Gå til innhold

Crysis til PS3 med nytt innhold?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

50% mer innhold? :roll:

 

Til og meg jeg fattet at dette er bare tull når de nevner det, det blir jo ikke det samme spillet i det hele tatt om det er 50% mer innhold. For ikke å snakke om at det ville tatt de lang tid å produsere 50% mer innhold av høy kvalitet.

 

Nei, dette er nok bare bullshit er jeg redd. At det kommer en konsollspill som benytter den nye CryEngine som er optimalisert for svakere maskinvare og konsoller tviler jeg ikke på. Men et Crysis spill med 50% nytt innhold, den var god ;)

Lenke til kommentar

Når dei først har fått ferdig spelmotoroen og utviklingsverktøyet, går det relativt fort å lage nytt innhald. Dei vil nok og i stor grad basere seg på eksisterande materiale.

 

Det er vel heller ikkje noko absolutt mål at det skal vere det same spelet som er til PC. Ved å gjere endringar kan dei få både dei som eig Crysis og dei som ikkje har det til å kjøpe konsoll-utgåva.

Lenke til kommentar
50% mer innhold? :roll:

 

Til og meg jeg fattet at dette er bare tull når de nevner det, det blir jo ikke det samme spillet i det hele tatt om det er 50% mer innhold. For ikke å snakke om at det ville tatt de lang tid å produsere 50% mer innhold av høy kvalitet.

 

Nei, dette er nok bare bullshit er jeg redd. At det kommer en konsollspill som benytter den nye CryEngine som er optimalisert for svakere maskinvare og konsoller tviler jeg ikke på. Men et Crysis spill med 50% nytt innhold, den var god ;)

Eeh? Når de først har portet over motoren og har lagd alle teksturer og alt så tar det ikke særlig lang tid å lage noen nye baner, lenger historie osv. Det er ikke som om de skulle brukt 50% av tiden de brukte på å utvikle hele spillet.

Ikke kom her og ødelegg håp :p

Får vi crysis på PS3 savner jeg bare bioshock

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jo det kan jeg love deg den kjører Very Highe fordi Ps3 er full HD vis du vet ossen man bruker det. Jeg vet at crysis kommer til å kjøre 1080ip på Tv min

 

 

 

Trur ikke man klarer high nivå på ps3.

Man ser jo når man konverterer xbox 360 spill til pc at dem har langt ifra så god grafikk som pc spill.. f.eks gear og war var jeg skuffet over når det gjaldt grafikk det samme med Assassin's Creed.

Men man må nesten koble pcen til tv evnt ha en bra monitor for å få den helt store grafikk opplevelsen.

(skulle egentlig bare mangle da konsoll koster en brøkdel av en god pc)

Lenke til kommentar
Jo det kan jeg love deg den kjører Very Highe fordi Ps3 er full HD vis du vet ossen man bruker det. Jeg vet at crysis kommer til å kjøre 1080ip på Tv min

 

 

 

Trur ikke man klarer high nivå på ps3.

Man ser jo når man konverterer xbox 360 spill til pc at dem har langt ifra så god grafikk som pc spill.. f.eks gear og war var jeg skuffet over når det gjaldt grafikk det samme med Assassin's Creed.

Men man må nesten koble pcen til tv evnt ha en bra monitor for å få den helt store grafikk opplevelsen.

(skulle egentlig bare mangle da konsoll koster en brøkdel av en god pc)

 

Og jeg vet at du tydligvis ikke har peiling på hva du snakker om :p Når vi snakker om Very High snakker vi om graffikken, og full HD er oppløsninga. At crysis kommer til å kjøre i 1080p på tven din er fullt mulig hvis de velger å lage det, men en ting er helt sikkert, og det er at graffikken kommer ikke til å tilsvare PC versjonen's Very High

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jepp.

 

Legg merke til at et spill ikke nødvendigvis kjører i 720p, 1080p eller 1080i selv om det kommer opp på skjermen at den mottar signal med slik oppløsning. Både Xbox og PS3 oppskalerer mye av innholdet, og det er langt fra alle spill som faktisk kjører i den oppløsningen.

 

1080p i Crysis ville nok hatt horrible følger fore grafikknivået på PS3, så det ville jeg tvilt på at kom. Heller bedre grafikk og lavere oppløsning i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Det blir vel bar med min Full HD tv og kanskje 1080p oppløsning på spillet. Blir mye bedre enne på pc men om ingamegraffikken blir noe bedre tviler jeg på men til sammen blir det kansje bedre alikevel

Tror nok nesten du har misforstått. Er vel heller omvendt.

 

PCen klarer 1080p + Høy og noe på Very High utmerket, om du har en kraftig nok PC.

PS3 vil nok tvilsomt klare stort mer enn 720p og medium grafikk + noe på High. (noe som strengt tatt ser ganske bra ut det også)

 

Ps: Dagens skjermkort kan klare 1600p så PC har ikke den samme begrensningen.

 

Edit: Ellers så var det vanskelig å skjønne hva du egentlig mente, så ingen sure miner om jeg misstolket deg. ;)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Hææ!!?? Tv en min kan ikke måles med den dårlige skjermen jeg har her er mye dårligere. Forresten det finnes vel ingen pc skjerm som er så bra som tv en min.

Du kan utmerket bruke en PC på en TV, og en PS3 på en PC-skjerm.

Selv bruker jeg daglig PCen til prosjektoren min. Og noen dager også mor og far sin 42" Plasmaskjerm på PCen. Vet det også er mange som bruker PC-skjermen sin til PS3/Xbox.

 

Det er ingenting som hindrer deg, og det er ikke snakk om hva du kan, men hva du gidder å gjøre ut av det.

 

At du ikke gidder å koble PCen opp til TVen, eller at TVen din er mye bedre enn PC-skjermen din har vel heller lite med diskusjonen å gjøre.

 

PC-skjermen min er mye bedre enn TVen min på rommet. Gammel CRT mot 24" LCD med 1200p. Men du skal ikke se bort ifra at 42" Plasma-skjermen i stua med 720p danker ut PC-skjermen i bildekvalitet. (ikke i skarphet)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Jeg gjorde dette selv en gang . Spurte hvor gammel en her på forumet var fordi han snakket shit. Når jeg tenker meg om. Var det for å tøffe meg. Men det blir bare teit. Drit i det du også da. Uansett. Jeg er 19. Hvis du leser hva jeg skrev etterpå så retta jeg på meg. Bare noe jeg ikke tenkte meg om på. Så man kan kobløe pc til tv og spille. Hvordan gjør man det egentlig? For tv en er i stua og pc på rommet i forskjellige romm litt fra hverandre. Men er det sånn at man starter det på pc en og så kan man gjøre resten på tv en? Hvordan funker dette. Kan noen forklare?

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...