Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lære deep throat


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

toth: Dumt spørsmål.

Nei, det er ikke det.

Jeg ser ingen glede i å få ei jente til å (nesten) brekke seg. Vil man ha det trangt har man jo andre hull.

Poenget med munnen er lepper og tunge etter min mening, og det at man kan slappe av og motta..

Noe som i utgangspunktet får folk til å brekke seg ser jeg ikke på som fristende i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
toth: Dumt spørsmål.

Nei, det er ikke det.

Jeg ser ingen glede i å få ei jente til å (nesten) brekke seg. Vil man ha det trangt har man jo andre hull.

Poenget med munnen er lepper og tunge etter min mening, og det at man kan slappe av og motta..

Noe som i utgangspunktet får folk til å brekke seg ser jeg ikke på som fristende i det hele tatt..

Kjære, lille, ignorante deg, hva med å ta av seg skylappene? Selv om ikke du liker det, så gjør faktisk andre det!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_PM_*

Hvis man har en som er litt over gjennomsnittet, så er det faktisk godt når hele glir inn i munnen på noen. Det å få leppene lengre inn enn de normalt sett kommer. Det har ikke noe med brekning eller tranghet eller noe slikt å gjøre, men den gode følelsen av når hele kommer inn.

Lenke til kommentar

toth: Jo, det er et dumt og ignorant spørsmål. Akkurat like dumt som "Hvorfor i alle dager tenner noen på å bli bundet fast?", "Hvorfor i alle dager like noen smerte under sex?", Hvorfor i alle dager liker noen å å kle seg i kostymer når de skal ha sex?", "Hvorfor i alle dager liker noen å få en hånd, eller en kuk i rumpa?", osv.

 

Selv om du ikke liker noe så betyr ikke det at ikke andre gjør det. Mange, både gutter og jenter, liker alt jeg nevnte der, deepthroat og en meeeeengde andre ting.

 

Zaroos: Det er nok mange grunner, men de to største er nok at det gjør godt å få hele inn og at man tenner på tanken på å ha hele inne. Det er ikke alt som trenger å være fysisk godt for at man skal like det under sex. Noen ting gjør sexen bedre fordi man oppfyller en fantasi samtidig som man har sex. Det trenger ikke være mer komplisert enn det.

Lenke til kommentar
toth: Dumt spørsmål.

Nei, det er ikke det.

Jeg ser ingen glede i å få ei jente til å (nesten) brekke seg. Vil man ha det trangt har man jo andre hull.

Poenget med munnen er lepper og tunge etter min mening, og det at man kan slappe av og motta..

Noe som i utgangspunktet får folk til å brekke seg ser jeg ikke på som fristende i det hele tatt..

Kjære, lille, ignorante deg, hva med å ta av seg skylappene? Selv om ikke du liker det, så gjør faktisk andre det!

Kjære lille misforstående deg, hva med å lese en ordbok?

Det er intet ignorant i å spørre om hva fascinasjonen er, og fortelle at det ikke frister meg.

Men det kan faktisk være litt ignorant å presse kroppsdeler en plass den andre helst ikke vil ha dem..

 

For all del, om to som begge liker det holder på med dette her, så tut og kjør!

Men meningen min om at å fremkalle brekninger har lite med sunn sex å gjøre, står.

Lenke til kommentar
toth: Jo, det er et dumt og ignorant spørsmål.

Nei. Det er et helt kurant spørsmål fra en som oppriktig lurer. Og et nogenlunde ok svar hadde vært:

Zaroos: Det er nok mange grunner, men de to største er nok at det gjør godt å få hele inn og at man tenner på tanken på å ha hele inne. Det er ikke alt som trenger å være fysisk godt for at man skal like det under sex. Noen ting gjør sexen bedre fordi man oppfyller en fantasi samtidig som man har sex. Det trenger ikke være mer komplisert enn det.
Lenke til kommentar

toth: Det at folk gjør det fordi de liker det enten fysisk eller psykisk, burde jo være innlysende. Tror du folk gjorde det hvis de ikke likte det?

Men meningen min om at å fremkalle brekninger har lite med sunn sex å gjøre, står.

 

Nå har vel ditt merkelige bilde av noe du kaller for sunn sex lite med virkeligheten å gjøre.

Lenke til kommentar
toth: Det at folk gjør det fordi de liker det enten fysisk eller psykisk, burde jo være innlysende. Tror du folk gjorde det hvis de ikke likte det?
Men meningen min om at å fremkalle brekninger har lite med sunn sex å gjøre, står.

