Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue G25 kjøreklubben


SPiLL

Anbefalte innlegg

Velkommen til

Gran Turismo 5 Prologue G25 kjøreklubben

 

 

logi_g25.jpg

Dette her er kjøreklubben for de som ska ha Logitech G25 Racing Wheel til Gran Turismo 5 Prologue.

 

Flere som skal ha rattet?

En av grunnene jeg kjøpte PS3 her om dagen er nettopp Gran Turismo 5 Prologue. Jeg søker etter det ultimate bilspillet og jeg har en følelse GT5P er akkurat det jeg ser etter. Da er det også selvsagt at jeg må ha G25 rattet og en kasse styrepils hjemme.

Spørs hva samboeren sier til et ratt, pedaler og clutch i stua, men må man så må man :)

 

Flere som melder seg inn i denne klubben?

 

homer-car.gif

 

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

 

Se filmen hos Youtube

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også selvfølgelig skaffet meg G25 for lenge siden, siden jeg er av den bilgale typen. Brukes ofte til Live For Speed, siden dette spillet har en fysikk som jeg elsker, altså realistisk. :D

 

Og ja, jeg har store planer om PS3 og GT5, det er en av grunnene til at jeg velger PS3.

Lenke til kommentar
Hvordan er rattet? Fungerer det bra i GT HD også?

Det fungerer som en drøm i GT HD :)

 

Vurderer å skaffe meg et slik sete, har allerede G25. Kan du anbefale det? Kan det pakkes ned og settes i et skap? Hva betalte du? Hvor setter man girspaken?

Kan anbefale det på det sterkeste!

Etter at du har montert det, er det dessverre ingen enkel måte å "pakke" det sammen igjen.

Du kan gjøre det mindre (mer kompakt) ved å trekke det sammen og felle ned ryggen, men det tar fortsatt for stor plass til at det kan stues bort i et skap.

For å feste girspaken til G25 må man kjøpe til en girholder.

For selve playseatet betalte jeg 2495,- link

Endret av Wheezy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som får clutchen til å fungere? Jeg har lest om trikset med å trykke trekant, men det gir ikke noe effekt. Ikke de andre knappene heller.

 

Edit: hmm... nå funker det... pussig, funker ikke på alle biler?

Endret av zzzneo
Lenke til kommentar
Noen som får clutchen til å fungere? Jeg har lest om trikset med å trykke trekant, men det gir ikke noe effekt. Ikke de andre knappene heller.

 

Edit: hmm... nå funker det... pussig, funker ikke på alle biler?

 

 

Har samme problem selv, får ikke clutchen til å virke, vilket biler funker clutchen på?

Lenke til kommentar
Noen som får clutchen til å fungere? Jeg har lest om trikset med å trykke trekant, men det gir ikke noe effekt. Ikke de andre knappene heller.

 

Edit: hmm... nå funker det... pussig, funker ikke på alle biler?

 

 

Har samme problem selv, får ikke clutchen til å virke, vilket biler funker clutchen på?

Trykk trekant når løpet har startet, da funker clutchen. Følgelig funker ikke dette på biler med automatgir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...