Imaginary Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 (endret) Har prøvd cheat bare 1 gang - var ekkelt og se gjennom objects, skrudde kjapt av! Endret 28. desember 2008 av Fredrikern
Bytex Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Vinner ikke over noe som helst, jeg. Får jeg kills er det stort sett en som blir overraska rundt et hjørne og jeg treffer heldig med hagla.
Villanden Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Livet er for kort til å bli sur på ynkelige juksere. Bare ignorer dem eller bytt server.
PcAj Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Er jo sinnsykt kjedelig.... er ikke mye å gjøre bortsett fra å banne dem fra serverne, men, alikivel finner de vel en annenvei.
Bulletus Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er så noob at jeg merker ikke om noen cheater uansett. Jeg suger like hardt no matter what Springer rundt i ørska og leter etter Control points og whatnot. Ofte kan jeg rote rundt i et par minutter på en del av kartet der ingen befinner seg og lure på hvor alle er NÅ, da. Jeg er slik i COD4 , i cs pleide jeg å ha en viss controll men i cod4 føler jeg meg som en sau i ulveflokken. Jeg også pleier å "vokte" blindveier der ingen kommer. Noen ganger er jeg sistemann som lever på laget fordi jeg er på en slik plass hvor ingen fiender kommer , folk pleier å le av meg etterpå hehe . Men i COD4 så kan man med enkelte våpen skyte gjennom vegger og slikt , og da er sikkert ikke wallhack og slkt så lett å oppdage. Jeg spiller somregel på bare på noen favorittservere der vi kjenner igjen hverandre , mindre sjangse for cheat da tror jeg
mong0lid Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hadde det vert lettere og melde cheatere til Steam hadde fleir gjort det, inkludert meg. Eg har mangen ganger spillt mot cheatere, men har rett og slett bare ikke orket og melde di. Då snakker eg altså om Cs, så om Vavle hadde lagt inn ein funksjon i spillet, der du slipper, og recorde, hente SteamID og forså og sende det på Mail til Vavle, hadde nok fleir folk meldt cheatere.
DurinVIII Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Kjære vene. For det første, den er komplett mulig å "melde" cheatere inn til Steam/Valve. De har VAC, finito. Eller skal vi drite i HL2: Ep. 3 og Portal 2 bare slik at Valve skal sitte og buste cheatere? Og om det hadde vært et slik system, hvordan skulle det funket om man ikke skulle recordet og hentet Steam-id? Sendt en melding om at "OMG, HE CHEATSZORS!!", og ferdig med saken? Nei, ta demo med status, og send inn til admins på den serveren du spiller på.
Crossfire Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 (endret) hvordan skulle det funket om man ikke skulle recordet og hentet Steam-id? Sendt en melding om at "OMG, HE CHEATSZORS!!", og ferdig med saken? Selvfølgelig ikke. Tenk litt da. Enkelte mekanismer innebygget i spillet, enkle og tilgjengelige knapper for å ta opp/sende hadde gjort veldig mye. Endret 23. mars 2008 av Crossfire
jonnor Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hva gjelder cs/css: De som ikke har teknisk innsikt nok til å kunne recorde/hente steamID fra console, er i mine øyne ikke skikket til å vurdere hvem som cheater og ikke. Unntak vil selvfølgelig eksistere.
ATWindsor Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Hva gjelder cs/css:De som ikke har teknisk innsikt nok til å kunne recorde/hente steamID fra console, er i mine øyne ikke skikket til å vurdere hvem som cheater og ikke. Unntak vil selvfølgelig eksistere. Problemet er at det er ork, så mange gidder kanskje ikke? Det skulle vært mer fleksiel rekording, feks kontinuerlig rekording, men som bare varte i 5 minutt før det begynte "på nytt", så ved å trykke noen tastekomboer kunne du ta opp de foregående 5 minuttene, 2 minuttene eller 30 sekundene feks. AtW
jonnor Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Det er en viss terskel, skal være enig i det. Men samtidig bør det være en terskel slik at man ikke anklager for mange på dårlig/manglende grunnlag. Ser for meg at mange fort kan sende inn demorec bare fordi de ble pissed for å bli oneshotta 3 runder på rad. Hva som er riktig balansegang mellom hvor enkelt/vanskelig rapportering skal jeg ikke si noe bastant om.
Bulletus Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 "En annen ting som gjør disse programmene punkbuster-proof er at softwaret streames live fra produsentenes servere, så punkbuster kan aldri oppdage det noen gang. Sånn sett er punkbuster like ubrukelig i dag som det var før det ble laget. " -Skrives det tidligere i tråden , hvis dette er tilfelle , ja da kan spilleutviklere aldri vinne kampen over cheaten , så jeg tror det er best vi glemmer hele greia og holder oss på kjente servere med gode admins
jonnor Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 PB kan jo fint oppdage en slik nettverksstream og dermed kicke deg pga det. PB overvåker også andre programmer som kjøres av deg.
