Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjå der ja, hadde eg aldri trudd. :p

 

Prisen er litt i dyraste laget samanlikna med andre, men flott at fleire tar inn Cowon-produkter.

 

Edit: Kva bruksområder har linjeutgangen? Trur faktisk eg aldri har brukt ein sånn noko gang. Er det eit ubehandla signal eller noko sånt, det er vel likevel analogt?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Cowon D2 støtter offisielt opp til 4GB minnekort, så dette er ikke noe feilinformasjon fra BilXtra sin side. Dette står både på Cowons nettsider og på esken til D2.

 

Edit: Har forresten hatt CX300 i en uke nå, som jeg bestilte fra stave84 på eBay. Må si at det er lenge siden jeg har blitt så skuffet over noe som har fått så mye skryt. :p Har spilt de inn i nærmere 100 timer, men lydkvaliteten kan fortsatt ikke sammenliknes med mine Creative-ørepropper til 300 kr hos ComputerCity (som for øvrig ser prikk like ut som CX300-ene). Har prøvd meg en del fram med JetAudio, men noe særlig forbedring synes jeg ikke det ble. Noen som har et "JetAudio-oppsett" å anbefale til CX300? :)

Endret av jorg1s1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

mekkifiserte en gammel 5.1 satellitt. Det her blir vekkerklokke fra nå qav, på volum 50 klarer D2en å spytte ut nok kraft til at jeg våkner av lyden, selv om det ikek er noen forsterker

 

klokke.jpg

Lenke til kommentar
mekkifiserte en gammel 5.1 satellitt. Det her blir vekkerklokke fra nå qav, på volum 50 klarer D2en å spytte ut nok kraft til at jeg våkner av lyden, selv om det ikek er noen forsterker

 

Du får til å lage det meste må jeg si :thumbup:

 

Tar jeg veldi feil når jeg sier at SD, SDHC og SDHC 2 er det samme bortsett fra lesehastigheten? Et produkt som støtter SD-kort støtter SDHC og SDHC 2 også liksom?

 

EDIT:

Har 32gb minnekort kommet nå forresten? :)

Endret av Mujlza
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
mekkifiserte en gammel 5.1 satellitt. Det her blir vekkerklokke fra nå qav, på volum 50 klarer D2en å spytte ut nok kraft til at jeg våkner av lyden, selv om det ikek er noen forsterker

 

Du får til å lage det meste må jeg si :thumbup:

 

Tar jeg veldi feil når jeg sier at SD, SDHC og SDHC 2 er det samme bortsett fra lesehastigheten? Et produkt som støtter SD-kort støtter SDHC og SDHC 2 også liksom?

 

EDIT:

Har 32gb minnekort kommet nå forresten? :)

Ikke noe som heter SDHC2. SD og SDHC er forøvrig ikke det samme. SDHC lesere støtter sd, men ikke nødvendigvis omvendt. SDHC betyr secure digital high capacity og går ikke på gamle lesere uten videre. 32GB er vel ikke ute enda, såviodt kommet 16 i norge

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

veit da faen hva sandisk driver med jeg... aldri hørt om sdhc 2.0. er vel noe markedsføringsgreier som de finner opp, det selskapet driver med så mye dritt at det er bare å gi opp å bruke dem til noe som helst :p

Lenke til kommentar
veit da faen hva sandisk driver med jeg... aldri hørt om sdhc 2.0. er vel noe markedsføringsgreier som de finner opp, det selskapet driver med så mye dritt at det er bare å gi opp å bruke dem til noe som helst :p

 

Tørr jeg spørre om hvilket minnekort du har (til D2'en)? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
veit da faen hva sandisk driver med jeg... aldri hørt om sdhc 2.0. er vel noe markedsføringsgreier som de finner opp, det selskapet driver med så mye dritt at det er bare å gi opp å bruke dem til noe som helst :p

 

Tørr jeg spørre om hvilket minnekort du har (til D2'en)? :whistle:

 

16GB A-data SDHC. koster 60 dollar i usa om du er heldig og har kontakter der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...