Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som bruker Avira Antivir, her er et tips for å fjerne popup:

http://www.tipsfor.us/2007/08/15/make-avir...on-more-usable/

 

Har brukt AVG til nå, men leste meg fram til at Antivir er mer effektivt på å fjerne virus, så jeg installerte det istedet. Fant det tipset for å fjerne popup og å gjøre oppdateringer usynlige gjennom et google søk :)

 

Bruker Avira Antivir sammen med SUPERAntiSpyware. Da er jeg beskyttet både mot det ene og det andre helt gratis :)

Endret av errgo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Poenget mitt er at et rent antivirus i dag er ganske nytteløst, noe de aller fleste leverandører har skjønt - Grisoft også, da betal-produktene deres har inkl. spywarefjerning osv. Så virus/adware/spyware er ikke vidt forskjellige ting lenger.

 

Tull! Antivirus er fortsatt nødvendig, da det er trojaner som herjer mest på markedet (sett bort fra spam), og det finner alle antivirus på markedet. Uansett, spyware er godt utbredt deg og, og nesten alle antivirus har innebygd spywaremodul. Men jeg mener fortsatt det er nødvendig med et antispyware i tillegg, da de som følger med i antivirus, er langt fra bedre.

 

errgo: Veldig bra valg! Du finner ikke noe bedre enn Avira Antivir.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at et rent antivirus i dag er ganske nytteløst, noe de aller fleste leverandører har skjønt - Grisoft også, da betal-produktene deres har inkl. spywarefjerning osv. Så virus/adware/spyware er ikke vidt forskjellige ting lenger.

 

Tull! Antivirus er fortsatt nødvendig, da det er trojaner som herjer mest på markedet (sett bort fra spam), og det finner alle antivirus på markedet. Uansett, spyware er godt utbredt deg og, og nesten alle antivirus har innebygd spywaremodul. Men jeg mener fortsatt det er nødvendig med et antispyware i tillegg, da de som følger med i antivirus, er langt fra bedre.

 

errgo: Veldig bra valg! Du finner ikke noe bedre enn Avira Antivir.

 

Sier jeg at antivirus er unødvendig noen steder? Jeg sier det ikke er nok - og å kjøre flere prodkter for å dekke alt burde være unødvendig nå - jeg snakker her om AVG Free altså.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105082

Har Ad-Aware og Spybot funet noe spyware da? Bortsatt fra tracking cookies? I så fall, så er det ikke noe å bry seg om. Dessuten er AVG sin antispyware mer effektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...