 

Nå har vel ditt merkelige bilde av noe du kaller for sunn sex lite med virkeligheten å gjøre.

Liker det? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg liker ikke å brekke meg. At gutten kan like det er så, og at jenta kan like at han liker det.. Men jeg tviler på de fleste jenter liker selve det fysiske å ha noe så langt ned i halsen.

 

Det virker som du tror min oppriktige undring er ment som kritikk. Det er det ikke.

Forøvrig må jeg si meg enig med han som tror det handler endel om dominans.

 

Nå har vel ditt merkelige bilde av noe du kaller for sunn sex lite med virkeligheten å gjøre.

Det er klart det har alt med virkeligheten å gjøre, for meg. Sunn sex for meg og sunn sex for deg kan variere fullstendig, og det er helt greit. Men det må da fortsatt være lov å gjøre et ærlig forsøk på å prøve å forstå andres oppfatninger.

Lenke til kommentar

Jeg syns rett og slett det er deilig å få hele inn. Har ingenting å gjøre med verken dominans eller brekninger. Egentlig er brekninger ganske turn off for min del, samme med dominans. Så jeg lar jenten styre på sånn hun selv vil, gjør hun det så er det flott hvis ikke så er jo en blowjob deilig uansett.

Lenke til kommentar

Toth: Jeg fikk inntrykk av at du prøvde å dytte ditt eget syn over på andre og det provoserer. Men ser ut som jeg tok feil og da beklager jeg.

 

Men ja, er nok mange grunner til at folk liker det, men at gutter og jenter liker det er det da ingen som trenger tvile på.

 

Og hva som er sunn sex er vel ganske vanskelig å definere, men jeg synes nå ikke at det er noe som kan kalles for usunn sex. Å på noen måte dømme det andre gjør i senga som negativt eller feil blir ikke riktig i mine øyne.

Lenke til kommentar

Jeg dømte det ikke som negativt eller feil, det jeg mente med "usunn" sex er at i mine øyne virker det usunt å ønske å fremkalle brekninger. Men dersom brekninger bare er en uheldig bieffekt som begge aksepterer, så er det ikke noe "usunt" i det.

Det var mer sett fra dominansperspektivet, om det er brekningene/"tvangen" som er målet, at jeg mener det virker litt "usunt".

Lenke til kommentar
Men meningen min om at å fremkalle brekninger har lite med sunn sex å gjøre, står.

Du forutsetter da at den som utfører deepthroat får brekninger. Ifølge jentene selv, er det langt fra alle som får det - heller ikke første gang de gjør det.

 

Men jeg skal være enig i at de fleste får nok brekningsfornemmelser første gang. De fleste får også litt vondt første gang de har analsex. Begge deler handler om å gi seg god tid og gjøre det flere ganger enn den ene (mislykkede) første gangen.

 

Ang. dominans så er det nok sant at noen jenter tenner på å bli tvunget til slike ting, og mange som tenner på å tvinge jenta til slikt, men jeg tror gruppen som ønsker å gjøre det godt for gutten sin er mye større.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Ang. dominans så er det nok sant at noen jenter tenner på å bli tvunget til slike ting, og mange som tenner på å tvinge jenta til slikt, men jeg tror gruppen som ønsker å gjøre det godt for gutten sin er mye større.

Dette er alt for enkelt. Det handler ikke bare om å tenne på å tvinge/bli tvunget eller å gjøre det godt for kosebamsen sin. Seksualitet handler veldig mye om maktforhold. Mange menn liker å dominere den de har sex med. Merk at jeg skriver dominere, det er ikke nødvendigvis tvangen som er viktig, men det at de har kontrollen, de gir og jenta mottar kuk. Det handler som så mye annet om makt, underdanighet og dominans. Uten at man ønsker partneren sin noe vondt selvsagt.

Lenke til kommentar

Selvsagt . Når en fyr klapper til kjerringa si på ræva når han tar henne i doggy er det ikke fordi han synes det kjennes godt mot håndflaten å slå :)

 

Ser et utrolig interessant realityshow i disse dager. Det handler om et bordell i Nevada (der prostitusjon er lovlig) . Der får man se og høre masse om forskjellige fetisjer menn har

Lenke til kommentar
Ang. dominans så er det nok sant at noen jenter tenner på å bli tvunget til slike ting, og mange som tenner på å tvinge jenta til slikt [..]

Dette er alt for enkelt.

Det var da heller ikke noe forsøk på å definere hva SM er. Det ville vært veldig off-topic. Men jeg er enig med deg i at det handler mye om makt.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...