Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue G25 kjøreklubben


SPiLL

Anbefalte innlegg

Begynner virkelig å glede meg. Litt kjipt at selve setet ikke var på lager der jeg bestillte. Får det vel om en ukes tid da tenker jeg.

 

Bare pass på å feste strømkabelen (og de andre kablene) skikkelig før du skrur fast rattet på stolen. Ellers må du gjøre som meg og skru hele greien opp igjen og feste kabelen. Da det neste gang heller ikke var liv i rattet trodde jeg det selvfølgelig at det var løs kabel igjen og skrudde det av igjen bare for å finne ut at jeg hadde glemt å sette i USB kabelen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kor du bestilte fra?

Komplett skulle ha 350 kr i frakt

MPX og Xd.no skulle ha 400 kr i frakt (var vist prisbesparende tollpost avtale.

Mamoz derimot skulle bare ha 100 kroner i frakt, i tillegg var rattet eit par hundrelapper billigere der goså, til sammen blei det nesten 600 kr forskjell trur eg. Det var også på lager etter som eg kunne fatte av websidene deira.

G25 girholdern hadde dei derimot ikkje på lager, var 2-5 vekers ventetid på den, får bestille den ein anna plass når den kjem på lager. Kan jo alttids mekke til noke for å holde girspaken på plass fram til eg får tak i den dingsen.

 

Får håpe det blir hakket bedre enn kjøkkenbord løysinga!

Bruker eit ca 100" stort lerret og ein 720p prosjektor for å vise bildet!

 

Dette må bli bra!

Lenke til kommentar
Kor du bestilte fra?

Komplett skulle ha 350 kr i frakt

MPX og Xd.no skulle ha 400 kr i frakt (var vist prisbesparende tollpost avtale.

Mamoz derimot skulle bare ha 100 kroner i frakt, i tillegg var rattet eit par hundrelapper billigere der goså, til sammen blei det nesten 600 kr forskjell trur eg. Det var også på lager etter som eg kunne fatte av websidene deira.

G25 girholdern hadde dei derimot ikkje på lager, var 2-5 vekers ventetid på den, får bestille den ein anna plass når den kjem på lager. Kan jo alttids mekke til noke for å holde girspaken på plass fram til eg får tak i den dingsen.

 

Får håpe det blir hakket bedre enn kjøkkenbord løysinga!

Bruker eit ca 100" stort lerret og ein 720p prosjektor for å vise bildet!

 

Dette må bli bra!

 

100" :dribble:

 

 

Gledelig at prosjektorene ikke koster 200 000,- lenger:P

Lenke til kommentar
dumt spm, men hvorfor i @*%&¤#! har ikke G25 egen innstilling på GT5?!? De lager et siiinsykt ratt til et like sinnsykt spill for så å drite i koblingen mellom de? Joda det funker uansett, men skulle gjerne ha konfigurert rattet slik jeg selv ville...

 

G25 har det samme oppsette some Driving Force Pro, (nr 2 fra venstre), så det er bare og gå inn der for og gjøre om på knappene.

 

Jeg er enig i att det burde vært en egen seksjon for G25, vi får bare håpe at det kommer.

 

 

Uh... Kor har dere mappa opp håndbrekket på G25'n deres?

Er inne i Driving Force Pro instillingene... uhm...

Lenke til kommentar

Har nå avbestilt setet der jeg kjøpte det. De hadde da brukt mer enn en måned på å få det på lager, og de hadde ikke fått det enda.

 

Får nok heller kjøpe det i butikk så jeg slipper å vente i all evighet. Noen som vet hvor en kan kjøpe white edition i butikk?

Lenke til kommentar
Har nå avbestilt setet der jeg kjøpte det. De hadde da brukt mer enn en måned på å få det på lager, og de hadde ikke fått det enda.

 

Får nok heller kjøpe det i butikk så jeg slipper å vente i all evighet. Noen som vet hvor en kan kjøpe white edition i butikk?

 

selger vel det i alle expert og spaceworld butikker tipper jeg... det gjør de hvertfall her i ålesund...

Lenke til kommentar
Kjøpte 2 stk på pixmania for ca 3000 kr.. Det er 1500 kr per stykk det.

 

Twice the fun? :p

 

Den andre var til Funkyhunk her på forumet. ;)

 

Fikk det forresten i dag, har montert opp men har ikke fått testet det ennå. Fikk matten på lørdag, så nå mangler bare girholderen ;)

Lenke til kommentar

kommer ikke over hvor genialt er å spille dette! girspaken burde hatt litt flere fjøringer synes jeg, men fyy hvor jeg er glad jeg kjøpte pakka :cool: Går det bra med dere da? Er noen skikkelig flinke folk rundt om i verden , når jeg leser rankingen...

 

ett spørsmål forresten... får opp en feil melding hver gang jeg starter spillet om at dato og klokkeslett ikke stemmer. går det an å stille dette inne i spillet? Klokka på ps3 stemmer hvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...