Gå til innhold

– Slutt å narre kundene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste tiden jeg rota meg borti noe sånt var når voice eller mtv sto å gikk i bakgrunnen en helg hos en kompis, og alle skulle ha seg gangsta navn...

fullstendig meningsløs bruk av 10kr eller hva pokker det nå var...

Skrevet

Bra skrevet! Etter at disse reklamene har kommet på tv har jeg rett og slett slutta å se på tv til vanlig, nettopp fordi jeg bare blir irritert over reklamene...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet (endret)

veldig bra den ringelyden med 17000khz, som bare unge hører.. hahah

har ikke hørt om menesker som kan høre den...

Endret av Slettet+981234789
Skrevet
Jeg valgte å ta reklamene på ordet, og bestilte de tre nevnte tjenestene.
Haha, genialt. :!:

Det samme gå også for tlf-tjenester; om du bruker Opera Mini og har lagret telefonkatalogen.no som bokmerke går det like fort å søke opp et nummer der, og det koster 1/10 av å sende en tlf-sms.

Skrevet

heh, jeg har en link i wap lista mi som fører til telefonsøk via dagbladets ilomma område.

men når jeg prøver å bla opp den ved å gå til dagbladet sin wapside er den ikke å finne ;)

Skrevet

Er av den klare oppfattelse at viss man er så dum og biter på sånt trenger man den lærepengen det er å bli lurt sånn.

Verden er hard og jo før man lærer det jo bedre.

Skrevet
Dette må det da med markedsføringsloven i hånd gå an å kreve en slutt på. Eller?

Det burde jo gå an å ta kontakt med leverandørane av tjenestane og forvente refundering i og med at varen ikkje holdt det den har sagt den skulle (hypnotisere, vibrere hardt, whatever). Og berre for å vere skikkelig drittsekk, gå til retten med saken om dei nektar. :ph34r:

Skrevet

Trengte man virkelig en sak for å konstatere noe så selvfølgelig? Skjer det så lite for tiden at Amobil må lage sine egne innholdsløse saker?

Skrevet
Dette må det da med markedsføringsloven i hånd gå an å kreve en slutt på. Eller?

Det burde jo gå an å ta kontakt med leverandørane av tjenestane og forvente refundering i og med at varen ikkje holdt det den har sagt den skulle (hypnotisere, vibrere hardt, whatever). Og berre for å vere skikkelig drittsekk, gå til retten med saken om dei nektar. :ph34r:

Ikke at jeg følger med så mye, men de kanalene som sender disse reklamene for disse tjenestene sender vel alle fra utlandet? Dermed er eventuelle lovbrudd utenfor norsk lovgivnings juristiksjon, eller tar jeg feil nå?

Skrevet
Det samme gå også for tlf-tjenester; om du bruker Opera Mini og har lagret telefonkatalogen.no som bokmerke går det like fort å søke opp et nummer der, og det koster 1/10 av å sende en tlf-sms.

Eller enda enklere, lagre søket.

Åpne søkefeltet på telefonkatalogen.no, Menu > Create Search. :)

Skrevet

Bra Artikel:) Jeg er helt enig med deg! Det er hlet på trynet det jamba og ringtoneking å de driver med! Det burde vert ulovlig!:)

Skrevet

Sikkert mange kanaler der alle disse reklamene går, men de går ikke på TV2 etter skolen, og det er bare bra. Skulle ønske at noen tok seg av dette problemet, for det spiser penger til noe som ikke virker.

Flott artikkel, som viser hvor bra ting kan skrives om man bruker tid.

(Ja, Arnulf Øverland skrev kladden til "Du må ikke sove" på et par moregntimer, men vanligvis tar det ikke så liten tid.) :)

Skrevet

Synes egentlig ikke synd på de som er så forvirret at de går på slikt. Enkelte vil alltid bli lurt til å bruke penger på snake oil, uansett hvilken innpakning den har.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...