Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue G25 kjøreklubben


SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også lyst på play seat!

 

Foreløpig så er ratt og gir festa til mitt lille bord, som jeg må sette oppå noen 2 tomms tre klosser jeg har sagd. Har detti ned fra klossene et par ganger under drifting og all den syke rattinga som må til (jeg snurrer uansett).

 

Har heldigvis en stol som er passe lav, så det funker ganske bra so far.

 

Tøft og se at noen lager sine egne oppsett. Det er alltid morsomt og se hva slags sprøe ting folk kan finne på og lage. =)

Lenke til kommentar
Dere med ratt, hvordan sitter dere og spiller?

 

Er jo en enkel sak om rattet skal brukes til PC, da sitter man tross alt på et skrivebord e.l.

 

Men hvordan sitter dere å spille med rattet forran TVen? Sofa, med rattet festa på bordet?

Jeg sitter med rattet og girspaken festet i skrivebordet mitt, der hvor jeg har mac, PS3 og skjerm. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Jepp. Bare plug and play.

Hvordan kan jeg konfigurere de forskjellige knappene på rattet til det jeg vil? Vil bla. ha de to røde knappene på selve rattet til å kunne kikke til sidene... Og er det noen som vet hvorfor håndkontrollen setter seg som enhet 2?

Lenke til kommentar
Bilde av min G25 recliner. Fungerer meget tilfredstillende, eneste at man har mer følelse av å kjøre Mercedes Vito enn en lav sportsbil.

 

 

post-62988-1206882935_thumb.jpg

 

Ikke meningen og mase men har et spørsmål til ang. bordet ditt:

Jeg har idag bestilt meg G25 og skal i morgen bygge meg et slikt bord, det jeg lurer på er hvordan du har bygd det slik at det ikke svaier fra side til side? Hvis du skjønner hva jeg mener? Brukte du en slik ting i hvert hjørne?:

post-135432-1207080346.jpg

 

Eller bare festet du det godt med spiker?

Takker så meget for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Bilde av min G25 recliner. Fungerer meget tilfredstillende, eneste at man har mer følelse av å kjøre Mercedes Vito enn en lav sportsbil.

 

 

post-62988-1206882935_thumb.jpg

 

Ikke meningen og mase men har et spørsmål til ang. bordet ditt:

Jeg har idag bestilt meg G25 og skal i morgen bygge meg et slikt bord, det jeg lurer på er hvordan du har bygd det slik at det ikke svaier fra side til side? Hvis du skjønner hva jeg mener? Brukte du en slik ting i hvert hjørne?:

post-135432-1207080346.jpg

 

Eller bare festet du det godt med spiker?

Takker så meget for svar :thumbup:

 

Må ikke bruke spiker! Få tak i noen passe store treskruer, mye bedre hold en spiker... Jeg brukte vinkeljern i hjørnene, og det holdt til at det ikke vingler fra side side. Har du brede plater, så burde du kanskje bruke to vinkeljern pr. hjørne, men det er det jo bare å prøve seg frem til ;)

Lenke til kommentar
Bilde av min G25 recliner. Fungerer meget tilfredstillende, eneste at man har mer følelse av å kjøre Mercedes Vito enn en lav sportsbil.

 

 

post-62988-1206882935_thumb.jpg

 

Ikke meningen og mase men har et spørsmål til ang. bordet ditt:

Jeg har idag bestilt meg G25 og skal i morgen bygge meg et slikt bord, det jeg lurer på er hvordan du har bygd det slik at det ikke svaier fra side til side? Hvis du skjønner hva jeg mener? Brukte du en slik ting i hvert hjørne?:

post-135432-1207080346.jpg

 

Eller bare festet du det godt med spiker?

Takker så meget for svar :thumbup:

 

Må ikke bruke spiker! Få tak i noen passe store treskruer, mye bedre hold en spiker... Jeg brukte vinkeljern i hjørnene, og det holdt til at det ikke vingler fra side side. Har du brede plater, så burde du kanskje bruke to vinkeljern pr. hjørne, men det er det jo bare å prøve seg frem til ;)

 

Takker :D

Lenke til kommentar
Det er ikke bare mitt G25 som blir rimelig varmt etter noen timers spilling?

Niks. Det er normalt. Er jo tross alt to ganske kraftige motorer inne i den.

Nå er jeg også med i klubben :D :D :D

 

Er det ikke noen knapper man må trykke på for at det man skal åpne 900-grader funksjonen?

Nei, det justerer du med software på PC, eller så bestemmer spillet for deg på PS3.

Lenke til kommentar

Laster opp et bilde ay mitt G25 bord som jeg bygde i går kveld.

 

post-135432-1207396473_thumb.jpg

Som dere ser er det ikke noe ratt på bordet dette kommer da av at jeg ikke får rattet før 11 april.

Selve bordet ble utrolig stygt siden jeg brukte dårlig treverk men det funker nå, duken ligger der av to grunner:

1. Det ser bar ut.

2. Den skjuler skruer som stikker litt opp.

 

Kommer nok ikke til og vinne noen designer pris, men håper på og vinne mange billøp da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...