Liker det jeg ser av noen her, stå på videre Detta skal bli gøy sa bonden og klasket seg på trefoten :!: Lenke til kommentar
TuxyQ Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 vi er tilgjengelig på IRC her: irc.quakenet.org kanal: #TACG Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Har dere skaffa dere VT? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Dere har da "TACG" rommet på VT serveren, jeg har gitt info til Fluesopp, så dere får den av han Lenke til kommentar
TuxyQ Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ikke som jeg er klar over edit: joda vi har Endret 19. mai 2008 av thor_erik Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 QA har vært så snille og låne oss et rom på VT servern de har, jeg har fått info og passord......ingenting av dette skal gies vekk til noen. Den infoen blir her og ingen andre plasser=) Sier Tusen takk igjen til QA Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Ønsker deg lykke til med denne klanen Soppen Så vidt jeg vet er det kun QA og P*K som spiler TF2 'seriøst' i Norge, morsomt med fler Til en tidligere post her: Vi i QA spiller for det sosiale, og for gleden ved å spille og skape samarbeid med andre. Det gjør iallefall jeg ^^ Selvfølgelig er det gøør-gøy å vinne, men jeg koser meg uansett når jeg spiller Med mindre det er mot 4kings eller n.l., da... Dere kan godt PM'e meg på Steam eller diskusjon.no om dere trenger en step-in noen gang (medic) -- Ikke for å være frekk, men synes TACG var et litt vel bombastisk navn på en klan. Men jeg skal vel ikke si så mye, vi heter jo steike meg Quack Attack. Endret 19. mai 2008 av Beges Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Ønsker deg lykke til med denne klanen Soppen Så vidt jeg vet er det kun QA og P*K som spiler TF2 'seriøst' i Norge, morsomt med fler Til en tidligere post her: Vi i QA spiller for det sosiale, og for gleden ved å spille og skape samarbeid med andre. Det gjør iallefall jeg ^^ Selvfølgelig er det gøør-gøy å vinne, men jeg koser meg uansett når jeg spiller Med mindre det er mot 4kings eller n.l., da... Dere kan godt PM'e meg på Steam eller diskusjon.no om dere trenger en step-in noen gang (medic) -- Ikke for å være frekk, men synes TACG var et litt vel bombastisk navn på en klan. Men jeg skal vel ikke si så mye, vi heter jo steike meg Quack Attack. Jeg husker at dere ikke ville ha meg med når jeg spurte om å få bli med, takes me back to tha kindergarten. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2008 Det har noe med hvor mange vi var da... Og vis ikke vi stiller litt krav ville klanen vært like stor som catchgamer... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer med en kul Tag og kult navn. Jævli bra! Henzorz: Godt du fant en klan som hadde ledige plasser da, vi har lenge vært fult opp, til medicen våres måtte flytte og meldte seg ut av løpet ei stund. Kan ikke spille TF2 når man ikke har internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå