Gå til innhold

Crysis til PS3 med nytt innhold?


Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg spurte om alder er pga gjennomsnitts innholdet i postene dine ikke helt henger på greip, de er også meget merkelig formulert og mangler litt logikk.

 

Ikke at det er noe galt i det, jeg har en kamerat som skriver slik selv, men han er også døv, og har vært det hele sitt liv så han har liksom aldri helt klart å lære seg det med oppbyggingen av setninger og slikt.

Så er du døv, eller har skrive/lese problemer så skjønner jeg deg helt klart, og skal ikke klage mer eller stille fler spørsmål på det.

 

 

For å svare på resten av posten:

Det er ikke alle som har TV'en og PC-en i forskjellige rom.

 

Det er ikke stort annerledes enn det å koble til din PC skjerm til PC-en. Istedet for PC skjermen så kobler man til TV'en istedet, eller i tillegg. Man velger så hvilken utgang man vil bruke på PC-en slik at signalene enten går til PC skjerm, eller TV.

Man må fremdeles bruke mus/tastatur for å styre det du vil se på TV'en (hvis en ikke har en mediasenter).

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er PCen på rommet og TVen i stua så er det flere ting du kan gjøre.

1. Flytte PCen til TVen.

2. Flytte TVen til PCen

3. Strekke en lang kabel fra PCen til TVen. + lang kabel til kontroller eller mus/tastatur (evntuelt trådløse alternativer)

Blir vel samme problemstilling som at du har PS3'en i et annet rom og skal koble den til TVen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ingen her vet det. Dessuten er ikke Crysis til PS3 annonsert enda av CryTek, så det er ikke sikkert det kommer i det hele tatt. Dette er jo bare noe et magasin har klart å fiske fram, ikke noen offisiell uttalelse fra CryTek.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ahaah! Råbra. Takket være en kongelig signatur kom jeg over denne tråden. Hvilket beskriver spennvidden dette forumet har når det kommer til folkelighet, kvalitetsnivå, bevissthet, kunnskap, samfunnsegasjement, adrelaninnivå, hormonpåvirkning, m.m.

 

priceless!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...
ahaah! Råbra. Takket være en kongelig signatur kom jeg over denne tråden. Hvilket beskriver spennvidden dette forumet har når det kommer til folkelighet, kvalitetsnivå, bevissthet, kunnskap, samfunnsegasjement, adrelaninnivå, hormonpåvirkning, m.m.

 

priceless!

Haha ja du også !

 

Tror vi kom via samme sig....:!:

 

Haha, samme her!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...