Gå til innhold

Hvor mye fravær har du hittil? Iløpet av dette skoleåret


Lsass

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dette fordi alle er så uenige på hva som er lite og hva som er mye fravær.

 

Derfor tenkte jeg at de som ville, kunne si hvor mye fravær de hadde hittil, så ser man jo lett etterhvert hva som er mye og hva som er lite :)

 

Selv har jeg dette siste året på allmenn:

 

12 dager

15 timer

 

 

Jeg føler at jeg ikke burde få mere fravær for min del i år :p

 

blir hardt i russetiden men!

 

Hvor mye har dere hittil? flott om dere sier hva slags linje og år dere går også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om 12 dager og 15 timer er mye eller lite kommer helt an på om du kan dokumentere dette fraværet. Kan du ikke det er det mye, særlig de 15 enkelttimene. Hadde du gått på yrkesfag og skulle ut i jobb nå måtte du hvertfall hatt en gaske god forklaring på det fraværet der om du skulle fått deg noen jobb.

 

Jeg jobber riktig nok, men jeg har 1 dag fravær hittil i år.

Lenke til kommentar

Helsefag 8 dager 8 timer

Føler det er mye, men lærerne er ikke så forstående.

Har hatt 3 tannlegetimer som er blitt puttet midt inni dagen så det tar over hele skoledagen.

Jeg vet det høres mye ut at det tar hele dagen men tiden det tar fra hvor jeg bor til skolen min tar 2 timer (Men på morgningen går det en skolebuss som går direkte fra der jeg bopr til skolen som tar 30 min)

Så jeg har egentlig hatt 5 dager fravær og 8 timer fravær, men retningen jeg går er et en utfordring å ikke få tak i jobb (Sykepleien)

Lenke til kommentar

Går første året generell studiespesialisering og har

 

0 dager og 3 timer fravær første termin.

Grunnen til de tre timene er at jeg ikke kom meg opp om morgenen. Dette var forsåvidt i de første månedene, og jeg skjerpet meg etter det.

 

Bor alene på hybel i Tromsø for første gang nå, så jeg er egentlig jævlig fornøyd =)

 

Har 0 fravær hittil i andre termin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har ikke turt å gå innpå IL for å sjekke fraværet mitt enda.. Lenge leve selvbedraget :innocent: Går siste året på allmennfag og siden jeg ikke skal ut i arbeidslivet etterpå, spiller det vel ikke så altfor stor rolle.

 

Skal du ikke jobbe etter vgs? Hva skal du da? ;O

Lenke til kommentar
Har ikke turt å gå innpå IL for å sjekke fraværet mitt enda.. Lenge leve selvbedraget :innocent: Går siste året på allmennfag og siden jeg ikke skal ut i arbeidslivet etterpå, spiller det vel ikke så altfor stor rolle.

 

Skal du ikke jobbe etter vgs? Hva skal du da? ;O

 

Universitet smarting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...