Nacky Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Hvor vil dette ende? Er det på tide å bytte til konsoll? Konsoll er dessverre ikke juksfritt heller. Har ikke giddi å lest alle svara, så vet ikke om noen har sagt noe av det samme som jeg sier her. Juksefritt er det ikke, men det er en helt utrolig forskjell på antall cheaters på PC enn på konsoll. Vil si at vis det er cheaters som ødelegger gamingen din, er skifting til konsoll vert det.
chokke Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Det jeg godter meg mest med er de som sammenligner cheats på multiplayerspill som å banne i kirka. "ææsj, jeg ble helt kvalm av å se gjennom vegger." Får meg til å tenke på karakteren til Robert Stoltenberg (han femi som jobber på sykehuset, Kim?). Det er ikke verdens undergang om han har prøvd cheats, ei at han har betalt for det. Du gir ikke mat til familien til utvikleren i flere år kun ved et kjøp av produkt. På den annen side så (for å ta en liten off-topic) har jeg en mistanke om at det er de samme som er mot piratnedlasting. Og om jeg spiller med en cheater (og humøret er ok) så syter jeg litt, så driter jeg i det og godter meg ved å se hvor dårlig han (hun?) er med cheats. Driter vel langt søren i om det er 2-3 13-åringer som er på lan og lurer oldinger ut på cam og cheater public. Og ja, jeg har lasta ned cheats, og ja, jeg har hatt det gøy på lan med cheats, og ja, jeg koste meg. Er jeg et dårlig menneske da? Om noen synes det er gøy å poste en tullepost på diskusjon.no (eller et annet forum), vil jeg tørre å si at det er verre enn at en person cheater public.
Veritas_ Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Det er en viss terskel, skal være enig i det. Men samtidig bør det være en terskel slik at man ikke anklager for mange på dårlig/manglende grunnlag. Ser for meg at mange fort kan sende inn demorec bare fordi de ble pissed for å bli oneshotta 3 runder på rad. Hva som er riktig balansegang mellom hvor enkelt/vanskelig rapportering skal jeg ikke si noe bastant om. Tja, i tiden da jeg var admin så passet skrikerene godt inn. Som regel når de hylte så var det en grunn for det, oftere enn ikke. Men det hadde jo selvfølglig vært bedre om de hadde brukt team_say @ cheater, skremmer jo vekk en del sarte sjeler.
Bulletus Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Det jeg godter meg mest med er de som sammenligner cheats på multiplayerspill som å banne i kirka."ææsj, jeg ble helt kvalm av å se gjennom vegger." Får meg til å tenke på karakteren til Robert Stoltenberg (han femi som jobber på sykehuset, Kim?). Det er ikke verdens undergang om han har prøvd cheats, ei at han har betalt for det. Du gir ikke mat til familien til utvikleren i flere år kun ved et kjøp av produkt. På den annen side så (for å ta en liten off-topic) har jeg en mistanke om at det er de samme som er mot piratnedlasting. Og om jeg spiller med en cheater (og humøret er ok) så syter jeg litt, så driter jeg i det og godter meg ved å se hvor dårlig han (hun?) er med cheats. Driter vel langt søren i om det er 2-3 13-åringer som er på lan og lurer oldinger ut på cam og cheater public. Og ja, jeg har lasta ned cheats, og ja, jeg har hatt det gøy på lan med cheats, og ja, jeg koste meg. Er jeg et dårlig menneske da? Om noen synes det er gøy å poste en tullepost på diskusjon.no (eller et annet forum), vil jeg tørre å si at det er verre enn at en person cheater public. Om du jukser , så ødelegger du kvalitetstid og glede for andre. Det er som å stjele . Men slike ting oppdager du når du blir eldre og mer moden .Barn og unge er følsomme og sårbare og mange sliter med dårlig selvtillit , så jeg skjønner psykologien bak jukset .
Erixxn Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Det er en viss terskel, skal være enig i det. Men samtidig bør det være en terskel slik at man ikke anklager for mange på dårlig/manglende grunnlag. Ser for meg at mange fort kan sende inn demorec bare fordi de ble pissed for å bli oneshotta 3 runder på rad. Hva som er riktig balansegang mellom hvor enkelt/vanskelig rapportering skal jeg ikke si noe bastant om. Tja, i tiden da jeg var admin så passet skrikerene godt inn. Som regel når de hylte så var det en grunn for det, oftere enn ikke. Men det hadde jo selvfølglig vært bedre om de hadde brukt team_say @ cheater, skremmer jo vekk en del sarte sjeler. om du gjorde jobben din riktig ja, jeg har blitt bannet av 40-50 publicservere for cheats.
Mr. President Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Finnes mange fucked up admins der ute, det er sikkert og visst. Men slik er det bare, noen tar jobben sin seriøst og har faktisk peiling på hva de driver med, mens andre er bare maktsyke og ødlegger for andre.
Gormers Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Husker en fyr som gjemte seg under bakken i et sted der man skal ta over områder i BF 2 på xbox. Det klikka for han når jeg drepte de som var der og tok over området, så ingen gadd å stikke dit xD :!: (var på laget hans). Uansett, det er tragisk ja. Blir irritert når noen av kameratene mine laster ned cheats for moroskyld. Cheats som for eksempel mer smoke fra granater (smokegranater er ofte ubruklig uansett hvilket spill) gjør det litt moro når begge ikke ser no, og er ikke så ille. Heller ikke cheats som endringer på baner eller liknende, på private games. Autoaim og slikt er bare lame. Nå synes jeg også ting som å kjøpe gull i WoW for ekte penger, eller å betraye i teamspill, kun for å irritere, er tragisk. BTW: Halo 2 var et rent helvete når det gjelder cheating, men kunne være moro noen ganger og. Husker en gang at jeg spilte ranka, og en på det andre laget gjorde slik at alle spawna utenfor mappen på fjell (coagulation), slik at de kunne hente flagget uten problemer. Hvis det ikke hadde vært for at vi fikk turrets som vi faktisk kunne kjøre rundt med, så ville jeg ha reporta han. Det er jo kjipt også at alle begynner å beskylde alle for å cheate. Husker at jeg spilte GunZ med venner, og folk starter votekicking for meg. Når noen andre kjefter på de i chatten, starter noen votekicking på dem også. Endret 24. mars 2008 av gormers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå