Gå til innhold

Noen strukturelle endringer, samt nye kategorier.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Litt småting har endret seg på forumet, etter diverse ønsker fra brukere og internt. Kan nevne:

 

-Annet er blitt fjernet. Trådene i kategorien er flyttet til der hvor de hører hjemme. Ettersom Diskusjon.no har vokst seg stort så ble den kategorien overflødig.

 

-Sport og fritid er splittet og du finner nå kategoriene Sport og trening og Fritid.

 

-Bedriftsøkonomi er blitt ny underkategori i økonomiforumet.

 

-Ekstremsport er blitt ny kategori under Sport og trening.

 

-Bilpleie har endret navn til Bilpleie, lakk og karosseri.

 

-Tv-serier og programmer omfatter nå også diskusjon rund radioprogrammer (derav navnebytte til TV og radio).

 

-Prosjekter og arbeidslogger for hjemmekino er endret til Prosjekter og arbeidslogger for lyd og bilde (tentativt navn), slik at den tar for seg logger m.m. for alt innen emnet, ikke bare hjemmekinoer.

 

-Snarvei til Humor lagt til i kulturkategorien.

 

-Snarvei til "Trafikk" er lagt til i juss-delen.

 

 

kategorioversikten i menyfeltet vil bli rettet opp snarlig. Feel free to nitpick :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kategorioversikten i menyfeltet vil bli rettet opp snarlig. Feel free to nitpick :)

 

 

IMHO bør "Jakt og Fiske" flyttes fra "Sport og trening" til "Fritid".

 

 

Både jakt og fiske faller inn under idrett (eksempelvis sportsfiske). Men det vil komme en snarvei fra fritidskategorien da den faller inn under begge kategorier :)

Lenke til kommentar
-Tv-serier og programmer omfatter nå også diskusjon rund radioprogrammer (derav navnebytte til TV og radio).

Hva med TV- og radioprogrammer? For å unngå misforståelser. :)

 

Tenkte tanken, tar jo ikke helt for seg tv-serier vil noen si, men pyttsann. Kommer nok til å endre det. Også fremmet ønske om å bytte om på Jakt og fiske, slik at snarveien blir liggende i sportsdelen og ikke i fritidsdelen. For meg personlig er det egentlig hipp som happ hva som ligger hvor av de to, men tar vel og bytter om ved neste besøk i administrator sin lekeplass :)

Lenke til kommentar

hmmm.. Okei

 

Ser at det fungerer på winxp og opera på ubuntu. Ikke ff. Da kommer jeg rett inn i full edit når jeg trykker på Rediger knappen...

 

Sikkert en (u)lur ting jeg har aktivert i FF

 

EDIT: Funker fint i Flock også... Regner med at det vil hjelpe å lage en ny prfil i FF, kanskje.

Det virker dòg som om dette problemet slett ikke har noenting med denne oppdateringen å gjøre... ;) Så da hører egentlig ikke dette innlegget hjemme her i det hele tatt...

 

(Funket forresten å lage ny profil :) )

/K

Endret av kakkle
Lenke til kommentar
Hola, Dotten!

 

Må bare klage, i min natur, jobber med det....

Klikker på test av laptops, havner opp med tester av stasjonære, ke???

Hadde håpet på bedre info...

 

Hei tilbake :)

 

Er ikke helt med her nå. Er dette forumrelatert, eller er det hardware.no sin testseksjon? Jeg har kun med forumet å gjøre, om det er noe problem med linker på en av de respektive nettavisene så må andre fikse opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...