Gå til innhold

Cowon D2 tråden


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

scrubs på d2 sier du? :3

 

scrubsy.jpg

 

edit: vet jeg har sett en tråd om raskeste beste videoprogrammene på iaudiophile. vi har ikke så mye nyttig om det på abi, det meste foregår på iaudiophile

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

mitt verk ja :) printa ut cover. har også dvdene, de tre første kjøpt i norge og de tre siste fra usa. gikk lei av å vente på dem her i lander når de koster 180 derfra. har også sundtracket. tror jeg har sett serien 5-10 ganger. begynner igjen 10 april som du kanskje vet, i usa altså. eneste serien som slår scrubs er the big bang theory

Lenke til kommentar

Om eg er klar over det? Eg held jo Scrubstråden vol.2 ved like og oppdatert så godt eg kan. :D

 

Kjøpte 1-5 i Norge og 6 frå England. Kva butikk kjøpte du frå? Eg har kikka litt på Amazon og DeepDiscount. Kva versjon er det forresten? Eg har sjølvsagt 1-5 i ein versjon (hardplast frå CDON) og 6 (plast og papp) i ein, kjem sikkert til å kjøpe 6-7 og eventuelt 8 om det ein gang kjem i same som dei 5 første, om det er same som over dammen hadde det vore praktisk. Eg ser ofte med engelsk tekst og det kan være kjekt med norsk tekst på kommentatorsporene, finnes diverre ikkje med engelsk, iallefall ikkje på dei eg har.

 

Scrubs slo knock-out på Friends og tok over trona for min del, Big Bang Theory har eg aldri sett, kanskje eg skal prøve nokre episodar og sjå om det er noko å satse på.

Lenke til kommentar

Jeg bruker for øyeblikket DVDFab Platinum 4 for å rippe DVD-er over til datamskinen. Men vet dere om det går ann å gjøre alle filene jeg får når jeg har rippa til en fil? Jeg får liksom en videofil for menyen, en videofil for 1. del av filmen, 2. del osv.. Det blir litt upraktisk når jeg skal konvertere til D2'en. Og btw; finnes det bedre alternativer enn konverteringsprogrammet som følger med D2? JetAudio heter vell den, og det er den jeg bruker. Og en siste ting; hvilken kvalitet velger dere når dere konverterer?:

 

[AVI] Auto Normal Quality (default)

[AVI] Auto Normal Quality (default) [High Speed]

[AVI] Auto High Quality

[AVI] 384 Kbps

[AVI] 512 Kbps

[AVI] 512 Kbps [High Speed]

[AVI] 768 Kbps

[AVI] 1 Mbps

[AVI] 1.5 Mbps

[WMV] Auto Normal Quality

[WMV] Auto High Quality

[WMV] 384 Kbps

[WMV] 512 Kbps

[WMV] 768 Kbps

 

Jeg bruker [AVI] 1.5 Mbps, men videoene tar en god del plass da...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Capt: Kvar kjøpte du nye puter til AKG DJ518?

 

fra en fyr på headfi. men vet det er noen linker i en nylig tråd i hodetelefonforumet, husker ikk ehvilken men noen som postet til velourputer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

akkurat der ja :p er på for mange forum til å huske nøyaktig hvor jeg har sett alt, var halveis tipping at det i det hele tatt var her på forumet xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
1: Drit i FLAC på bærbart, 256kbps mp3 er meir enn nok. Du høyrer ikkje forskjell.

2: Kjøp ei SHDC-minnebrikke på 16GB så har du 24GB plass.

 

enig bortsett fra bitratevalget. vbr v2 = 320kbps cbr anyday, så cbr er bare sløsing

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på tråden her jeg også :)

Fikk min D2 fra vostok idag, og bare ELSKER den!

Helt sinnsyk lyd! :blush:

 

Meen, jeg skjønner ikke hvordan jeg lager spillelister..

og hva er det dere snakker om, det med flippe skjermen rundt og oppdates osv? :p blir helt forvirra jeg..! :huh:

Endret av a_man
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg slenger meg på tråden her jeg også :)

Fikk min D2 fra vostok idag, og bare ELSKER den!

Helt sinnsyk lyd! :blush:

 

Meen, jeg skjønner ikke hvordan jeg lager spillelister..

og hva er det dere snakker om, det med flippe skjermen rundt og oppdates osv? :p blir helt forvirra jeg..! :huh:

 

iaudiophile.net er et fint sted å starte :p

Lenke til kommentar
Vil denne fungere på D2? Mulig å fylle opp hele kortet fult av MP3 filer og spille av? Noen begrensninger på hvor mye den kan spille av?

 

fungerer 100%

Takk :)

 

Dette programet som følger med spilleren, kan du lage playlists og organisere musikken med det? Kan det bare innstalleres på en maskin? Fulgte jo bare med en licens/kode :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...