Gå til innhold

Den tredje scientologi protesten 12. April - Operation Reconnect!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ny artikkel:

- Dette er bløff og kvakksalveri

 

Noen spørsmål fra en på sidelinjen for øyeblikket:

- Har noen søkt om tillatelse denne gangen? For demonstrasjon? Tog? Spesialtillatelse til å gå maskert?

 

- Hvilke flyers vil dere bruke? Hvem printer ut?

 

- Har dere et presseskriv? Planer om å lage ett? Kontaktet Dagbladet og andre store aviser?

 

- Har dere noen taler hvis det skal være en samling? Jeg må innrømme at en oversatt versjon av

ville være genial, men spørs om noen er tøffe nok til å gjøre det. (Som dere ser, dette er talen en av de to i Atlanta ble arrestert for. Kanskje noe å nevne 12. april?)

 

Lykke til, anon ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Er det noen som har noe bedre anlegg spurt om dette før, om noen har en boomblaster eller noe lignende som er drevet på Batteri. er det kommet noen ny fliere som vi kan oversette eller postere, vis ikke kan jeg prøve å lage. nå har tråden vært litt lenge dø, savner info om dette

Lenke til kommentar
Har en følelse av at folk ikke gidder å engasjere seg i dette i lengden dessverre. Ble så forbanna når jeg så at Narconon skal etableres i Norge. Det kan da ikke komme på tale at staten skal finansiere opphold der for rusmisbrukere!

 

Kanskje man burde sende brev til statsministerens kontor og spørre om deres stilling til statsstøtte i millionklassen på udokumentert og potensielt skadelig behandling av folk på disse Narconon stedene?

 

Tror det er smartere å presse på bruken av statlige penger på disse tullete stedene enn å presse på Xenu. Hvis folk får vite at deres skattepenger brukes på tull bryr de seg mye mer enn hvis de får vite at det finnes noen gærne mennesker som tror på XENU~~~~.

Lenke til kommentar
Har en følelse av at folk ikke gidder å engasjere seg i dette i lengden dessverre. Ble så forbanna når jeg så at Narconon skal etableres i Norge. Det kan da ikke komme på tale at staten skal finansiere opphold der for rusmisbrukere!

 

Veldig få orker å ha Co$ i huet 24/7 hver eneste dag mellom demonstrasjonene - sånt gir intens hodepine og lysskyhet må vite. Jeg har tro på at folk sparker seg litt bak og våkner etter hvert som neste demo nærmer seg. :thumbup:

 

Har vi en oppdatering på flyers som skulle modifiseres? Og har vi noen nye geniale fra det Store Utland som bør oversettes?

Lenke til kommentar

Jeg er stolt av det vi har fått til hittil, folkens!

 

Hadde det ikke vært for at en mengde ansiktsløse individer hadde satt søkelyset på scientologisektens overgrep og tvilsomme praksis de siste månedene, så tviler jeg på at media plutselig hadde funnet på å kjøre artikkelserier om dem...

 

:thumbs: :thumbs: :thumbs:

 

Keep up the good work!!!

Lenke til kommentar
Den vi oversatte for Spirous funker fremdeles veldig godt. Dog vi bør få inn litt info om Narconon i den, siden dette er såpass aktuelt i Norge for tiden.

 

Ellers har jeg allerede oversatt en preraid poster. Venter bare på protest bekreftelse.

 

 

Godt poeng... hvis noen føler seg kallet til å skrive en liten tekstbit i omtrent samme omfang som de andre på den flyeren... gogo :)

 

Hvis ikke skal jeg se om jeg kan få kokt i hop noe.

 

Banner/skilt/generellerekvisita-workshop burde arrangeres i god tid (=før det er for sent). Noen som har ordning på lokaler/bor nær sentrum/vet hvor vi kan skaffe materialer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...