Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue G25 kjøreklubben


SPiLL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dumt spm, men hvorfor i @*%&¤#! har ikke G25 egen innstilling på GT5?!? De lager et siiinsykt ratt til et like sinnsykt spill for så å drite i koblingen mellom de? Joda det funker uansett, men skulle gjerne ha konfigurert rattet slik jeg selv ville...

 

og Jorchi... jeg ser du har allerede bestemmt deg ang kjøp av playseat! Godt valg! Nå har jeg riktignok ikke fått spillt så mye enda, men fortsatt er det eneste minuset de stripsa som fulgte med for å samle ledningene. knekker bare jeg ser på de... Usannsynlig behagelig å sitte i, også når jeg ikke spiller bilspill!

Lenke til kommentar
dumt spm, men hvorfor i @*%&¤#! har ikke G25 egen innstilling på GT5?!? De lager et siiinsykt ratt til et like sinnsykt spill for så å drite i koblingen mellom de? Joda det funker uansett, men skulle gjerne ha konfigurert rattet slik jeg selv ville...

 

G25 har det samme oppsette some Driving Force Pro, (nr 2 fra venstre), så det er bare og gå inn der for og gjøre om på knappene.

 

Jeg er enig i att det burde vært en egen seksjon for G25, vi får bare håpe at det kommer.

Lenke til kommentar
og Jorchi... jeg ser du har allerede bestemmt deg ang kjøp av playseat! Godt valg! Nå har jeg riktignok ikke fått spillt så mye enda, men fortsatt er det eneste minuset de stripsa som fulgte med for å samle ledningene. knekker bare jeg ser på de... Usannsynlig behagelig å sitte i, også når jeg ikke spiller bilspill!

 

Gleder meg som en unge :!: Har du hvitt eller svart? Lurer litt på det skjønner du. Er litt redd for at det hvite lett kan bli skittent og missfarget. Uansett bestiller jeg på mandag når lønnen tikker inn. :D

Lenke til kommentar
og Jorchi... jeg ser du har allerede bestemmt deg ang kjøp av playseat! Godt valg! Nå har jeg riktignok ikke fått spillt så mye enda, men fortsatt er det eneste minuset de stripsa som fulgte med for å samle ledningene. knekker bare jeg ser på de... Usannsynlig behagelig å sitte i, også når jeg ikke spiller bilspill!

 

Gleder meg som en unge :!: Har du hvitt eller svart? Lurer litt på det skjønner du. Er litt redd for at det hvite lett kan bli skittent og missfarget. Uansett bestiller jeg på mandag når lønnen tikker inn. :D

 

 

jeg gikk for svart, av den grunn... skal forhåpentligvis ha den i noen år og etter mye bruk og med ei lita jente i huset tenkte jeg det var best å være safe than sorry... men kvaliteten skal jo være god så det spiller sikkert ingen rolle...

Lenke til kommentar
Finnes det forresten en måte å feste girspaken til G25 på Playseat girholderen uten å brekke av festeanordningen under girspaken? Jeg satt og klødde meg i hodet for å se en annen måte å gjøre det på, men fant til slutt ingen annen måte å gjøre det enn som sagt å brekke den av.

 

Uff da, det håper jeg at det gjør ... Noen som vet? Hvis ikke er det jo temlig merkelig.

Lenke til kommentar
Finnes det forresten en måte å feste girspaken til G25 på Playseat girholderen uten å brekke av festeanordningen under girspaken? Jeg satt og klødde meg i hodet for å se en annen måte å gjøre det på, men fant til slutt ingen annen måte å gjøre det enn som sagt å brekke den av.

 

Uff da, det håper jeg at det gjør ... Noen som vet? Hvis ikke er det jo temlig merkelig.

 

uhh du har skrudd ut de 3 skruene på undersiden der?? (3 eller 4 skruer.)

De er ganske små.

Lenke til kommentar
Finnes det forresten en måte å feste girspaken til G25 på Playseat girholderen uten å brekke av festeanordningen under girspaken? Jeg satt og klødde meg i hodet for å se en annen måte å gjøre det på, men fant til slutt ingen annen måte å gjøre det enn som sagt å brekke den av.

 

Uff da, det håper jeg at det gjør ... Noen som vet? Hvis ikke er det jo temlig merkelig.

 

uhh du har skrudd ut de 3 skruene på undersiden der?? (3 eller 4 skruer.)

De er ganske små.

 

Joda, jeg skrudde dem ut, men festeanordningen satt dønn fast likevel. Mulig at det skal gå an å ta den av etter å ha skrudd ut skruene ved å vri og vrikke på den, men jeg fikk som sagt ikke dette til og brakk likeså godt hele greien av. Nå kan jo girspaken skrues fast på girholderen på samme måte som rattet, så for meg spiller det egentlig ikke noen rolle selv om det ikke er den meste elegante løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...