Gå til innhold

AoC: Skal du spille AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte jeg kunne ta og starte en tråd der vi stemte på om vi skal spille eller ikke, eller om vi ikke vet..

Håper at en moderator kan ordne med skikkelig stemming her med Ja, Kanskje og Nei ;)

Skal du spille Aoc?

Ja jeg skal spille! Har forhandsbestilt så jeg får spille 3 dager før release :)

Endret av XitereX
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Det skal nok de fleste som leser dette forumet med jevnt mellomrom også. Og hvis du leser "preorder" tråden har du mange navn der.

Skrevet
Jeg kommer ikke til å røre spillet ved release før jeg har sett hva slags dom den får av IGN.

Du spiller spill ut ifra bedømmingene fra IGN?

Jøss!

Skrevet
Ja.

Det skal nok de fleste som leser dette forumet med jevnt mellomrom også. Og hvis du leser "preorder" tråden har du mange navn der.

Det er vel det tåpligste jeg har lest :-)

Uansett garanterer jeg bra score derfra ;-)

Skrevet
Jeg kommer ikke til å røre spillet ved release før jeg har sett hva slags dom den får av IGN.

Du spiller spill ut ifra bedømmingene fra IGN?

Jøss!

IGN er et nettsted som jeg stoler på 100% hva som angår peiling på dataspill, og det har alltid hatt seg slik at min egen mening av et spill slått sammen med det IGN hadde å si, har vært tilnærmet likt karaktermessig.

Hvis IGN gir et spill mindre enn 7.0 så kan du være sikker på at det spillet rører jeg ikke engang. Slik er det bare. Men du derimot liker garantert å bruke masse tid og krefter på å teste alle spillene selv regner jeg med, vær så god.

baserer du alle dine spillvalg utifra deres annmeldelser?

Stort sett ja, det er veldig få spill jeg har sansen for å virkelig bli revet med, eller som jeg kan si at "ja dette er virkelig kvalitetsprodukt". IGN er som en storebror for meg som har svært god peiling og gjør det kjedelige forarbeidet for meg.

Skrevet
Ja.

Det er vel det tåpligste jeg har lest :-)

Uansett garanterer jeg bra score derfra ;-)

Huh?

Regner med et var en feilqoute :p

Skrevet

Spill hanlder jo om åssen smak man har!

IGN har en haug med forskjellige anmeledere og at du har samme smak som alle sammen tviler jeg vel på..

Eneste måte å vurdere om du liker et spill er å teste det selv, alt annet er tull.

Skrevet

IGN har en haug med forskjellige anmeledere og at du har samme smak som alle sammen tviler jeg vel på..

Eneste måte å vurdere om du liker et spill er å teste det selv, alt annet er tull.

Det er vel stort sett det som er best med spill ja..

Anmeldere kan ofte syns spillet suger men du liker det svært godt, så vil heller ikke si du kan vurdere et spill utifra anmeldere!!

Skrevet

Jeg er på kanskje siden, hvis det får en 10/10 anmeldelse kommer jeg til å kjøpe det.

Kommer også an på om vennene mine kjøper det. For det er mer gøy sammen med IRL venner, synes jeg...

Skrevet

Jeg har sagt hva jeg mener om saken, ergo er det slik jeg foretrekker det. Før testet jeg alt selv, nå liker jeg å se hva IGN mener først, fordi dem har aldri tatt feil ang ett spill, IN MY OPINION. Dermed sier vi oss ferdig med hva som er riktig eller ikke riktig å gjøre i følgende situasjon. Liker man å teste alt selv, velbekomme, vi andre gjør ting på vår måte, the end.

Skrevet
Fortsatt latterlig...

Du snakker om IGN som det skulle vært en person når det i virkligheten sikkert er 10+ forskjellige anmeldere som har akkurat lik smak som deg..

Ja, alle som jobber i IGN har akkurat samme smak som meg :)

Le i vei smartass.

Skrevet (endret)
Hvis IGN gir et spill mindre enn 7.0 så kan du være sikker på at det spillet rører jeg ikke engang. Slik er det bare. Men du derimot liker garantert å bruke masse tid og krefter på å teste alle spillene selv regner jeg med, vær så god.

så om du syntes et spill ser bra ut og håper å spille, muligens også følger med på utviklingen, som med aoc. Når det kommer så sitter du hjemme å venter på at IGN skal rate det? Så får det feks en 5.0, da tenker du jaja var sikkert et dårlig spill... da slapp jeg å bruke penger på det, håper de rater det neste spillet høyere, for det ser også spennende ut.

Endret av Christeven
Skrevet

så om du syntes et spill ser bra ut og håper å spille, muligens også følger med på utviklingen, som med aoc. Når det kommer så sitter du hjemme å venter på at IGN skal rate det? Så får det feks en 5.0, da tenker du jaja var sikkert et dårlig spill... da slapp jeg å bruke penger på det, håper de rater det neste spillet høyere, for det ser også spennende ut.

Midt i blinken, Christeven.

IGN gjør en utrolig god jobb med å få fram hvorfor et spill er gjennomført bra eller ikke. Spill som jeg gleder meg til, følger jeg masse med, leser om osv. Men før jeg kjøper leser jeg alltid anmeldelser for å få et dypt perspektiv fra de som har lagt en del timer av sin tid inn i produktet allerede. Utifra det hjelper det meg til å bestemme hvorvidt jeg selv skal investere min tid.

Skrevet

Skal teste ut AoC ja. Blir lansert midt under eksamen so blir ikkje noke speling på lanseringsdagen, men 3-4 veker etterpå. Muligens like greit, rekna nesten med server problem o.l i starten.

Har lest litt rundt omkring på klasser og ulike deler av spelet, virka lovande.

Skrevet (endret)

Er grafikken som kommer til å gjøre AoC bra, er en litt bugs her og der, UIen er ikke perfekt, men grunnlaget og potensialet er enormt.

Combat systemet er også interessant da det blir en del anderledes en hack 'n slash, hopping, blocking, comboer (som du må prøve å få timet inn når fienden er svak mot angrepsvinkel) osv. PvP blir også anderledes da "alle" kan gjemme seg i busker og kratt, tab-søke som i wow funker dårligere og dette gjør at man kan ha bakholdsangrep osv. for å få bedre odds i å vinne.

Endret av PinneVed
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...