Gå til innhold

Den tredje scientologi protesten 12. April - Operation Reconnect!


Anbefalte innlegg

Hei hopp!

Jeg har en fantastisk idé!

 

Kan vi lage masse små papirstrimler med teksten:

______________________________________________________________

| Information til en verdi av (sett inn "prisen" for OT3 III her)? www.xenu.net |

 

Vel. Eller noe i den duren.

Disse papirlappene kan spres/legges igjen over alt og burde ikke være noe problem å lage nok av.

 

Ta idéen min og løp med den! Go go go Anon!

 

(ps. ser forresten at Scientologene er på defansiven(!) i dagens (lørdag 29.mars) dagbladet. Endelig en slags respons her i Norge! En forsvarstale full av hull og lumske thetaner.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

> Driver å gjør klar en rekke spørsmål nå. Trenger folk som kan være med å sende dem inn. Hvis jeg sender inn en > lang liste alene blir den sikkert ignorert.

 

 

For trett til å finne på intelligente spørsmål som han ikke kan lyve seg ut av på en slik måte at Narconon kan ende opp med å se akseptabelt ut... Send meg gjerne noen så jeg kan være med på leken :)

Lenke til kommentar

Det en må fokusere på er hvorvidt Narcocon baserer seg på godkjente medisinske metoder.

Hvis ikke, hva baserer det seg så på?

 

Om det i det heletatt inneholder biter fra Co$'s filosofi og lære.

 

Har sendt etpar spørsmål vedrørende dette, men har mine tvil om han har baller til å svare ærlig.

Lenke til kommentar

Gjorde det samme, men fikk senere vite at de er kjent for å vise til studier fra upartiske organisasjoner, som egentlig er scientologiske front grupper. Han refererte til able.org som eier Narconon. Men jeg har ikke klart å finne noen til nå.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Gjorde det samme, men fikk senere vite at de er kjent for å vise til studier fra upartiske organisasjoner, som egentlig er scientologiske front grupper. Han refererte til able.org som eier Narconon. Men jeg har ikke klart å finne noen til nå.

 

Det understrekes at det er scientologene/Narconon som kaller dem "upartiske" ;)

 

Narconon Exposed gjennomgår alle kjente "studier" som Narconon pleier å henvise til.

 

Det er forøvrig deilig avslørende for alle oppegående individer at de ikke kan vise til at deres såkalte "uavhengige studier" er publisert i noe kjent tidsskrift, og heller ikke er villige til å offentliggjøre kildematerialet (det kildematerialet som er kjent har enkeltindivider måttet grave frem for egen maskin).

 

- "Hvilke uavhengige studier dokumenterer effektiviteten av programmet deres?"

- "Gå inn på fantastiske "able.org", kjempeuavhengige, æresord."

- "Men... De er jo ikke uavhengige, ... ..."

- "WHAT ARE YOUR CRIMES?"

- "wtf?"

Lenke til kommentar

Jeg synes også vi burde plukke ut noen klare saker der ofre for familieadskillelse står frem (youtube e.l.) og presenterer disse i kortfattet tekstform med linker til videoene der de forteller sin historie. Synd det fortsatt er mangel på norske avhoppere som står frem.

Lenke til kommentar
Han nevner til en studie gjort av et firma som heter Urban, og denne skal vistnok ligge på able.org. Og den nevnes ikke på Narconon Exposed.

 

Kan du gi meg en direkte link til siden hos unABLE som omtaler denne studien? Ut fra det de tidligere har presetert av statistikk lukter det løgn, manipulasjon og ugler i mosegrodd krattskog... Hvis dette er noe som har gått Anon/Enturb og Narconon Exposed hus forbi bør de gjøres oppmerksomme på det slik at validitet og kredibilitet kan undersøkes...

Endret av anonymized
Lenke til kommentar

Et søk på urban.org etter "narconon" gir ingen treff. Et søk på "scientology" gir et festlig lite fun fact: Av alle religiøse organisasjoner ønsker amerikanere minst av alt at scientologene skal få offentlige midler... ;)

 

TABLE 1. Who Should Be Eligble for Government Funds?

Do you favor or oppose funding for / Percentage who said Favor, Oppose and Don't Know:

[bunnen av listen]:

 

The Church of Scientology: Favor - 26% / Oppose - 52% / Don't know - 22%

Source: National survey conducted March 5-18, 2001. Pew Research Center for the People and the Press.

Leter videre...

 

edit: finner ikke... BS?

Endret av anonymized
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...