Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Noen som er med i militia og kan fortelle litt om hvordan det arter seg? Jeg flyr litt rundt alene og kjeder meg veldig. har ikke så mye tid til å spille lenger så å være med et corp er kanskje ikke så aktuelt, med mindre man ønsker å ha med en kar som er inne en gang eller to i uken, og da mellom fem minutt og et par timer.

Har vurdert militia og bli med i factional warfare men vet rett og slett ikke hva som er opplegget med det. Blir man med andre på oppdrag eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fins jo plenty av corp som godtar lite aktivitet, og som er et bedre alternativ enn vanlig FW.

 

Selv er jeg med i et lite corp med lav aktivitet akkurat nå, som er med i en allianse som har grei mengde roams. (+ god kontakt med briksquad, noe som gjør at man omtrent når som helst kan bli med på litt action.)

 

Husk at om du først finner et sted der du får litt action når det passer så behøver du ikke fly svindyre skip ved enhver anledning. Man kan være nyttig i en interceptor til 15M om man vil.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ser det er to tråder om Eve Online her på forumet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1317022&st=1140

 

Siden denne tråden ble startet ett år før, så satser jeg på at denne er mer "korrekt" å poste i.

 

Har prøvd Eve Online flere ganger, men har aldri klart å sette meg ordentlig inn i spillet. Dette endret seg litt i går. Jeg startet en ny 14 dager trial, startet en figur og fullførte tutorials. Holder på med agent missions hvor jeg lærer om combat.

 

Interfacet er veldig ukjent og det tar litt tid å bli kjent med det, men jeg har klart å benytte meg av market og klarer å plotte inn lokasjonen til andre systemer utfra "show info".

 

Så lenge jeg holder meg unna 0.4-0.0 områdene så har jeg forstått det slik at jeg er "trygg".

 

Sist jeg spilte kom jeg borti noe som lot deg forsikre skipet ditt, dette klarte jeg ikke å finne i går.

Hvor finner jeg dette og er det lurt å forsikre nybegynner skipene?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lurer på om det er noen andre mmo som eve online. etter å ha lest denne http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-23-ccp-greed-is-good så har jeg droppet begge kontoene mine.

 

Håper å få med flere på protesten og kanskje dette får ccp til å forstå at de har gått for langt.

 

Protesten er gøy. Se wartargets stå side om side mot ett felles mål er ganske sprøtt i EVE.

 

Har selv vært med på noobganking, monumentskyting etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...