Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue G25 kjøreklubben


SPiLL

Anbefalte innlegg

Bilde av min G25 recliner. Fungerer meget tilfredstillende, eneste at man har mer følelse av å kjøre Mercedes Vito enn en lav sportsbil.

 

Har akkurat lik stol :) Så takker for tipset.. Holder det seg stødig gjennom løpet?

 

 

Stolen står oppå plata slik at man får endel av vekten til stol og fører til å holde det stabilt. I tillegg er den bygd slik at den egentlig er for liten i forhold til stolen i bredden, dette gjør at det blir fin og tight fit. Rører seg ikke engang når man spiller CM:Dirt og der er det mye ratting. Eneste aberet er at man må klatre oppi stolen som i en Formel-1 bil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilde av min G25 recliner. Fungerer meget tilfredstillende, eneste at man har mer følelse av å kjøre Mercedes Vito enn en lav sportsbil.

 

 

post-62988-1206882935_thumb.jpg

 

Den løsningen der var bare genial, skal kjøpe meg G25 jeg også og da hadde jeg tenkt og plassere det på et stuebord og sitte i senga og spille men skal nå se om jeg ikke får bygget meg en slik boks. Har en litt annderledes stol en deg jeg da men tror det vil funke, eneste jeg lurer på er hvordan du gikk frem når du fant ut hvor høyt du skulle ha det? Prøvde du deg bare frem eller gikk du etter et "system"? Beklager at det spørsmålet ble litt dårlig formulert.

Lenke til kommentar
Har prøvd å se på Finn og et par andre bruktmarkeder om noen selger et brukt Playseat Evolution, men det er ingen å oppdrive noe sted. Betyr dette at alle som kjøper er så fornøyd at de ikke selger det, eller betyr det at ingen kjøper det i det hele tatt? :roll:

 

Vil tro at markedet for et slikt playseat ikke er så stort pluss at det bare er bilgærne folk som elsker alt som har med biler som kjøper og disse vil da ikke selge, derfor blir også bruktmarkedet for et slik plauseat lite. Men man vet jo aldri hva man kan finne på finn.no :p

Lenke til kommentar
Bilde av min G25 recliner. Fungerer meget tilfredstillende, eneste at man har mer følelse av å kjøre Mercedes Vito enn en lav sportsbil.

 

 

post-62988-1206882935_thumb.jpg

 

Den løsningen der var bare genial, skal kjøpe meg G25 jeg også og da hadde jeg tenkt og plassere det på et stuebord og sitte i senga og spille men skal nå se om jeg ikke får bygget meg en slik boks. Har en litt annderledes stol en deg jeg da men tror det vil funke, eneste jeg lurer på er hvordan du gikk frem når du fant ut hvor høyt du skulle ha det? Prøvde du deg bare frem eller gikk du etter et "system"? Beklager at det spørsmålet ble litt dårlig formulert.

 

 

Ligger ingen vitenskap bak høyden, måtte ha det like høyt som armlenet på stolen. Å ha dette rattet på et lite stuebord fungerte ikke for meg ihvertfall. Mulig ett stort tungt bord fungerer.

Lenke til kommentar
Hadde følt meg usaklig harry med playseat. Ratt kan til nøds gå, men playseat? Ikke om det snødde rosa kaniner i helvete.

Deg om det cptZiggy...

 

Sjønner ikke hva du gjør i denne tråden når du mener skikkelig stol er harry og at ratt til nøds kan gå...

 

Hele opplevelsen av å spille GT5 med ratt, pedaler og skikkelig stol er hinsides fett i forhold til å bruke kune håndkontroll.

Det er ikke vits å prøve å forklare forskjellen, de som har prøvd begge deler vet hva jeg mener. Regner med at flere

i denne tråden deler min oppfatning på dette.

 

Så lenge jeg har det gøy så driter jeg i om du eller noen andre syns det er harry!

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som er blind eller finner man ikke G25 rattet i innstillingene i GT5p.

Hvilket ratt skal man endre oppsett på da for at det skal bli riktig, dersom

man vil endre på knappene?

 

bump

 

 

Du må bruke Logitech GT Force Pro, eller noe sånt. ratt nr 2 fra venstre ihvertfall. :-)

Lenke til kommentar
Hadde følt meg usaklig harry med playseat. Ratt kan til nøds gå, men playseat? Ikke om det snødde rosa kaniner i helvete.

 

Det er vel ingenting harry med ratt? Jeg er til dels enig i at play seat kan være litt harry, eller snarere unyttig. Hvorfor sitte en stol på gulvet med masse sidestøtte, når man likevel ikke rikker seg en cm? Bøttestol har da ingen hensikt så vidt jeg kan skjønne...

 

 

Jeg har ikke helt skjønt hensikten med tråden heller, hva skal denne "kjøreklubben" bety? Men etter min mening så passer jo Logitech G25 langt bedre til pc-bruk, hvor man får realistiske bilspill hvor det faktisk er nødvendig... Det kunne faktisk blitt en "kjøreklubb", hvor man har online-muligheter også :green:

 

 

Menace2Society: Selv om bilspill er gøy, anbefaler jeg deg at du ikke tar det som øvelseskjøring. Det har ikke mye med hverandre å gjøre ;)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...